Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er mine med BH på - syns de ser helt ok ut da - men uten.. skrekk og gru!!

Tenkte gå som AB, men jaja. Ting gikk skeis, så fuck det! :D

Ser ut som du har en flott kropp, som det ville vært synd og skam for deg å gjemme. :rodmer:

Endret av Bandit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nei:

Det er ingen grun til å ødelegge friske bryst med slike ting!

Jeg tror du skal trene på å like dine bryst fremfor speilet jeg :) Og så kan du google etter søte jenter med samme bryster som deg :) Da vil du fort lære at a) bryster varierer enormt b) menn liker bryster (punktum) og c) vrden renner over av jenter med samme bryst som du har. Flotte jenter med slike bryster :)

Tusen takk for dette, du muntret meg virkelig opp :) Får håpe jeg treffer en mann som liker meg for den jeg er og at jeg tør å vise meg helt naken for ham engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff..

Ja, det er huff at de ble dekket til i starten der. Hadde holdt lenge med det siste bildet slik at en virkelig kan se hvor flotte brystene er :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har små pupper!

er skikkelig flau. Sliter med å ta av meg BH forann en gutt..

uff :tristbla:

Hvorfor er du flau? Det er ikke størrelsen som bestemmer om de er fine, og i mine øyne er små pupper ofte finere enn store.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8tdpwUf91qljeqco1_500.jpg

Mine ser vel noe lunde sånn ut.

Hater de. ALTFOR små. :tristbla:

Tull og tøys. Det der er skikkelig deilige pupper!

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske små pupper, en håndfull ca. I tillegg har jeg flat mage, men store hofter. Og veldig stor rumpe! Føler ikke at puppene mine passer til resten av kroppen, jeg er jo slank. Men rumpen min ødelegger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ganske små pupper, en håndfull ca. I tillegg har jeg flat mage, men store hofter. Og veldig stor rumpe! Føler ikke at puppene mine passer til resten av kroppen, jeg er jo slank. Men rumpen min ødelegger!

Damer skal ha stor og deilig rumpe! :kjefte:

Puppene dine høres flotte ut! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg finner det smått pirrende med KG`s flotte damer som har guts til å poste bilder av seg selv ;)

Rett og slett fantastiske mye pene pupper her inne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70DD

En håndfull ca. De er helt runde, men jeg har litt komplekser for at jeg synes de er for små :sjenert:

:nei:

Magen inn, brystet ut, ryggen rak! 70DD er alt annet en lite!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

70DD

En håndfull ca. De er helt runde, men jeg har litt komplekser for at jeg synes de er for små :sjenert:

Jeg har 85 C, har hittil vært svært fornøyd. Men nå begynner kompleksene å krype... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...