Gjest Jim Jones Skrevet 17. desember 2011 #241 Skrevet 17. desember 2011 Tar denne som anonym :gjeiper: Her er bilde av mine, er sånn passe fornøyd. Fins dager jeg vil ha mindre, med tanke på bh kjøp og utringning osv. Akkuart nå er jeg fulltids "melkeku" :gjeiper: Syntes ikke de har forandret seg i fasong eller str, men merker jo av og til at de føles litt tyngre. Håper de ikke skrumper inn til to slappe filler når jeg er ferdig med ammingen. Ah, det er mye deilige bryst her ser jeg. En Mann liker slik!
Harmony Skrevet 17. desember 2011 #242 Skrevet 17. desember 2011 http://www.007b.com/breast_gallery_11.php Mine ser nok mest ut som det midterste bildet i 2.rekka fra øverst. Mine er symmetriske da, og i tillegg har jeg en nipplepiercing i den ene nippelen
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #243 Skrevet 17. desember 2011 Mine Liker de men kunne godt vært finere syns jeg, også vil jeg ha "nye" brystvorter :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #246 Skrevet 17. desember 2011 Syns du hadde fine pupper AB Takk for det! Hilsen S
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #247 Skrevet 17. desember 2011 Legge ved bildet og kanskje Skjønner ikke helt hvorfor du vil "bytte ut brystvortene", AB? De er dritdeilige som de er! Får lyst til å poste http://www.youtube.com/watch?v=p1EhaANeYCI, en gang til.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #248 Skrevet 17. desember 2011 Skjønner ikke helt hvorfor du vil "bytte ut brystvortene", AB? De er dritdeilige som de er! Får lyst til å poste http://www.youtube.com/watch?v=p1EhaANeYCI, en gang til. Hehe, takk for det Jeg liker ikke at de er så avlange :gjeiper: Men, jeg ser på de hver dag. Ikke til å unngå å finne "feil" da tenker jeg Hilsen S
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #249 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hehe, takk for det Jeg liker ikke at de er så avlange :gjeiper: Men, jeg ser på de hver dag. Ikke til å unngå å finne "feil" da tenker jeg Hilsen S Kan bare si hva jeg liker, og jeg liker faktisk bryster som henger litt. For eksempel slik som dine. Menn har forskjellig smak. Andre menn i tråden her, har sagt at de liker små bryster. Mine preferanser ligger nok ikke like mye der. Slik er det bare med den saken! Edit: Understrekningen skulle egentlig være en overstrykning! Ikke finn feil som ikke er der. Endret 17. desember 2011 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #250 Skrevet 17. desember 2011 Kan bare si hva jeg liker, og jeg liker faktisk bryster som henger litt. For eksempel slik som dine. Menn har forskjellig smak. Andre menn i tråden her, har sagt at de liker små bryster. Mine preferanser ligger nok ikke like mye der. Slik er det bare med den saken! Edit: Understrekningen skulle egentlig være en overstrykning! Ikke finn feil som ikke er der. Jeg består blyanttesten på ene puppen da, men ikke med det andre. Hehe Men jeg er glad i de som de er, ikke så mye å gjøre med det. Hilsen S
Gjest Jim Jones Skrevet 17. desember 2011 #251 Skrevet 17. desember 2011 Legge ved bildet og kanskje Ingenting å forbedre her! Disse fremstår som to virkelig innbydende "funbags".
Gjest Jim Jones Skrevet 17. desember 2011 #252 Skrevet 17. desember 2011 Hehe, takk for det Jeg liker ikke at de er så avlange :gjeiper: Men, jeg ser på de hver dag. Ikke til å unngå å finne "feil" da tenker jeg Hilsen S Du er heldig! Forøvrig så er det MYE riktig å finen ved dem også.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #253 Skrevet 17. desember 2011 Hehe, er fornøyd med de som de er. Vil ikke ødelegge de med operasjon ellernoe, men skulle ønske brystvorten var mer struttende og rund på form Men men, smak og behag.
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #254 Skrevet 17. desember 2011 Hehe, er fornøyd med de som de er. Vil ikke ødelegge de med operasjon ellernoe, men skulle ønske brystvorten var mer struttende og rund på form Men men, smak og behag. Be kjæreste/sambo/FF finne frem noen isbiter, så skal det nok årne sæ.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #255 Skrevet 17. desember 2011 http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8tdpwUf91qljeqco1_500.jpg Mine ser vel noe lunde sånn ut. Hater de. ALTFOR små.
Teqi Skrevet 17. desember 2011 #256 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Mye fine pupper her! Endret 17. desember 2011 av Syløven
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #257 Skrevet 17. desember 2011 Be kjæreste/sambo/FF finne frem noen isbiter, så skal det nok årne sæ. Er singel, så får fikse det selv
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #258 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har relativt små pupper, men størrelsen plager meg egentlig ikke. Det som derimot er et STORT problem, er at jeg har noen veldig synlige talgkjertler på areola De vises selv når brystvortene ikke er stramme Skrev en anonym henvendelse til en klinikk som spesialiserer seg på aknebehandling med laser, og spurte om dette også kunne brukes på brystvortene. Fikk bare til svar at de ikke trodde det egnet seg for mitt problem (uten å gi noe forklaring!!) og at jeg heller burde prøve en svindyr krem med glyserol eller noe... Flere som har problemer med synlige talgkjertler, og hva har dere eventuelt gjort for å bli kvitt dem? Legge ut bilde av puppene mine tør jeg ikke, med alle de andre perfekte som har blitt posta...
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #259 Skrevet 17. desember 2011 Er singel, så får fikse det selv Det går også udmerket!
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #260 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har relativt små pupper, men størrelsen plager meg egentlig ikke. Det som derimot er et STORT problem, er at jeg har noen veldig synlige talgkjertler på areola Mener du Montgomery glands? Også veldig deilig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå