Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Jim Jones
Skrevet

Tar denne som anonym :gjeiper:

Her er bilde av mine, er sånn passe fornøyd.

Fins dager jeg vil ha mindre, med tanke på bh kjøp og utringning osv.

post-37809-0-47877000-1323854556_thumb.j

Akkuart nå er jeg fulltids "melkeku" :gjeiper: Syntes ikke de har forandret seg i fasong eller str, men merker jo av og til at de føles litt tyngre. Håper de ikke skrumper inn til to slappe filler når jeg er ferdig med ammingen.

Ah, det er mye deilige bryst her ser jeg. En Mann liker slik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine :)

Liker de men kunne godt vært finere syns jeg, også vil jeg ha "nye" brystvorter :gjeiper:

Skrevet

Legge ved bildet og kanskje :sjenert:

post-37809-0-73130500-1324140519_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

Syns du hadde fine pupper AB :)

Takk for det!

Hilsen S :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du vil "bytte ut brystvortene", AB?

De er dritdeilige som de er! :rodmer:

Får lyst til å poste http://www.youtube.com/watch?v=p1EhaANeYCI, en gang til.

Hehe, takk for det :)

Jeg liker ikke at de er så avlange :gjeiper: Men, jeg ser på de hver dag. Ikke til å unngå å finne "feil" da tenker jeg

Hilsen S

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke at de er så avlange :gjeiper: Men, jeg ser på de hver dag. Ikke til å unngå å finne "feil" da tenker jeg

Hilsen S

Kan bare si hva jeg liker, og jeg liker faktisk bryster som henger litt. For eksempel slik som dine. Menn har forskjellig smak. Andre menn i tråden her, har sagt at de liker små bryster. Mine preferanser ligger nok ikke like mye der. Slik er det bare med den saken! :)

Edit: Understrekningen skulle egentlig være en overstrykning! Ikke finn feil som ikke er der.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Kan bare si hva jeg liker, og jeg liker faktisk bryster som henger litt. For eksempel slik som dine. Menn har forskjellig smak. Andre menn i tråden her, har sagt at de liker små bryster. Mine preferanser ligger nok ikke like mye der. Slik er det bare med den saken! :)

Edit: Understrekningen skulle egentlig være en overstrykning! Ikke finn feil som ikke er der.

:) Jeg består blyanttesten på ene puppen da, men ikke med det andre. Hehe :)

Men jeg er glad i de som de er, ikke så mye å gjøre med det. :)

Hilsen S

Gjest Jim Jones
Skrevet

Legge ved bildet og kanskje :sjenert:

Ingenting å forbedre her! Disse fremstår som to virkelig innbydende "funbags".

Gjest Jim Jones
Skrevet

Hilsen S

Du er heldig!

Forøvrig så er det MYE riktig å finen ved dem også.

Skrevet

Hehe, er fornøyd med de som de er. Vil ikke ødelegge de med operasjon ellernoe, men skulle ønske brystvorten var mer struttende og rund på form :P Men men, smak og behag.

Skrevet

Hehe, er fornøyd med de som de er. Vil ikke ødelegge de med operasjon ellernoe, men skulle ønske brystvorten var mer struttende og rund på form :P Men men, smak og behag.

Be kjæreste/sambo/FF finne frem noen isbiter, så skal det nok årne sæ. :lur:

Skrevet (endret)

Mye fine pupper her!

Endret av Syløven
Skrevet

Be kjæreste/sambo/FF finne frem noen isbiter, så skal det nok årne sæ. :lur:

Er singel, så får fikse det selv :lur:

Skrevet

Jeg har relativt små pupper, men størrelsen plager meg egentlig ikke.

Det som derimot er et STORT problem, er at jeg har noen veldig synlige talgkjertler på areola :(

De vises selv når brystvortene ikke er stramme :kvalm:

Skrev en anonym henvendelse til en klinikk som spesialiserer seg på aknebehandling med laser, og spurte om dette også kunne brukes på brystvortene. Fikk bare til svar at de ikke trodde det egnet seg for mitt problem (uten å gi noe forklaring!!) og at jeg heller burde prøve en svindyr krem med glyserol eller noe...

Flere som har problemer med synlige talgkjertler, og hva har dere eventuelt gjort for å bli kvitt dem? :forvirra:

Legge ut bilde av puppene mine tør jeg ikke, med alle de andre perfekte som har blitt posta...

Skrevet

Er singel, så får fikse det selv :lur:

Det går også udmerket! :sjarmor:

Skrevet

Jeg har relativt små pupper, men størrelsen plager meg egentlig ikke.

Det som derimot er et STORT problem, er at jeg har noen veldig synlige talgkjertler på areola :(

Mener du Montgomery glands?

Også veldig deilig!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...