Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig heldig som har pupper til å være såpass slank. Helt passelige. Liker dem veldig godt som stive og det at brystvorten ikke er helt rosa, men litt mørk:) Det jeg ikke liker at brystvortene peker litt til sidene og ikke rett fram.. Er enda ung, så er redd de kan se "hengte" ut dersom de blir større.. Det er mye mer fyll på sidene liksom. Dessuten får du ikke så stor kløft i såkalte trekantbikinier..

Ser omtrent slik ut: http://2.bp.blogspot.com/_9t_b7J0CKtQ/S_Uwjy8TR9I/AAAAAAAAAzk/w0f-9fjpVl0/s1600/HLDDEndBBnyl00U7JO0CrAEbKTnnIXnSQJsUU3bEPBZQ.jpg

Haha, damn. Det der er vel så bra som det kan bli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er helt greie.. Men ikke helt jevne for å si det slik..

Hva tenker gutter om skjeve pupper? Er det stygt? Eller kan jeg bare slappe av? :P

Skrevet (endret)

Mine ser ut som den sjette ( http://www.007b.com/breast_gallery_11.php ) :D

"I am 23 years old. Never been pregnant. I have an average body except I'm 6' tall. I developed later than my friends but caught up my freshman year of college. I wear a 36DD. I used to be embarrassed about how big they are but now I am happy and thankful for them."

Bare litt større og fastere, inkludert at de ikke henger like mye. Elsker dem! :rodmer:

Endret av SnowTiger !
Skrevet

Mine er helt greie.. Men ikke helt jevne for å si det slik..

Hva tenker gutter om skjeve pupper? Er det stygt? Eller kan jeg bare slappe av? :P

Kan du beskrive litt nærmere, eller kanskje linke til ett av galleribildene på www.007b.com?

Gjest SemperFi
Skrevet

Om det er godt synlig er det litt akward første gangene.

Men om det er ei dame jeg liker eller elsker er det ikke noe problem.

Er vel bare snakk om tilvenning. Uansett så er det slikt som faktisk er respektabelt å fikse på om personen er såpass utilfreds og at det lager mental blokk.

Gjest SoWanted
Skrevet

Om det er godt synlig er det litt akward første gangene.

Men om det er ei dame jeg liker eller elsker er det ikke noe problem.

Er vel bare snakk om tilvenning. Uansett så er det slikt som faktisk er respektabelt å fikse på om personen er såpass utilfreds og at det lager mental blokk.

Er litt usymmetri mer respektabel grunn enn å være flatbrysta?

• Liker 2
Skrevet

Med fare for å sette en støkk i selvtilitten til enkelte så sier jeg ja. For min egen del elsker jeg små bryster og vet at mange andre menn gjør det samme, til tross for myten om at alle menn elsker store bryster. Jeg tenner på bryster i absolutt alle størrelser! (Men foretrekker små)

Men rare bryster som feks ser ut som deformerte tøfler eller henger godt ned på knærne har jeg litt større problemer med å tenne på, hvis det er bare litt en cm eller to gjør det absolutt ingen som helst ting så lenge de ellers ser bra ut. Men ser de helt sære ut syntes jeg helt klar det er en god grunn til å fikse litt på dem

Så det var dagens dobbeltmoral og takk for meg?

Skrevet

De ser ut som to nystekte halvflate boller, meget faste og fine med en bitteliten rosin på toppen :)

• Liker 3
Gjest SemperFi
Skrevet

Selv tenner jeg også på små faste like mye som middels og store, men ikke aaaaalt for store.

Om puppene kan slå meg ihjel, da er de for store.

Små symmetriske problemer er det minste problemet, men kanskje dere kvinner overdriver når det kommer til de problemene?

Noe alla oss menn med penisproblemer?

Skrevet

Sånn ser puppene mine ut. Størrelse 65B. Jeg hater dem.

post-37809-0-24005400-1324087671_thumb.j

• Liker 6
Gjest SemperFi
Skrevet

Tuller du? De er jo helt :wow:

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes de er alt for små. Men takk :)

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg synes de er alt for små. Men takk :)

Kunne ha knadd på de dagen lang jeg. ^^

Skrevet

For dere som lurer på hvordan dere skal måle størrelsen på riktig måte kan dere se på denne videoen:

• Liker 2
Skrevet

Damn right

• Liker 1
Skrevet

Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hvor mye heng har de? Hvilken BH-størrelse? Fornøyd eller ikke fornøyd?

:)

En lang og en kort og uten brystvorter! :tristbla:

Gjest Jim Jones
Skrevet

Skal si... Deilige, virkelig deilige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...