Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Puppene mine ser ca ut som disse to: bilde1 og bilde2

Bare det at, i følge typen min, så er den ene puppen min litt skeiv i forhold til den andre :P Jeg fikk ikke noe godt svar på hvordan skeiv, men kan være at brystvorten pekte litt mer utover, fordi den ene er akkurat bittelitt større enn den andre.

Red: glemte link til bilde (ikke av meg)

Endret av spinnwild
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler at alle KG-kvinnene møter opp for puppeinspeksjon hos meg. Har varme hender og skal bruke lang tid på "BRLBLBLWLBLBELEBLLLWBBWLLWBBEBREBEBWLBLWBLWBLWBLEWBLWBLWBLWBLWEBWBWBLBLBLBLBAAAAAA"

• Liker 2
Skrevet

Nå har genene mine forært meg asymmetriske bryster med relativt stort areolaområde - som ikke er etterfulgt av store bryster i tillegg.

Man ser det ikke når jeg bruker BH, sikkert samme for de som har endel heng. Så dermed blir det en overraskelse når BHen går av.

Jeg har alltid, og kommer alltid til å ha komplekser for det.

Sånn er det nok bare.

Skrevet

I store trekk en fin tråd :) Men jeg har et lite hjertesukk...

De av dere som er missfornøyde med deres bryst, og som har lenket tl bryst som ligner på deres egne, kan dere være så snill å være stolte av brystene deres? De er flotte, de er friske og de vil garantert glede en hver heterofil Mann i hele denne verden. Om noen av dere på noe som helst tidspunkt får det gjennomført idiotiske innfallet at en grådig og skruppelløs kirurg skal få kutte i dem så oppsøk psykolog og heterofile Menn straks!

Så får en be en stille bønn om at kvinner snart støtter sine medsøstre i kampen for kvinners rett til å være stolte av og glade i sin egen sunne friske naturlige kropp!

• Liker 3
Skrevet

Ble litt fristet til å ta bilde å legge ut, hmm! tjaa kanskjeee! :P

Syns jeg har ekle brystvorter, men ellers er de fine, selvom de er litt asymmetriske og tunge (jeg nekter å kalle de hengepupper selvom de ikke består blyanttesten)

Gjest SemperFi
Skrevet

Ble litt fristet til å ta bilde å legge ut, hmm! tjaa kanskjeee! :P

Syns jeg har ekle brystvorter, men ellers er de fine, selvom de er litt asymmetriske og tunge (jeg nekter å kalle de hengepupper selvom de ikke består blyanttesten)

Er bare å legge de ut da og la dommen falle. :opplyser:

Gjest ms_kwang
Skrevet

Flate, de bare henger og slenger, og tar jeg de opp ser det ut som bare en tom ballong, bare luft :sukk:

Neida, jeg veit ikke :fnise:

Runde,faste, akkurat en håndfull ;)

Skrevet

[quote name='ms_kwang' timestamp='1324005596' post='10165563'

Runde,faste, akkurat en håndfull ;)

Gjest SemperFi
Skrevet

Må legge til at jeg har store varme hender, er varmblodig. Sånn om noen trenger varme i kulda.

Skrevet

Er bare å legge de ut da og la dommen falle. :opplyser:

What he said!

Skrevet

Mine ligner på de nederste her: http://www.007b.com/breast_gallery_11.php

Litt mer heng kanskje, det.

Jeg liker de godt når det er kaldt og brytvortene står opp,

liker de ikke så godt når det er for varmt og de henger mer.

Drømmepupper!

Pupper kan godt henge litt, syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...