Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brystene mine er ganske runde og henger nesten ikke med mørke små vorter. De er bestandig stive. :fnise: Bruker 85C, jeg er veldig smal over ryggen og har nesten ikke fett på overkroppen og har typisk timeglassfigur. Så jeg skjønner heller ikke hvordan noen kan bruke 65...med mindre en er veldig liten og spe. Mistenker at jeg bruker helt feil str og skulle vært og målt meg..kan nesten ikke bruke spile-bh da jeg får vondt i ribbeina. Går mest uten bh og siden de ikke henger går det greit selv på jobb. Går i kittel i et litt grovt stoff..

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. så er det ingen som kan begrave ansiktet i kløfta? :sur:

Jeg kan begrave haken i de. Men ikke hele hodet. Har litt for stiv nakke, dessverre. Men kunne sikkert gjort det dersom jeg var slangemenneske. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike;

http://www.google.com/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.scartreatmentblog.com/wp-content/uploads/2010/01/breast-reduction-anchor-scar.jpg&sa=X&ei=4WHnToq1LMuN4gT5q42XCQ&ved=0CAsQ8wc4UQ&usg=AFQjCNF1pGVcoKTnA4q7C5WnsNBDzE9Nzw

Bare jeg er mer tanned naturlig, og har mørkere/litt større brystvorter.

Typisk sånn menn ikke liker, but I love them :P ME AND MY BOOBS AGAINST THE WORLD!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha var ikke helt det jeg mente :P men vet det er mange med store som har ryggproblemer og det er jeg glad jeg slipper! Selv om jeg ville hatt større pupper :)

Og jeg har store bryster, og ingen ryggproblemer. Jeg mener det er viktig å være glad for de puppene man har, og elske den kroppen man har, uten å si at man ikke er slik eller sånn, for da hadde man nok vært slik eller sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brystene mine er ganske runde og henger nesten ikke med mørke små vorter. De er bestandig stive. :fnise: Bruker 85C, jeg er veldig smal over ryggen og har nesten ikke fett på overkroppen og har typisk timeglassfigur. Så jeg skjønner heller ikke hvordan noen kan bruke 65...med mindre en er veldig liten og spe. Mistenker at jeg bruker helt feil str og skulle vært og målt meg..kan nesten ikke bruke spile-bh da jeg får vondt i ribbeina. Går mest uten bh og siden de ikke henger går det greit selv på jobb. Går i kittel i et litt grovt stoff..

Jeg bruker 65. Kan noen ganger ha 60 også, men der finnes ikke cupen min.

Er ikke spesielt spe, og heller ikke spesielt liten. Litt lav, kanskje (160), men ikke unormalt lav.

Liker ikke spilebh selv, og går ofte uten eller med sportsbh. Ingen heng her i gården, puppene er faste, runde og med ganske middels store brystvorter som blir mørkere når de er stive. Har H-cup til vanlig, men pga vekttap i forbindelse med sykdom er jeg nok nede på G nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike;

http://www.google.com/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.scartreatmentblog.com/wp-content/uploads/2010/01/breast-reduction-anchor-scar.jpg&sa=X&ei=4WHnToq1LMuN4gT5q42XCQ&ved=0CAsQ8wc4UQ&usg=AFQjCNF1pGVcoKTnA4q7C5WnsNBDzE9Nzw

Bare jeg er mer tanned naturlig, og har mørkere/litt større brystvorter.

Typisk sånn menn ikke liker, but I love them :P ME AND MY BOOBS AGAINST THE WORLD!

Typisk sånn menn ikke liker? Er du ikke helt go i skallen din? Om du har noe lignende de puppene der, har du jo utrolig flotte titties!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en butikk som selger undertøy. Når det kommer menn som ikke vet, og ei heller vil spørre om målene til damen deres, pleier jeg å selge dem str. 75b (med mindre han sier at de er veldig store eller små). Ganske enkelt fordi det er den størrelsen vi selger mest av, og det er ikke en "fornærmende" størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tak i de størrelsene i Norge altså - La Lina i oslo har dem.

Bor i Bergen og her er det ingen som har de størrelsene og som faktisk passer. Ofte er det rar passform på dem, så de ikke gir nok støtte eller rett og slett ikke passer over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Change har bh-er opp til J-cup. :)

Jeg passer ikke Change sine modeller lenger. Kunne bruke dem når jeg var 75G :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er hengende! En blyant ville nok ikke falt ned på gulvet om jeg hadde forsøkt den blyanttesten. De er ganske store, så jeg antar at det er grunnen til at de henger. Er bare 21, så det er vel litt for tidlig til at tyngdekraften har gjort sitt? De har alltid hengt. Til tross for dette har jeg aldri fått annet enn skryt for puppene mine! Jeg har likevel lyst på mindre pupper, slik at jeg kunne brukt litt mer utringa topper uten å føle meg vulgær. Men det er da utrolig hva man blir vant til. Etter at jeg har fått barn vil jeg kanskje vurdere å operere brystene, hvis de blir enda mer hengende enn hva de er nå. Men den tid den sorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fornøyd med dem! De er ikke så store, men de er forholdsvis faste og helt uten heng. De ser litt ut som puppene til venstre her, før damen på bildet tok silikon. I hvert fall er størrelse og form noenlunde den samme, men de henger litt annerledes på meg, vil jeg si.

Dama hadde mye finere pupper FØR hun fikk silikon

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at størrelse 60E og 65F eksisterte.

Anorektikere med silikonballonger eller trollolol?

Hehe. Jeg ventet egentlig på denne.

De fleste kvinner bruker feil BH-størrelse, som oftest for stor omkrets. Hvis du går og måler deg hos f.eks. LaLina ender du fort opp med 10-15 centimeter mindre omkrets enn du trodde du hadde - jeg gikk fra 75C til 60E. En BH skal sitte som støpt på kroppen. Cupstørrelsen varierer med omkretsen, så en 60E er ikke det du tenker på som en typisk E-cup.

Jeg er slank og spedbygd med bryster på størrelse med en god håndfull. Verken noe anoreksi eller silikon her i gården. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google 60E her nå, og fikk litt sjokk.

http://venusianglow.blogspot.com/2008/04/bra-matrix.html

Se det nederste bildet der. Eller egentlig hele greien. Tror jeg må virkelig få målt meg hos en undertøysforretning snart altså. Synd det er så utrolig mye dyrere, får jo tre BHer på HM til samme pris som en på Change e.l.

...åi!

Ser ut som om jeg også burde måles, ja! Har alltid bare tatt til takke med H&M-BHer i 70B, men burde kanskje titte litt på andre størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...