Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å kjøpe noe sexy undertøy til "kona" til jul, og har sjekket litt på nett, men jeg sliter bigtime med alle de forskjellige størrelsene.

Hva skjedde med small, medium og large????

http://www.85b.org/bra_conv.php

Eventuelt kan du jo bare spørre henne om BH-størrelsen, selv om det da ikke blir noen overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker 85/80 C/D (varierer veldig avhengig av type BH). Er normalvektig, men tror jeg har veldig bred brystkasse. Hvis jeg hadde hatt "normal" omkrets hadde størrelsen vært 75 E / 70 F :fnise:

Veldig fornøyd med utseendet. Tok silikon for et par år tilbake, og de kunne ikke ha sett mer naturlige ut på grunn av god naturlig fylde på øvre del over brystvortene. Det er aldri noen som har spurt om jeg har tatt silikon, jeg har heller opplevd "Hæ?? Har du?! DU?" hver gang jeg forteller det til noen. De passer bra til resten av kroppen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte puppene mine kjempegodt før jeg gikk ned fem kilo. Da var de passe store, akkurat litt for store for Cubus sine C-cups, og hadde rund, fin form. Nå er de litt hengete... :( Uff. Vet ikke jeg, burde vel være fornøyd... Jeg har venninner som ikke liker puppene sine fordi de er for store og det er vanskelig å finne bra BH'er. Men jeg likte puppene mine bedre da de var runde og faste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med BH-størrelser. Jeg har en venninne som sier hun bruker 65G, mens jeg bruker 80C. Og puppene er jo prikklike store jo :) (Omkretsen er bare litt annerledes...og ikke til min fordel da, men men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Synes det virker som alle har deilige pupper :rodmer:

Selv liker jeg størrelsen B - D og synes det er veldig fint på damer. Men det må jo være litt sånn at puppene passer til kroppen hennes også, da. Ihvertfall for meg. :)

Er litt misunnelig fordi dere har ting dere kan leke med jeg, og begrave ansiktet i.. :sjenert:

BOOBIES!

Slagordet vårt, det der.

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt misunnelig fordi dere har ting dere kan leke med jeg, og begrave ansiktet i.. :sjenert:

Vet ikke med de andre jentene, men jeg kan i alle fall ikke begrave annsiktet mitt i puppene mine..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

70F. Litt større enn gjennomsnittet kanskje. Men puppene mine har litt forskjellige størrelser, skulle ønske de var helt like, ellers er jeg meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i puppene mine etter at jeg opererte og reduserte størrelsen og løftet dem. Nå er de flotte og 70 F og jeg er utrolig glad i dem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stooooore bryster, bruker 75I/70J, størrelser man ikke får tak i Norge :kjefte:

Betyr at jeg ofte plages av røde merker etter bher, bher som er for stramme og bryster som innimellom får "dobbelpupp". Ikke kjekt.

Men jeg er fornøyd med dem like vel, de passer meg og kroppen min meget bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stooooore bryster, bruker 75I/70J, størrelser man ikke får tak i Norge :kjefte:

Betyr at jeg ofte plages av røde merker etter bher, bher som er for stramme og bryster som innimellom får "dobbelpupp". Ikke kjekt.

Men jeg er fornøyd med dem like vel, de passer meg og kroppen min meget bra ;)

Du får tak i de størrelsene i Norge altså - La Lina i oslo har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Vet ikke med de andre jentene, men jeg kan i alle fall ikke begrave annsiktet mitt i puppene mine..

Ah, mulig det var ønsketenkning. Men jeg vet dere leiker dere med dem når ingen ser på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har stooooore bryster, bruker 75I/70J, størrelser man ikke får tak i Norge :kjefte:

Betyr at jeg ofte plages av røde merker etter bher, bher som er for stramme og bryster som innimellom får "dobbelpupp". Ikke kjekt.

Men jeg er fornøyd med dem like vel, de passer meg og kroppen min meget bra ;)

Change har bh-er opp til J-cup. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow, perfekte! :)

Det skulle vel egentlig bare mangle siden de er opererte. :gjeiper:

Når jeg tenker meg om så er de kanskje bittelitt mindre enn disse, men bare snakk om veldig liten forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...