AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #181 Del Skrevet 4. januar 2012 Tipper hun har søkt henne opp på facebook, googlet henne eller lignende. Man må vel oppgi e-postadressen når man skal kommentere, og det er sikkert den hun bruker. Dette mener jeg er ufin oppførsel av fru Eriksen. Som utdannet "journalist" burde hun vite at dette IKKE er god presseskikk (ja, jeg mener blogger bør underlegges mange av de samme reglene som presse). Dette er nesten mediemat... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #182 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan vet fotballfrue hvordan Marina Ha ser ut og at hun er utdannet advokat? Lurer jeg også på. Sånn btw, hvis hun har de opplysningene gjennom omveier - hvor blåst er man når man 'utsetter' en advokat for noe man ikke trenger å være rakettforsker for, for å fotstå er ulovlig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #183 Del Skrevet 4. januar 2012 Noe av det jeg synes er mest skremmende med denne dama, er at hun konsekvent fremstiller seg selv som ufeilbarlig og nærmest som en gud. Hun kan liksom ALDRI innrømme at hun har gjort en feil, eller beklage seg.. Hun lyver, trikser og fikser i kommentarfeltet osv, for å dekke over sannheten.. Jeg synes mennesker som viser så liten selvinnsikt, ærlighet og ydmykhet er direkte avskyelige.. Lurer på hva som ligger bak.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #184 Del Skrevet 4. januar 2012 Som utdannet "journalist" burde hun vite at dette IKKE er god presseskikk (ja, jeg mener blogger bør underlegges mange av de samme reglene som presse). Dette er nesten mediemat... Enig.. Vil si dette er topp 3 blemmer hun har gjort.. synes selve innholdet i kommentaren var lavmål, men å faktisk gå så langt som å SPORE opp en person på facebook og komme med bemerkninger om utseendetog opplysninger hun har funnet der, er tragisk.. Virkelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #185 Del Skrevet 4. januar 2012 Unskyld for avsporingen nå, men kan ikke dy meg. Er det noen flere som syns at LK ser ut som et sånn lykketroll man kunne kjøpe før? Sånn med rynker i pannen osv. Ikke for å være frekk altså, men har tenkt på det flere ganger når jeg har sett bilder av han. Lykketroll? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #186 Del Skrevet 4. januar 2012 Unskyld for avsporingen nå, men kan ikke dy meg. Er det noen flere som syns at LK ser ut som et sånn lykketroll man kunne kjøpe før? Sånn med rynker i pannen osv. Ikke for å være frekk altså, men har tenkt på det flere ganger når jeg har sett bilder av han. Lykketroll? jepp.. eller for å bruke fruens ord: WRÆÆÆÆÆL, JAAA <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #187 Del Skrevet 4. januar 2012 jepp.. eller for å bruke fruens ord: WRÆÆÆÆÆL, JAAA <3 Hahah ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #188 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg sier bare dypvannsfisk eller breiflabb.. Er nok en heftig avsporing ja, men kunne ikke dy meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #189 Del Skrevet 4. januar 2012 Til hvilket innlegg kommenterer denne advokaten? Vil lese hva hun byttet ut svaret sitt med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #190 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg sier bare dypvannsfisk eller breiflabb.. Er nok en heftig avsporing ja, men kunne ikke dy meg. Genialt. Uff ja, litt gøy må man jo få ha det når de selv er så løsmunnet og slenger rundt med komentarer om folks utseende, vekt osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #191 Del Skrevet 4. januar 2012 Til hvilket innlegg kommenterer denne advokaten? Vil lese hva hun byttet ut svaret sitt med:) "Adrenalin" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #192 Del Skrevet 4. januar 2012 Til hvilket innlegg kommenterer denne advokaten? Vil lese hva hun byttet ut svaret sitt med:) Adrenalin heter innlegget. Dette er det nye svaret: Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:45 Pappa har drevet firmaet med suksess i årevis, han har ingen økonomiutdannelse. Det samme gjaldt farfar Lars-Kristian får masse erfaring av å drive Treasures, og vi har et par millioner i omsetning allerede første året. Ikke dårlig det, for en uten utdanning, så det går nok fint skal du se. Journalistikk er en utdanning jo. Det er slutt på tiden hvor ufaglærte fikk jobb som journalist, med mindre du har noen kontakter. Uansett lærte jeg utrolig mye på studiet, og det gjorde meg til en veldig mye bedre journalist og blogger. Hvem jeg får jobbtilbud fra anser jeg som en privatsak. Men jeg skriver blant annet for Side2, i tillegg til at jeg nettopp har begynt som fast spaltist i Massiv. Vi har ingen planer om å bosette oss på Frogner. Hus er hundre ganger bedre enn leilighet, i hvert fall akkurat nå Inntekten vår er absolutt ikke ustabil, og vi har heller ingen problemer med å planlegge fremtiden. - C Reply 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #193 Del Skrevet 4. januar 2012 "Adrenalin" Takk! Haha, ser noen fikk advart henne mot å poste "info jeg har funnet ved stalking".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #194 Del Skrevet 4. januar 2012 Takk! Haha, ser noen fikk advart henne mot å poste "info jeg har funnet ved stalking".. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #195 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen som tok en skjermdump av den første kommentaren da? Kunne kanskje taes tak i av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #196 Del Skrevet 4. januar 2012 Hva mener du? At denne "M" var anonym helt til Fruen kom med navn og yrke...? Er det noe jeg har gått glipp av her - gjorde hun det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #197 Del Skrevet 4. januar 2012 At denne "M" var anonym helt til Fruen kom med navn og yrke...? Er det noe jeg har gått glipp av her - gjorde hun det selv? Det var fruen som kom med både navn og ca alder, ja. Og utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #198 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen som tok en skjermdump av den første kommentaren da? Kunne kanskje taes tak i av noen? Det var jeg som postet den, og jeg kopierte den bare.. Tenkte jo ikke på at hun kom til å slette den.. Går det ikke an å få frem en bufret versjon eller noe ? Synes faktisk at dette er noe å ta tak i. Få opp øynene til alle de tusenvis av jentene som mener hun er perfekt, og som hun tjener grovt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #199 Del Skrevet 4. januar 2012 Må si jeg er overrasket over hvor langt Fotballfrue synker når hun svarer leserne sine. Virker som om hun helt mister kontrollen når hun får noe hun oppfatter som kritikk. Damen må være svært usikker på seg selv og veldig opptatt av å opprettholde fasaden. Angående mannen hennes, er jeg enig i at han likner på et lykketroll. Og det er ikke et kompliment. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #200 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen som tok en skjermdump av den første kommentaren da? Kunne kanskje taes tak i av noen? Jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg