AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #161 Del Skrevet 4. januar 2012 Ærlig talt så synes jeg hun som kommenterte og spurte var ganske frekk. OG HVA i huleste heite er egentlig problemet med å være stolt over å ha oppnådd noe? Skal man late som man ikke har det bra, fordi andre kan oppleve seg mindreverdige og føle at det er skryting? Haha. Nei da er det ikke fotballfruen som har et problem her;) Å påstå at det ikke er mulig å drive et eget firma og tjene mye penger uten utdannelse sier litt om kunnskapen til den"M"-damen. Har man en god ide, en interesse for noe og er litt over middels intelligent skal ikke det være et problem. FOLK er så jævla misunnelige. jeg har ikke ord! Kom dere opp av sofaen selv. Gjør noe, skap noe nytt.. Skaff dere selvtillit, en hobby. Det er fullt mulig å tjene penger hvis en bare gidder. Kaller fotballfrue lavmål, men jeg vil heller kalle det lavmål å sitte sånn og være sjalu på alle som har oppnådd noe mer enn deg selv her i verden.. Du har rett i at man skal være stolt av å oppnå noe. Men overdreven skryting på en "hah, jeg er så jævla mye bedre enn deg"-måte er det ingen som synes er sjarmerende. Og da kommer det reaksjoner. Du har også rett i at det er mulig å ha et eget firma og tjene godt på det. Å tjene grovt på det indikerer dog uetiske fremgangsmåter og utnytting av unge, mindreårige jenter. Det du IKKE har rett i er at kritikk alltid bunner i misunnelse og sjalusi. Ingen er misunnelige på deg, og jeg ville brukt tiden min på å skaffe meg litt selvinnsikt om jeg var deg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. januar 2012 #162 Del Skrevet 4. januar 2012 Hjølpes.. Vel. uansett hvordan man vrir og vender på det er man nødt til å ha et levebrød. Det gjelder F-fruen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #163 Del Skrevet 4. januar 2012 Ærlig talt så synes jeg hun som kommenterte og spurte var ganske frekk. OG HVA i huleste heite er egentlig problemet med å være stolt over å ha oppnådd noe? Skal man late som man ikke har det bra, fordi andre kan oppleve seg mindreverdige og føle at det er skryting? Haha. Nei da er det ikke fotballfruen som har et problem her;) Å påstå at det ikke er mulig å drive et eget firma og tjene mye penger uten utdannelse sier litt om kunnskapen til den"M"-damen. Har man en god ide, en interesse for noe og er litt over middels intelligent skal ikke det være et problem. FOLK er så jævla misunnelige. jeg har ikke ord! Kom dere opp av sofaen selv. Gjør noe, skap noe nytt.. Skaff dere selvtillit, en hobby. Det er fullt mulig å tjene penger hvis en bare gidder. Kaller fotballfrue lavmål, men jeg vil heller kalle det lavmål å sitte sånn og være sjalu på alle som har oppnådd noe mer enn deg selv her i verden.. Helt ærlig, så vil jeg heller ha mitt avslappende, nærmest perfekte liv med en deltidsjobb jeg elsker og et studie jeg interesserer meg for, enn å bytte det mot Fotballfruas ekstremt strenge, disiplinerte, nazistiske diett og livsstil sammen med en mann som er like blottet for sosiale antenner som seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #164 Del Skrevet 4. januar 2012 Ærlig talt så synes jeg hun som kommenterte og spurte var ganske frekk. OG HVA i huleste heite er egentlig problemet med å være stolt over å ha oppnådd noe? Skal man late som man ikke har det bra, fordi andre kan oppleve seg mindreverdige og føle at det er skryting? Haha. Nei da er det ikke fotballfruen som har et problem her;) Å påstå at det ikke er mulig å drive et eget firma og tjene mye penger uten utdannelse sier litt om kunnskapen til den"M"-damen. Har man en god ide, en interesse for noe og er litt over middels intelligent skal ikke det være et problem. FOLK er så jævla misunnelige. jeg har ikke ord! Kom dere opp av sofaen selv. Gjør noe, skap noe nytt.. Skaff dere selvtillit, en hobby. Det er fullt mulig å tjene penger hvis en bare gidder. Kaller fotballfrue lavmål, men jeg vil heller kalle det lavmål å sitte sånn og være sjalu på alle som har oppnådd noe mer enn deg selv her i verden.. Enig at hun kanskje var litt frekk, men ærlig talt.. Frua burde vise at hun isåfall kan heve seg over slike kommentarer, og i det minste svare på en ordentlig måte. Det der var virkelig lavmål.. Jeg mener også at det kan stilles spørsmål ved om det å tjene penger på mer eller mindre snikreklamering, og å selge billige jallasmykker til usikre tenåringsjenter er så utrolig mye å være stolt av.. Og hvem spurte egentlig om hvilke karakterer Lars-Kristian fikk på den ene året på BI, eller frua fikk på den ene året hun studerte juss?? Mer barnslig og hovent svar skal du lete lenge etter. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #165 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg syns fruen og mannen er ufyselige, den måten de snakker om og svarer mennesker er absålutt ikke greit Endret 7. januar 2012 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #166 Del Skrevet 4. januar 2012 Og hvem spurte egentlig om hvilke karakterer Lars-Kristian fikk på den ene året på BI, eller frua fikk på den ene året hun studerte juss?? Mer barnslig og hovent svar skal du lete lenge etter. Jeg blir så flau på hennes vegne! Dessuten, virkelig intelligente mennesker syns faktisk det å studere er givende i seg selv, det er ikke bortkastet tid fordi "pappa har et firma og jeg selger juggelsmykker til barn". FF har gått på et useriøst studie på kun 2 år (ja, jeg kjenner andre som har gått der, tro meg; det er ikke akkurat det samme som en bachelor/master på UNi) og at LS liksom syns BI var kjedelig!? Skryter av at hun var ferdig utdannet som 22? Jeg er 23 og har MASTERGRAD fra Uni., ikke "jorunalist"-hurtigstudie. Nei, nå må jeg gi meg, faller nesten ned på hennes nivå her For et vemmelig menneske. Tenk at hun, den eldste bloggeren av alle de kjente, oppfører seg verst!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #167 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes synd på henne. Hun må slite med en hel forferdelig angst slik som hun strever med å fremstille seg selv og sitt liv som perfekt. Hun argumenterer jo vilt hver gang noen skulle nevne noe negativt. Hadde hun hatt det så perfekt som hun skal ha det til, hadde hun ikke blitt så sint og gått i forsvarsposisjon med en gang. Om hun ikke takler å drive med noe som gjør at mange har meninger om henne, bør hun kanskje vurdere å trekke seg ut av hele greia. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #168 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg blir så flau på hennes vegne! Dessuten, virkelig intelligente mennesker syns faktisk det å studere er givende i seg selv, det er ikke bortkastet tid fordi "pappa har et firma og jeg selger juggelsmykker til barn". FF har gått på et useriøst studie på kun 2 år (ja, jeg kjenner andre som har gått der, tro meg; det er ikke akkurat det samme som en bachelor/master på UNi) og at LS liksom syns BI var kjedelig!? Skryter av at hun var ferdig utdannet som 22? Jeg er 23 og har MASTERGRAD fra Uni., ikke "jorunalist"-hurtigstudie. Nei, nå må jeg gi meg, faller nesten ned på hennes nivå her For et vemmelig menneske. Tenk at hun, den eldste bloggeren av alle de kjente, oppfører seg verst!! Kunne ikke vært mer enig.. Hvorfor er det så mange som skriver til henne at hun er en så snill og god person osv?? Jeg skjønner det bare ikke. Hun fremstår som du sier, som et vemmelig menneske. Spesielt utifra kommentarene hennes som er nevnt over. La meg også legge til egoistisk, grisk, frekk og falsk. Og av det jeg har sett, gjelder det samme mannen hennes. Og NEI, jeg er ikke sjalu på en eneste del av livet hennes. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #169 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Inge overraskelse at hun har skrevet et nytt og mer "voksent" svar til "Marina Ha".. Og heller ingen overraskelse at hun ikke godtok kommentaren med råd om å slutte å være så vanvittig barnslig Har likt henne tidligere, men det siste halvåret har jeg totalt mistet respekten for hele dama. Nå duger hun kun til inspirasjon i klesveien (Selv om jeg må innrømme at den siste måneden har hun ikke være dugandes der heller..) Endret 4. januar 2012 av Sunshine-92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #170 Del Skrevet 4. januar 2012 Hjelpes, nå har hun slettet den opprinnelige kommentaren sin, og erstattet den med en ny og revidert utgave. Selvsagt uten å nevne den andre med et eneste ord, eller komme med en unnskyldning! Hun har garantert sett denne tråden, og nå skal hun late som hun aldri har skrevet det vi snakker om. Jeg ler. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #171 Del Skrevet 4. januar 2012 Hjelpes, nå har hun slettet den opprinnelige kommentaren sin, og erstattet den med en ny og revidert utgave. Selvsagt uten å nevne den andre med et eneste ord, eller komme med en unnskyldning! Hun har garantert sett denne tråden, og nå skal hun late som hun aldri har skrevet det vi snakker om. Jeg ler. Screenshot er en fin ting. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #172 Del Skrevet 4. januar 2012 Dere må jo ha vett til å ta skjermdump av kommentarene hennes! Trykk PrtSc-knappen og lim inn i ett eller annet bildeprogram. Da får dere dokumentert galskapen før hun sletter den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #173 Del Skrevet 4. januar 2012 Nårtid ble det på moten med bukselinningen lengre opp enn bestefar og digre klumpete sko? Rare greier... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #174 Del Skrevet 4. januar 2012 Ikke har hun lært seg å skrive investeringer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #175 Del Skrevet 4. januar 2012 Nårtid ble det på moten med bukselinningen lengre opp enn bestefar og digre klumpete sko? Rare greier... Ikke har hun lært seg å skrive investeringer heller. Sånne kommentarer er med på å undergrave den saklige kritikken... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #176 Del Skrevet 4. januar 2012 Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua?????? M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ Reply Hvordan vet fotballfrue hvordan Marina Ha ser ut og at hun er utdannet advokat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #177 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes også fryktelig synd på henne. Det er helt åpenbart at hun ikke har det det minste godt med seg selv (eller mannen sin). Lurer på hva som foregår bak lukkede dører der, jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #178 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan vet fotballfrue hvordan Marina Ha ser ut og at hun er utdannet advokat? Misbrukt konfidensielle opplysninger hun har fått oppgitt i kommentarfeltet, I guess 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #179 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan vet fotballfrue hvordan Marina Ha ser ut og at hun er utdannet advokat? Tipper hun har søkt henne opp på facebook, googlet henne eller lignende. Man må vel oppgi e-postadressen når man skal kommentere, og det er sikkert den hun bruker. Dette mener jeg er ufin oppførsel av fru Eriksen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #180 Del Skrevet 4. januar 2012 Tipper hun har søkt henne opp på facebook, googlet henne eller lignende. Man må vel oppgi e-postadressen når man skal kommentere, og det er sikkert den hun bruker. Dette mener jeg er ufin oppførsel av fru Eriksen. Og av nettopp den grunn bruker jeg verken ekte navn eller mail. Makan til barnslig oppførsel skal du lete lenge etter.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg