Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stalkere er det nok av på dette forumet. Det er bra mange her som vet mer om meg, enn meg selv.

Man finner ut mye ved å installere kameraer i taket til noen. Du ser deg jo bare når du er våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke du gikk igjennom 8 timers opptak av en sovende Katten hver eneste dag, men jeg burde visst bedre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, ei på 160 og veier 75 kg er da jaggu ikke feit?! Da har vi VELDIG ulikt syn på hva fedme er! Helt utrolig at noen kan få seg til å si noe sånt! Ligger selv rundt den vekta og høyden der, men har da aldri sett på meg selv som feit før?! Greit, jeg veier mer nå en før og jeg så bedre ut med 10 kg mindre, men jeg er IKKE feit. Fakta.

Jeg tror dette varierer, og at man absolutt ikke skal stole på BMI. For tiden er jeg 70 kg, og jeg er 175 høy. Føler meg egentlig ikke særlig fresh for tiden, min perfekte vekt er 62 kg.

Men enkelte er "heldige", jeg er en av dem. Jeg legger aldri på meg på magen, og den er stadig like flat. Jeg legger på meg på puppene, lårene og rumpa, og det gjør sikkert du også høres det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodig er bare en politisk korrekt betengelse for feit.

Anonym Bruker er politisk korrekt betegnelse for rasshol. :filer:

Mener du at jeg må slutte å rådføre meg med randoms på KG, om hva jeg egentlig mener og føler?

Tror ikke du skal føle for mye vennen. Du bør heller vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne og snille jenter <3

Det er skikkelig turnoff med damer som ikke tar hensyn til miljø og global ressursfordeling. Det de fleste kaller "lubben" synes jeg egentlig bare er kvalmende. Legg til en dash med tung sminke, parfyme, "sexy" klær og en sprayet frisyre og jeg spyr!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått fra godt trent, via former, til lubben og nå overvektig - er på vei ned igjen, men jeg vil likevel påstå at det hele veien har vært gutter og menn som har vært tiltrukket av meg. Både seksuelt og på et mer seriøst nivå.

Jeg er helt enig med de som sier at det har mye å si hvordan man ter seg. Jeg vil også legge til at hvordan man kler seg, ser seg selv og hvordan man oppfatter de tilbudene som dukker opp har enormt mye å si. Jeg skjønte aldri hvor pen jeg var når jeg var godt trent/hadde former, og trakk meg lett unna når noen viste interesse = forble singel og følte at det var noe galt med meg/mitt utseende.

Jo eldre og tryggere jeg har blitt på min egen personlighet, evner og hva som er spesielt med nettopp meg, jo lettere har det vært å finne en fast partner, selv om jeg altså utseendemessig har tapt meg over tid.

Det med hva menn foretrekker tror jeg vi kan diskutere til evig tid, det er akkurat det samme med oss kvinner - alle har ulike preferanser:) (og takk og lov for det, ellers hadde livet vært gørrkjedelig!)

Du høres ut som ei fantastisk dame, med et sunt perspektiv på livet! :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke du gikk igjennom 8 timers opptak av en sovende Katten hver eneste dag, men jeg burde visst bedre. :sjenert:

Såpass selvopptatt som jeg er, skulle det bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mellomtingen er mest populær.

Selv har jeg en slags mellomting. BMI på 21, er slank med flat mage osv, men har former. Markerte hofter, rimelig stor sprettrumpe (noen digger den mens andre syns den er for stor og markert ift midjen) og en håndfull pupper (kunne vært større!).

Jeg er fornøyd og har aldri hatt problemer på guttefronten pga utseende. Tror ikke jeg hadde hatt det om jeg gikk ned eller la på meg 5 kg heller. Bare man ikke er "for tynn" eller "for tykk" tror jeg det går fint ;) Nederste halvdel av BMI normal syns jeg vanligvus er det beste.

Dessuten er det viktig å trene og være sporty. Heller ei på 60 kg som trener hver dag enn ei på 50 kg som ikke eier kondis eller muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Mener du at jeg må slutte å rådføre meg med randoms på KG, om hva jeg egentlig mener og føler?

Vet ikke jeg. Du er jo litt kjendis her på KG, så viss du skal skrive hva du virkelig føler, bør du vel kanskje bruke AB?

Ikke hør helt på meg. Er litt dopa på sovepille akkurat nå. Skulle egentlig lagt meg for en halvtime siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, jeg er prinsipielt i mot AB-funksjonen. Dessuten har jeg en dagbok for tanker og kjennslar!

Jeg vil også kunne legge meg.. :(

Da poster jeg som AB på trass. Hvorfor kan du ikke legge deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Jeg føler jeg har motsatt problem. Jeg føler meg lubben. 60 kg 167 høy. Men alle jeg møter vil ha et forhold, så har f. eks aldri hatt en one night stand. Noe som da resulterer i veldig godt selvbilde når det kommer til personlighet. Elendig når det kommer til utseende... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da poster jeg som AB på trass. Hvorfor kan du ikke legge deg?

Fordi jeg har ting jeg må gjøre. Dermed blir man inspirert og skriver innlegg i dagboken sin istedet, noe som gjør at tingene haster enda mer og man blir enda mer inspirert til å skrive om noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som ei fantastisk dame, med et sunt perspektiv på livet! :smilyblomst:

:klemmer: DET var koselig sagt det:D nå ble jeg veldig glad:) Skal gå ut og ha en super dag idag, takket være deg, og ønsker deg det samme! :goodbye: :goodbye:

Endret av frøkenfryd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne og snille jenter <3

Det er skikkelig turnoff med damer som ikke tar hensyn til miljø og global ressursfordeling. Det de fleste kaller "lubben" synes jeg egentlig bare er kvalmende. Legg til en dash med tung sminke, parfyme, "sexy" klær og en sprayet frisyre og jeg spyr!

Jeg spyr av alle de her gjennomsnittsmennene som disser gjennomsnittskvinnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat slik du ikke liker lave menn? Sånn bortsett fra at høyde kan man ikke gjøre noe med. Selvfølgelig pakker ikke guttene her det inn noe særlig pent, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik du ikke liker lave menn? Sånn bortsett fra at høyde kan man ikke gjøre noe med. Selvfølgelig pakker ikke guttene her det inn noe særlig pent, da.

Det blir ikke helt det samme siden jeg har folkeskikk og ikke driver og disser korte fyrer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke helt det samme siden jeg har folkeskikk og ikke driver og disser korte fyrer.

Men de er uaktuelle som partnere, noe guttene her sier på en litt mer ufin måte. Det kan igjen veies opp med at lave gutter ikke kan gjøre noe for å bli høyere, mens 'gjennomsnittkvinnen' kan gjøre sitt for å ikke være så gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er uaktuelle som partnere, noe guttene her sier på en litt mer ufin måte. Det kan igjen veies opp med at lave gutter ikke kan gjøre noe for å bli høyere, mens 'gjennomsnittkvinnen' kan gjøre sitt for å ikke være så gjennomsnittlig.

Det de her gutta også sier er at frodige damer er godt nok for ett ligg og ikke annet. Det blir noe helt annet enn å ha en preferanse for høye menn, siden jeg ikke kunne finne på å behandle en kort fyr som skit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...