Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen skrevet at du er overvektig og feit? Du høres da ut til å ha en passe vekt.

Ja hvis du ser to innlegg lenger opp, ser du også innlegget jeg har henvist til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå kommer jeg sikkert til å få mye kjeft men må være ærlig å si at frodige jenter er kvalmt

Det var noen som hadde svart på dette innlegget med du er kvalm og andre lurte på hvorfor det ble svart slik. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å ikke tenne på frodige jenter, vi er alle forskjellige. Men man kan kanskje tenke gjennom hvordan man ordlegger seg. Jeg synes synd i folk hvis de faktisk blir fysisk kvalm av å se andre personer som ikke passer inn i deres idealbilde. Ellers må de gjerne gå til sengs med hvem de vil for min del, tykk eller tynn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merksnodig at "hver gang" noen skal forsvare lubne, frodige eller jenter med 'litt ekstra' på kroppen, så må man rakke ned på tynne jenter? (Ref. sammenligninger med 12-åringer, gutter og whatnot"

Jupp, på samme måte som at i alle tråder som handler om komplekser for små bryster så er det en eller annen (Anonym Bruker) som på død og liv skal fortelle hvor jævlig ekkelt det er med store bryster.

Min erfaring er at menn digger den kroppen, de brystene og den musa di har tilgang på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har merket noe til at det bare er tynne jenter som er i forhold. Jeg har to kompiser, som begge er kjekke og snille gutter, atletiske og trente. Han ene er sammen med ei overvektig, mens den andre er sammen med ei som er veldig tynn.

Smaken, den er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Payandeh

Kan ikke si at jeg har merket noe til at det bare er tynne jenter som er i forhold. Jeg har to kompiser, som begge er kjekke og snille gutter, atletiske og trente. Han ene er sammen med ei overvektig, mens den andre er sammen med ei som er veldig tynn.

Smaken, den er som baken.

..Og den er delt i to! Godt poeng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være nøyaktig er jeg 164cm og veier 73kg. Jeg trener styrke 1-2ganger i uken hvis jeg vil, ellers er jeg mye i aktivitet hver dag uten å kalle det trening. Går mye, løper frem og tilbake på jobb osv.. Jeg har store pupper, 70F-G, noe jeg har hatt siden jeg fikk pupper i 16års alderen, og bruker som regel 29-30 i bukser. Er det å være feit? Jeg har aldri hatt smal benbygning, hvis man ser på feks håndledd eller bredde på hofter. Selvfølgelig har jeg litt ekstra både her og der, men feit er jeg nok ikke. Og ikke har jeg noe glorifisert selvbilde, jeg er smertelig klar over at jeg ikke er perfekt! De mennene jeg har vært sammen har ikke vært noen stygge fjols som ikke fikk seg noe bedre heller.

Og ja, jeg blir fornærmet når folk kaller meg feit og ikke viser brukernavnet sitt en gang!

Jo, du er feit. Skjønner ikke hvorfor det skal være et tabu å si det, altså, enten er du feit, eller så er du det ikke. Alle vet jo det. Flott at du er aktiv, men 30 i bukser er faktisk ikke lite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg? Noen som har hørt om å ikke ta utgangspunkt i BMI? Det er en svak utregningsmetode og sier overraskende lite om kroppstilstanden til et menneske. Jeg skal prøve å forklare hvorfor:

Hørt om tungt skjelett?

At pupper består stort sett av fett? Noen er genetisk bestemt å få større pupper enn andre.

At muskler veier mer enn fett? Trener man jevnlig, eller kroppen består av naturlig mye muskler, vil man naturligvis veie mer enn om alt var fett. Man kan selvsagt også ha mye muskler og mye fett som en kombinasjon, og vil veie mer enn uten de musklene.

Poenget mitt er: Slutt å ta utgangspunkt i BMI! Det eneste du trenger for å regne ut en BMI er høyden din og vekten, og bildet på om man er undervektig, normalvektig eller overvektig blir for unøyaktig! :regler:

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg har en BMI på 19.06

Er 162 og veier 50 kilo.

Selv skulle jeg ønske jeg veide noen kilo mer.

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du er feit. Skjønner ikke hvorfor det skal være et tabu å si det, altså, enten er du feit, eller så er du det ikke. Alle vet jo det. Flott at du er aktiv, men 30 i bukser er faktisk ikke lite.

30 i bukser er faktisk ikke mye heller.

Å si at man er feit når man bruker 29-30 i bukser blir rett og slett dumt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du er feit. Skjønner ikke hvorfor det skal være et tabu å si det, altså, enten er du feit, eller så er du det ikke. Alle vet jo det. Flott at du er aktiv, men 30 i bukser er faktisk ikke lite.

Venninnen min på 1.70 og 55 kg bruker 30 i bukser. Det betyr bare at skjelettet hennes er formet sånn at hun har bredere hofter. :filer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen min på 1.70 og 55 kg bruker 30 i bukser. Det betyr bare at skjelettet hennes er formet sånn at hun har bredere hofter. :filer:

Det har jeg vanskeligheter for å tro. Jeg er 170 og veier bare 5 kilo mindre, og jeg bruker 25. Og faktisk har jeg det man kan regne som litt brede hofter, enten du tror det eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :P

Jeg er 161, og veier 89 kg! og er feeeit! :-)

og lider av fedme:P og er singel! kanskje ikke så rart?:)

Tja, du sier noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vanskeligheter for å tro. Jeg er 170 og veier bare 5 kilo mindre, og jeg bruker 25. Og faktisk har jeg det man kan regne som litt brede hofter, enten du tror det eller ei.

Og jeg er 173, 52 kg og bruker 27 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har til vanlig en forkjærlighet for smal/normal midje med litt stor rumpe. Men om det gjelder når det kommer til tiltrekkning i virkeligheten? Egentlig ikke. Jeg er ganske kresen, men jeg synes jenter som er høye og lave, tynne og tykke, kan være veldig pene. Og jeg har blitt vilt seksuelt tiltrukket av ting jeg ikke trodde jeg kom til å bli tiltrukket av. De flotteste kvinnene jeg vet om har vært svært forskjellige.

Men jeg må innrømme at de jeg tenner seksuelt på, har jeg også lyst på et forhold med og motsatt. Hun jeg er veldig ivrig på nå er 184 og syltynn, før det var det ei jente helt uten rumpe, men med en liten kosemage på 160, før det en tykk (flydig, myk, osv, mener ikke noe negativt med tykk, men overvektig, til og med over i fedmekatogorien) og mellomhøy. Fjesene og håret har også variert. Men jeg synes alle tre er kjempesexye og interessante! Jeg tror ikke jeg skiller særlig på forhold og ONS (selv om jeg generelt er uinteressert i ONS, men seksuelle forhold er helt flott!).

Jeg tenner på utseende. Selvfølgelig på innseende og personlighet også. Men jeg må ha begge deler. Men utseende trenger ikke være standard og vær så snill ikke den typsike tynn og blond med motebloggstil. Hva hun har på seg betyr egentlig ganske lite. Hun må gjerne like å pynte seg, men ikke prøve å se ut som en H&M-modell

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke så mye på at gutter ser etter mye forskjellig i forhold og sex. Når det gjelder sex tar de nok til takke med mer, men hvis de kunne velge, så tror jeg det ikke er så stor foskjell (?). Jeg er formfull, på kanten til lubben. 168 med 64 kg. Jeg har to gode venninner. Hun ene er liten, søtt fjes og tynn, hun andre vakker, høy og tynn. Men gjett hvem som får mest oppmerksomhet? Jo, faktisk jeg :jepp:

Jeg tror det er fordi jeg har en fin personlighet og at mange også liker litt former. Dessuten er jeg nok litt mindre "lett på tråden" og stasja som venninnene mine (noe som jeg tror noen gutter finner litt truende). På utesteder eller gata er det alltid jeg som blir sjekket opp. Og jeg har hatt de kjekkeste og mest "vellykka" kjærestene (men de to andre har også hatt noen surrebukker, det skal sies :fnise: )

Men det jeg vil si er at jeg tror ikke nødvendigvis pen er det viktigste. Og jeg tror ikke det er SÅ stor forskjell på forhold og tilfeldig sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som har irritert meg grenseløst over lenger tid er at mange jenter sier de veier som de gjør pga tung benbygning..dette er faktisk en myte!! JA,man kan være breiere bygd,ha brede hofter og skuldre osv,men skjelettet er ikke tyngre pga dette..så blir litt feil å si kraftig beinbygning..heller bredere beinbygning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...