Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En som har BMI 28 er ikke nødvendgvis overvektig, da.

Det er vel mild overvekt, fedme har man når man runder 30. Og om du ikke er bodybuilder, så er 28+ BMI en fin indikator på 'litt' for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninnen min på 1.70 og 55 kg bruker 30 i bukser. Det betyr bare at skjelettet hennes er formet sånn at hun har bredere hofter. :filer:

Kanskje du burde revurdere hvor sant venninnen din snakker om vekten sin? Jeg er 174 cm høy og veier 52 kilo, men passer fortsatt størrelse 24 i bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

Du er tjukk, deal with it.

Jo, du er feit. Skjønner ikke hvorfor det skal være et tabu å si det, altså, enten er du feit, eller så er du det ikke. Alle vet jo det. Flott at du er aktiv, men 30 i bukser er faktisk ikke lite.

Dere må gjerne kalle meg feit så mye dere bare orker, men jeg synes det blir litt stusselig med tanke på at dere ikke vet hvordan jeg ser ut. Jeg synes ikke det er tabu (selvom det ikke er spesielt trivelig heller) å bli kalt feit, men jeg er faktisk ikke feit. Jeg er lubben. Ihvertfall etter min oppfatning av hva som er feit og hva som er lubben.

Å være feit tenker jeg er å ha tykk mage som stikker veldig ut, valker, store lår og rumpe og svære armer. Jeg har normle armer, relativt smal midje, men større bryster og stor rumpe. Magen er ikke helt flat, men den stikker ikke ut. Jeg ser både anklene og trusen min når jeg står oppreist :gjeiper: Ikke har jeg problemer med at beltet forsvinner når jeg sitter heller, gitt. Men hvis du synes det høres ut som en tjukkas, så er jo det din mening av hva en tjukkas er. Jeg har jo aldri påstått at jeg er verken tynn eller normal, men litt over normal. Altså lubben. Enkelt og greit.

Jeg har slitt mye med spiseforstyrrelser i mange år, og har derfor vært mye til lege+ernæringsfysiologer. Jeg har veid mer enn det jeg gjør nå (og veldig mye mindre også), og har gått ned noen kilo nå nylig. Jeg har snakker med både legen og ernæringsfysiologen min om jeg burde gå ned mer/hvordan jeg skal sette opp kosten for å kunne leve med det, og de er begge enige om at jeg ikke er for tykk. Og nei, det er ikke noe de sier for at jeg ikke skal bli såret, da jeg var overvektig sa de klart ifra. Jeg er også klar over at jeg helst skulle veid ca 10kg mindre for at det skulle være ideelt, men å være 164cm og veie 73kg er faktisk ikke å være feit. Jeg har veldig store bryster, og bred kroppsbygning (jeg har aldri nevnt noe om at jeg har tungt skjelett, bare for å ha sagt det). Selv da jeg veide 20kg mindre brukte jeg heller ikke str 25-26 i bukser, nettopp fordi de ikke passet over hoftene. Ferdig med saken!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

Jeg synes også at det blir dumt å diskutere hvor tykk eller tynn jeg er, når temaet var hva menn tenner på.

At noen sier de blir kvalme av frodige jenter er vel mer innafor her, enn å kalle folk feite?! Han svarte ihvertfall på spørsmålet. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde revurdere hvor sant venninnen din snakker om vekten sin? Jeg er 174 cm høy og veier 52 kilo, men passer fortsatt størrelse 24 i bukser.

Jeg er 167 og veier 60 kilo, bruker 29 i bukser. Aner ikke hvordan dere kan være så tynne? Jeg får stadig kommentarer om at jeg er så tynn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde revurdere hvor sant venninnen din snakker om vekten sin? Jeg er 174 cm høy og veier 52 kilo, men passer fortsatt størrelse 24 i bukser.

Både kravebein, hoftebein og ribbein vises på henne og hun ser tydelig undervektig ut. Og bruker fortsatt 30 i bukser pga brede hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREJESUS! Alle er vi bygd forskjellig. Noen som er like høye og veier det samme kan fortsatt bruke forskjellige størrelser.Det kommer ann på BEINBYGNINGEN. Om det er så forbanna vansklig å tro anbefaler jeg dere lager en egen tråd og tar den diskusjonen der. Jeg drister meg i samme sleng til å foreslå navn på den nye og überinteressante tråden: "Vennina mi er 183 og 44 kilo og bruker størrelse 32 i bukser, jeg er 158 og 71 men bruker bare 22 i vidde, det er ikke til å tro!"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen av dere som sitter her og er bedrevitere kanskje bør tenke dere om en eller to ganger før dere bare slenger ut av dere at folk er feite og har altfor høy BMI? Hadde blitt lei meg om noen hadde kalt meg feit ut fra høyden og vekta mi, og hvilken størrelse jeg bruker i bukser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Det er vel mild overvekt, fedme har man når man runder 30. Og om du ikke er bodybuilder, så er 28+ BMI en fin indikator på 'litt' for mye.

Det var nettopp svaret på gåten. En på 1.75 kan veie 100KG uten å være overvektig. Som for eksempel en bodybuilder. :) BMI er jo bare en generell pekepinn på hvor du ligger an, men tar ikke hensyn til muskler, vannmengder, og benbygning etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tråden handler jo strengt tatt om gutter vil ha sex med litt formfulle jenter, men kun vil ha de supertynne jentene til kjærester...

Har også sett en tendens til dette. en venninne av meg er utrolig pen men litt frodig, har pupper, hofte og litt store lår. Hun får veldig mange sex tilbud av utrolig kjekke gutter men er likevel alltid singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

HERREJESUS! Alle er vi bygd forskjellig. Noen som er like høye og veier det samme kan fortsatt bruke forskjellige størrelser.Det kommer ann på BEINBYGNINGEN. Om det er så forbanna vansklig å tro anbefaler jeg dere lager en egen tråd og tar den diskusjonen der. Jeg drister meg i samme sleng til å foreslå navn på den nye og überinteressante tråden: "Vennina mi er 183 og 44 kilo og bruker størrelse 32 i bukser, jeg er 158 og 71 men bruker bare 22 i vidde, det er ikke til å tro!"

Kanskje noen av dere som sitter her og er bedrevitere kanskje bør tenke dere om en eller to ganger før dere bare slenger ut av dere at folk er feite og har altfor høy BMI? Hadde blitt lei meg om noen hadde kalt meg feit ut fra høyden og vekta mi, og hvilken størrelse jeg bruker i bukser!

Det var nettopp svaret på gåten. En på 1.75 kan veie 100KG uten å være overvektig. Som for eksempel en bodybuilder. :) BMI er jo bare en generell pekepinn på hvor du ligger an, men tar ikke hensyn til muskler, vannmengder, og benbygning etc.

Takk og AMEN

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i det, å si lubben er det gutta vil ha er bullshit... Veltrente jenter med flott hud, kropp og ansikt er det alle menn drømmer om... synd det bare er brøkdeler som er slik :(

Vel, håper de her gutta er like flotte selv også da.

Er det virkelig så vanskelig å være fornøyd med sin egen kropp uten å behøve å rakke ned på andres?

Ord, vennen.

nå kommer jeg sikkert til å få mye kjeft men må være ærlig å si at frodige jenter er kvalmt

Bare vær ærlig du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det var nettopp svaret på gåten. En på 1.75 kan veie 100KG uten å være overvektig. Som for eksempel en bodybuilder. :) BMI er jo bare en generell pekepinn på hvor du ligger an, men tar ikke hensyn til muskler, vannmengder, og benbygning etc.

Jenter på 1.75 med en vekt på 100 kilo er gjerne ikke bodybuildere. Uansett hvordan du ser på det, er vedkommende i fedmekategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tråden handler jo strengt tatt om gutter vil ha sex med litt formfulle jenter, men kun vil ha de supertynne jentene til kjærester...

Har også sett en tendens til dette. en venninne av meg er utrolig pen men litt frodig, har pupper, hofte og litt store lår. Hun får veldig mange sex tilbud av utrolig kjekke gutter men er likevel alltid singel.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

Det finnes jo så mange forskjellige slags typer gutter/menn. Enkelte verdsetter det ytre, penger, status, og å ha fine damer. Mens andre misliker alt ved den overfladiske verden.

Mitt inntrykk er også at gutter/menn som oftest liker damer som har litt å ta i.

Men så finnes det dem som syns at kroppen til Victoria Beckham er rette ideal for kvinner å følge.

Spiller det egentlig noen rolle? Man bør slutte å tenke på hva andre liker.

Jeg følte meg helt lik innvendig og hadde et like godt liv da jeg både var tynn, deretter lubben, feit, så lubben igjen, og så tynn igjen, og så noen kilo ekstra igjen.

Tror det er usunt å tenke for mye på kropp. Tenk på kjærligheten i stedet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har allererde etablert at gutter så gjerne vil ha litt frodige damer i sengehalmen, det vi nå lurer på er hvorfor de samme damerne ikke er gode nok for forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del har jeg hatt sex med jenter som er 'lubne', da sex omhandler ganske mye annet enn kun kilo for meg. Kjærestemessig måtte jenta være perfekt for meg. Perfekt personlighet og perfekt kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har allererde etablert at gutter så gjerne vil ha litt frodige damer i sengehalmen, det vi nå lurer på er hvorfor de samme damerne ikke er gode nok for forhold.

Jeg tror at gutter/menn liker både å ha sex og å være i forhold med jenter/kvinner som har litt ekstra å ta i. Det er en spesiell type gutter som bare må ha de syltynne jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg hatt sex med jenter som er 'lubne', da sex omhandler ganske mye annet enn kun kilo for meg. Kjærestemessig måtte jenta være perfekt for meg. Perfekt personlighet og perfekt kropp.

Hva om kroppen forandrer seg med tiden? Personligheten er vel det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at gutter/menn liker både å ha sex og å være i forhold med jenter/kvinner som har litt ekstra å ta i. Det er en spesiell type gutter som bare må ha de syltynne jentene.

Og det er en spesiell type gutter som bare må ha de jentene med (litt) ekstra kilo. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...