Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

med frodige mener jeg typisk glamormodell-aktige jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn, tykk, gjennomsnittlig eller beist varierer veldig. Jeg liker feks tynnere jenter enn mange av kompisene mine. Mens de gjerne syntes de blir for tynne

Men at jeg vil ha noen som trener, helt klart! Har levd i slaskeforhold der jeg gang på gang prøvde å få henne med meg ut eller feks gå \ sykle i stedet for å ta bussen. Nei takk

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tanker rundt dette?

At du må nesten komme med mer definerte mål enn "former" og "slanke" hvis du vil ha konkrete svar. Hvordan folk tolker f.eks ordet former er tydeligvis totalt forskjellig her på forumet.

Ellers må jeg også påpeke at jeg har venner som liker de smålubne, jeg har venner som liker dem feite, jeg har venner som liker dem tynne osv. Ingne fasit dessverre :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tanker rundt det å bare ville sex med smålubne jenter, eller at jeg bare vil være i et forhold med en tynn jente. Tenker ikke så mye på sånt. Jeg vil være i et forhold og ha sex med en jente jeg er tiltrukket av. Og da stiller (faktisk) personligheten sterkere enn om hun har noen fettceller for få/mange.

Men jeg vil ikke være sammen med en som er treningsnarkoman.

Edit: glamourmodeller pleier jo å være slanke :klo:

Men jeg ville ikke vært sammen med en glamourmodell heller.

Endret av Mr.Omg
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanker?

At alle er forskjellige og at jeg heldigvis ikke ser tendenser til verken det ene eller det andre i min omgangskrets. Her er alle varianter representert, fra undervektig på grensen til syk av det til motsatt, så stor at det er fare for sykdom pga det. Og overaskende nok, partnerne til disse jentene er også like forskjellige, så absolutt ingen fellesmal ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv litt "smålubben". Veier litt over 60 kilo.

Får inntrykk av at all vil ha sex, men ingen vil være seriøse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er selv litt "smålubben". Veier litt over 60 kilo.

Får inntrykk av at all vil ha sex, men ingen vil være seriøse..

Hvor høy er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med frodige mener jeg typisk glamormodell-aktige jenter

Var det du søm startet tråden om glamourmodeller også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

169, er ikke feit altså, men ikke tynn heller! :)

Du har en BMI på 21. Da er du ganske slank vil jeg påstå, uten at jeg har sett deg.

Her er det så mange forskjellige oppfatninger om hva man mener med de forskjellige kroppsfasonger, så noen fasit finnes det ikke. Du for eksempel kalte deg selv smålubben. Det er du ikke med en vekt på 60 kilo.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en BMI på 21. Da er du ganske slank vil jeg påstå, uten at jeg har sett deg.

Her er det så mange forskjellige oppfatninger om hva man mener med de forskjellige kroppsfasonger, så noen fasit finnes det ikke. Du for eksempel kalte deg selv smålubben. Det er du ikke med en vekt på 60 kilo.

Nei men mange som veier 50 kilo med min høyde, da er man tynn :P var bare det jeg mente..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg aldri lagt merke til, da jeg ser alle mulig slags kombinasjoner av par i det daglige.

Selv foretrekker jeg en aktiv og trent kjæreste (tynn med sprettrumpe), men man senker jo kravene litt når man har ons, så da kan det bli mye forskjellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 60kg med former, aldri hatt problemer med mennesker som kun vil ha sex med meg. Det går heeelt og holdent på hvordan man ter seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter vil både ha sex med meg og være seriøse.. Så det har aldri vært noe problem for meg... Jeg er 163 cm høy og har former! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

de fleste menn jeg kjenner sier de vil ha former, og ikke syltynne formløse jenter som ser ut som 12 åringer...

okei, jeg er selv formfull uten å være lubben eller tjukk, men jeg lurer da på hva menn mener om cellulitter?

det er jo ofte en del av pakka med mindre man er veldig slank eller veldig godt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste menn jeg kjenner sier de vil ha former, og ikke syltynne formløse jenter som ser ut som 12 åringer...

De fleste menn jeg kjenner sier de vil ha slanke damer, og ikke lubne, valkete jenter som ser ut som julegriser...

Sånn - da har vi brukt like fornærmende setninger begge to. Søtt, er det ikke? :)

Endret av Cathrine88
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom alt annet er likt, ville jeg foretrukket 5 kilo for meget, framfor 5 kilo for lite. Noen kilo fett gjør en jentekropp mer sexy, for meg må vite.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra godt trent, via former, til lubben og nå overvektig - er på vei ned igjen, men jeg vil likevel påstå at det hele veien har vært gutter og menn som har vært tiltrukket av meg. Både seksuelt og på et mer seriøst nivå.

Jeg er helt enig med de som sier at det har mye å si hvordan man ter seg. Jeg vil også legge til at hvordan man kler seg, ser seg selv og hvordan man oppfatter de tilbudene som dukker opp har enormt mye å si. Jeg skjønte aldri hvor pen jeg var når jeg var godt trent/hadde former, og trakk meg lett unna når noen viste interesse = forble singel og følte at det var noe galt med meg/mitt utseende.

Jo eldre og tryggere jeg har blitt på min egen personlighet, evner og hva som er spesielt med nettopp meg, jo lettere har det vært å finne en fast partner, selv om jeg altså utseendemessig har tapt meg over tid.

Det med hva menn foretrekker tror jeg vi kan diskutere til evig tid, det er akkurat det samme med oss kvinner - alle har ulike preferanser:) (og takk og lov for det, ellers hadde livet vært gørrkjedelig!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...