Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er perfeksjon for den som er viktig å være perfekt for.

Så det betyr at du aldri har blitt avvist av noen du har hatt følelser for? Eller blir ikke de evt personene medregnet i gruppa "viktig å være perfekt for"? Jeg for min del har liten tro på at noe menneske er perfekt, ikke engang i øynene til sine nærmeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, men hva har global ressurssituasjon og husholdningsbudsjett med kvinner med kurver og gjøre?

Hva har kurver med fett å gjøre? Kjæresten min er slank med kurver. En ekte timeglassfigur, men uten et gram overflødig fett. "Frodige" jenter er avtennende, rett og slett fordi de er feite utenpå timaglassfiguren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg det?

ER det greit å renne rundt og bruke folk?

Det at man kun vil ha sex med en person, betyr ikke utnyttelse.

Så det betyr at du aldri har blitt avvist av noen du har hatt følelser for? Eller blir ikke de evt personene medregnet i gruppa "viktig å være perfekt for"? Jeg for min del har liten tro på at noe menneske er perfekt, ikke engang i øynene til sine nærmeste.

Jeg var forelsket i Angelina Jolie når jeg var liten, tells det?

Jeg får ekstremt sjeldent følelser for noen, og enda sjeldnere dype følelser. Min nåværende er den eneste jeg har elsket av hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder gjør meg så oppgitt, for det virker som at:

1) Folk tror det finnes et fasitsvar

2) Folk ikke skjønner at det finnes nyanser

3) Folk ikke skjønner at dette varierer fra person til person og kultur til kultur

4) Folk rakker ned på andre for å føle seg bedre.

Kan jo ta meg selv som utgangspunkt: jeg har aldri følt meg penere enn da jeg var 18. Nå er jeg 23, og langt unna feit, men jeg er ikke så tynn som jeg var da. Får likevel høre at formene mine slår an, og at jeg ser mer kvinnelig ut. Jeg er 1.60 og veier ca. 50 kg, så er vel ikke feit, men heller ikke tynn.

Uansett, dere som blir agressive i sånne tråder; det hjelper ikke å fiske etter hva alle andre mener, om dere ikke trives i deres egen kropp. Ofte ligger det også andre ting bak enn et par kilo for mye når en ikke liker seg. Jeg har f.eks en venninne som ikke er overvektig i det hele tatt, men hun har en trivselsvekt som er 4 kilo lavere. Det riktige for henne vil da være å gå ned de kiloene (mener hun) i stedet for å veie mer og mistrives. Folk må finne en vekt de trives med.

Selv opplever jeg at de periodene jeg liker kroppen min best, er i de periodene jeg er mest aktiv. Og jeg synes ikke personer som aldri trener er spesielt attraktive. Men det har mer med livsstil enn vekt å gjøre, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har kurver med fett å gjøre? Kjæresten min er slank med kurver. En ekte timeglassfigur, men uten et gram overflødig fett. "Frodige" jenter er avtennende, rett og slett fordi de er feite utenpå timaglassfiguren.

Men du vet at kurvene består av fett?

Jeg var forelsket i Angelina Jolie når jeg var liten, tells det?

Jeg får ekstremt sjeldent følelser for noen, og enda sjeldnere dype følelser. Min nåværende er den eneste jeg har elsket av hele mitt hjerte.

Hjølpes, mann.

---

Og til CelineZ: Du har seriøst ikke fattet hva vi snakker om, les tråden er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Når jeg hører 50 kg tenker jeg at du er ganske tynn.

På ungdomsskolen veide jo jentene mer enn deg. :P

Kanskje det har noe å si hvor de 50 kiloene er plassert på kroppen, som gjør en estetisk forskjell.

edit : Oja du var bare 1.60 - da høres det normalt ut. :sjenert:

@ "gjest"; Jeg tror ikke CelineZ svarte spesielt til diskusjonen deres.

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var forelsket i Angelina Jolie når jeg var liten, tells det?

Jeg får ekstremt sjeldent følelser for noen, og enda sjeldnere dype følelser. Min nåværende er den eneste jeg har elsket av hele mitt hjerte.

Jaja. Det er jo fint du har funnet noen som er verdt din perfeksjon da. Selv syntes jeg det er deilig og slippe å prøve å være perfekt med den jeg er sammen med, tror ikke jeg hadde fått det til åkke som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjølpes, mann.

Ah, så du har sunket til det nivå av diskusjon?

Jaja. Det er jo fint du har funnet noen som er verdt din perfeksjon da. Selv syntes jeg det er deilig og slippe å prøve å være perfekt med den jeg er sammen med, tror ikke jeg hadde fått det til åkke som.

Jeg prøver ikke å være perfekt for henne, hun prøver ikke være prefekt for meg. Vi er perfekte for hverandre.

Jeg har vært i et forhold hvor det ikke var tilfellet - dermed ville jeg aldri gå inn i et forhold hvor man ikke elsket hverandre for hvem man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet at kurvene består av fett?

Hjølpes, mann.

De nydelige kurvene er ikke lagd av fett, selv om mange feite kvinnfolk påstår det. Det er bredden på hoftebenet og størrelsen på musklene som er festet i det som skaper et lekkert hofte og rumpeparti. Det er stram indre bukmusklatur i kombinasjon med fravær av fett som skaper en lekker midje. De to elementene tilsammen skaper en attraktiv hofte:midje ratio. Brystene har fett selv om det ikke ligger fett i tykke lag på resten av kroppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så du har sunket til det nivå av diskusjon?

Det var ikke noe annet å si.

Jeg prøver ikke å være perfekt for henne, hun prøver ikke være prefekt for meg. Vi er perfekte for hverandre.

Jeg har vært i et forhold hvor det ikke var tilfellet - dermed ville jeg aldri gå inn i et forhold hvor man ikke elsket hverandre for hvem man er.

Godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nydelige kurvene er ikke lagd av fett, selv om mange feite kvinnfolk påstår det. Det er bredden på hoftebenet og størrelsen på musklene som er festet i det som skaper et lekkert hofte og rumpeparti. Det er stram indre bukmusklatur i kombinasjon med fravær av fett som skaper en lekker midje. De to elementene tilsammen skaper en attraktiv hofte:midje ratio. Brystene har fett selv om det ikke ligger fett i tykke lag på resten av kroppen.

Det er da fett i ræva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke å være perfekt for henne, hun prøver ikke være prefekt for meg. Vi er perfekte for hverandre.

Jeg har vært i et forhold hvor det ikke var tilfellet - dermed ville jeg aldri gå inn i et forhold hvor man ikke elsket hverandre for hvem man er.

Det er jeg helt enig i at er bortkastet. Men siden jeg ikke har tro på at noe er perfekt, ser jeg på det som å elske noen MED personenes evt feil og mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg helt enig i at er bortkastet. Men siden jeg ikke har tro på at noe er perfekt, ser jeg på det som å elske noen MED personenes evt feil og mangler.

Det er derfor de er perfekte - noen som er 100% perfekt ville ikke vært til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe annet å si.

Så med en gang noen får deg til å innse at du har malt deg selv i et hjørne, så går du til personangrep? Meget... modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med en gang noen får deg til å innse at du har malt deg selv i et hjørne, så går du til personangrep? Meget... modent.

Du hadde meg liksom i et hjørne da du skrev at du var forelsket i Angelina Jolie som liten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ignorerer delen av innlegget som faktisk var til deg, kommenterer delen som var til en annen (av humoristisk art) i et forsøk på dårlig herskerteknikker. Så ja, personangrep er vel å ta hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk at alle de overvektige som skriver her i tråden skal forsvare trådstarter. Nei vi gutta vil ikke ha feite jenter, og kurver etc består av fett. Kalles bortforklaring å si feite jenter er pene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ignorerer delen av innlegget som faktisk var til deg, kommenterer delen som var til en annen (av humoristisk art) i et forsøk på dårlig herskerteknikker. Så ja, personangrep er vel å ta hardt i.

Det som var til meg har jeg diskutert opp og ned i mente i seks sider allerede.

Litt komisk at alle de overvektige som skriver her i tråden skal forsvare trådstarter. Nei vi gutta vil ikke ha feite jenter, og kurver etc består av fett. Kalles bortforklaring å si feite jenter er pene....

Nå er det ingen som forsvarer trådstarter, vi diskuterer hvorfor menn (selv de som ser jævlige ut) tillater seg å disse frodige kvinner samtidig som de så gjerne vil utnytte dem seksuelt og deretter bli sammen med den magre venninna.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...