Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Skitten pique

Jenter på 1.75 med en vekt på 100 kilo er gjerne ikke bodybuildere. Uansett hvordan du ser på det, er vedkommende i fedmekategorien.

:skratte:

Sant, så sant - men det kan gjelde for menn.Var liksom for å tydeliggjøre smutthullene. :)

"..men, men - mamma, mannen sa jo jeg var bodybuilder!"

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

:skratte:

Sant, så sant - men det kan gjelde for menn.Var liksom for å tydeliggjøre smutthullene. :)

"..men, men - mamma, mannen sa jo jeg var bodybuilder!"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om kroppen forandrer seg med tiden? Personligheten er vel det viktigste?

Alle mennesker forandrer seg over tid, men jeg blir ikke i lag med ei med ekstra kilo fordi det er en mulighet at ei virkelig sexy (etter min mening) kan komme til å forfalle til det samme.

Heldigvis er både jeg og fruen enig om at vi har et ansvar å holde oss attraktiv for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg hatt sex med jenter som er 'lubne', da sex omhandler ganske mye annet enn kun kilo for meg. Kjærestemessig måtte jenta være perfekt for meg. Perfekt personlighet og perfekt kropp.

Men har du perfekt personlighet og perfekt kropp?

Du har ikke akkurat imponert meg her inne. :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i midten av tråden her ca. at folk er helt opphengt i BMI. Og BMI er ingen eksakt vitenskap, sorry mcdonald. Da har du lest for mange kvinneblader!

BMI måler hverken kroppsfett eller muskler, det er en måte å fortelle deg hvor du ligger i landet DERSOM du IKKE trener overhodet, eller er SVÆRT overvektig/undervektig. For alle de som ligger i midt imellom-landet, trener og/eller er bevisste sitt eget kosthold, er BMI i beste fall misvisende.

Et veldig lite godt eksempel på dette, men liketil et eksempel som gjelder i dette tilfellet må jo være kroppsbyggere, som lett kan ha en BMI som tilsier at de har fedme, fordi vekten forteller oss at de er smellfeite selv om de er topptrente. Derimot kan de ha så lavt som 5% kroppsfett, noe som for oss vanlige dødelige er helt umenneskelig.

Jeg tror det er viktig at dere (og da sikter jeg spesielt til jentene i denne tråden som uttaler seg på bakgrunn av vekt og BMI om andres utseende, noe som i seg selv er helt på trynet, dere burde ta dere en kald dusj) husker at alt er relativt og at fettprosent i forhold til generell vekt og helse er mye mer relevant enn BMI, som bare er et tall.

Min BMI lå i overkant av det som er normalt når jeg var som aller best trent. Jeg løp, syklet og spilte fotball 6 dager i uken og hadde en BMI på tilnærmet 28 - men jeg hadde løpt i sirkler rundt de fleste jeg kjenner som hadde en såkalt "normal" BMI, og var sunn, frisk og hadde massevis med muskler og lav fettprosent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har du perfekt personlighet og perfekt kropp?

Du har ikke akkurat imponert meg her inne. :skratte: :skratte: :skratte:

Katten har vel aldri uttalt seg om hva han mener er "perfekt kropp og perfekt personlighet". For alt vi vet kan det hende at Katten synes den perfekte kroppen har fregner over det hele, strekkmerker, grått hår og skjeve tenner - hva er det DU tenker er den perfekte kroppen/personligheten siden du lar deg provosere av det andre ønsker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten har vel aldri uttalt seg om hva han mener er "perfekt kropp og perfekt personlighet". For alt vi vet kan det hende at Katten synes den perfekte kroppen har fregner over det hele, strekkmerker, grått hår og skjeve tenner - hva er det DU tenker er den perfekte kroppen/personligheten siden du lar deg provosere av det andre ønsker seg?

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten har vel aldri uttalt seg om hva han mener er "perfekt kropp og perfekt personlighet". For alt vi vet kan det hende at Katten synes den perfekte kroppen har fregner over det hele, strekkmerker, grått hår og skjeve tenner - hva er det DU tenker er den perfekte kroppen/personligheten siden du lar deg provosere av det andre ønsker seg?

Han har ikke det, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Det er selvsagt ikke alle tilfeller det forekommer, men så og si det forekommer mest. I det miljøet her jeg bor, så er det de ''med former og litt fett, men ikke feite liksom'' som er populære for sexen blant gutta, men alltid de små og tynne jentene som dem er med ute og vil bli kjæreste med.

Aner virkelig ikke hvorfor det har blitt sånn. Fått et inntrykk av det samme jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg det.

Personligheten din virker helt unormal, spør du meg. Neida, det gjør meg ingenting, men i nesten alle tråder må du nevne hvor god du er i senga, hvor flott "Madammen" er, hvor kjekk og perfekt du er.. Helt ærlig tror jeg du er en fjott. Heldigvis er det ikke jobben din å imponere meg eller andre på KG, og det er både vel og bra, for din skyld.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det han har gjort det? Jeg har ikke sett det i denne tråden ihverfall.

Ikke i denne, men i ca. alle andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå -bor- ikke jeg på kvinneguiden, så jeg følger ikke med på "alle andre" tråder og stalker heller ikke Katten, men jeg reagerte på måten han ble "tatt" i denne tråden for å ytre seg relativt uskyldig og uten å på noen måte henge ut en spesiell type utseende. Hva som er perfekt for deg, er kanskje helt på trynet for meg, den enes død er den andres brød osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

Stalkere er det nok av på dette forumet. Det er bra mange her som vet mer om meg, enn meg selv.

Jeg tror heller at de tror de vet mer om deg enn det de virkelig gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller at de tror de vet mer om deg enn det de virkelig gjør.

Mener du at jeg må slutte å rådføre meg med randoms på KG, om hva jeg egentlig mener og føler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...