Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #1961 Skrevet 11. desember 2005 For noen utrooooooliiiiiiiig flotte bilder av skjønne Brage!!! Mange fine bilder og jeg tror også nr. 4 vil gjøre seg veldig bra som julekort. Hvis dere skal forstørre opp ett bilde som skal henge i stua så tror jeg at jeg ville valgt nr. 2 men det må sies at jeg syns han var nydelig på alle bildene.
Glossy Skrevet 11. desember 2005 #1962 Skrevet 11. desember 2005 FOR NOEN HEEEELT UTROLIG SØTE BILDER!!!!!! *smelt* De var jammen fine!!! En herlig liten gutt du har altså.... Innom for å ønske dere alle en riktig god søndag. Her i huset er det juleforberedelser hele helgen. Veldig koselig. I dag er det søndagsåpent så jeg tenkte å få gjort noen julegaver i dag og. Greit med alt som er gjort!!! Ha en super søndag vennen!!!
iss Skrevet 11. desember 2005 #1963 Skrevet 11. desember 2005 Har visst ikke posta noe i denne dagboka jeg! Bare i den andre du har Så derfor legger jeg igjen et spor her også.. Snart 100 siders fest jo!!
Gjest Oktavia Skrevet 11. desember 2005 #1964 Skrevet 11. desember 2005 Utrolig nyyyydelige bilder For en søt gutt du har
Charmina Skrevet 11. desember 2005 #1965 Skrevet 11. desember 2005 Håper dere har en fin søndag vennen Her er pepperkakene bakt og nå også pyntet! Tror Henrik har kost seg masse i dag ja! Han sa iallefall at det hadde vært en kjempekjekk dag Ute regner det som bare det, ikke noe særlig julestemning med andre ord, men det må vel komme! Klem fra Charmina
iingvild Skrevet 11. desember 2005 #1966 Skrevet 11. desember 2005 Hei! For noen nusselige bilder. Jeg synes de med snekkerbukse passer bra på veggen! Så søtt..... Håper dere har hatt en fin helg, og at neste uke blir god. Lurer inn en liten gratulerer med dagen på forskudd også!
Peony Skrevet 11. desember 2005 #1967 Skrevet 11. desember 2005 Kjempefine bilder! Som Charmina, så falt jeg for 2, 3 og 7 - men 4 blir nok et veldig fint takkekort. Kjempeflott bunad!
søndagsengel? Skrevet 12. desember 2005 #1968 Skrevet 12. desember 2005 Gratulerer med dagen!!! Kjempeflotte bilder av den skjønne gutten deres!!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #1969 Skrevet 12. desember 2005 Gratulerer så mye med dagen i dag, La Traviata! Håper du får en kjempefin dag.
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1970 Skrevet 12. desember 2005 GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS BESTE LA TRAVIATA Håper du får en stråååålende dag i dag Stor bursdagsklem fra Charmina
Fibonacci Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1971 Skrevet 12. desember 2005 Hei alle sammen! Koselig å komme inn til så mange hilsener! Her er det skikkelig sykdomsrunde kan dere tro. Full forkjølelse på meg, og omgangssyke på både meg og mannen... Festlig! Brage har skuppet unna enn så lenge... Jeg orker bare å ligge jeg, og selv det er slitsomt for jeg har så vondt i kroppen... Men i morges fikk jeg noen gaver til på senga, det var Riket I og II på DVD (fra Brage), litt sjokolade fra mannen (som jeg sparer til en bedre dag) og tallerkner i en serie jeg samler på som jeg fikk av svigers. Flotte gaver! Kryper tilbake til senga nå, skal ta en dagbokrunde når jeg blir bedre!
iingvild Skrevet 12. desember 2005 #1972 Skrevet 12. desember 2005 God bedring! Ingen som fortjener å være syk på bursdagen sin!
Peony Skrevet 12. desember 2005 #1973 Skrevet 12. desember 2005 Hurra for La Traviata!! Håper du blir friskere utover dagen så du kan nyte bursdagen din sammen med familien!
Soul Skrevet 12. desember 2005 #1976 Skrevet 12. desember 2005 (endret) Gratulerer med dagen La Traviata! ...og god bedring! Endret 12. desember 2005 av Soul
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1977 Skrevet 12. desember 2005 Neimen vennen min da - du må da ikke være syk på bursdagen din kan du skjønne Så utrolig dumt! Håper du kommer deg fort og at du slipper å plages så mye! Mannen er blitt godt forkjølet her og, og jeg håper vi andre slipper unna siden mamma kommer på torsdag! Er jo typisk at vi blir syke da! Pass godt på deg selv vennen! Tenker masse på deg! Stor kelm fra Charmina
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1978 Skrevet 12. desember 2005 LITT GOD BEDRINGS VIBBER (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Det må da hjelpe litt håper jeg
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1979 Skrevet 12. desember 2005 Kanskje rosa er bedre? ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1980 Skrevet 12. desember 2005 Har ikke lite å finne på jeg nei..........................
Fremhevede innlegg