Fibonacci Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2022 Skrevet 26. desember 2005 Takk for julehilsener alle godjenter! Vi har hatt noen fine. men litt travle juledager! Julaften var vi hjemme hos oss, totalt 13 mennesker, og spiste pinnekjøtt og koste oss. Masse gaver var det, og vi brukte nesten hele kvelden på å pakke opp! Brage likte godt å få pakker, men julenissen var nok i skumleste laget. Vi fikk veldig mye fine gaver, og av mannen min fikk jeg time til aromamassasje! Gleder meg!!! Foreldrene mine ble fullstendig overveldet av å få Praha-tur!! Morsomt! 1. juledag dro vi på julebrunsj hjemme hos svigers, og her er vi fortsatt. I dag er det en rolig dag, men i går var det nærmere 20 personer her i huset, og masse liv og røre. God mat i lange baner, så om jeg ikke har gått opp noe mer nå blir jeg overrasket! I ettermiddag skal vi på julemiddag til mannens tante og onkel, og i kveld blir det kino på oss, mens svigers er barnevakter for Brage! Vi skal se King Kong Jeg har vært litt sliten de siste dagene, det har vært mye å ordne til julaften, og mye farting, men i romjula skal vi stort sett ta det med ro. Mannen skal jobbe, og jeg og Brage skal ha fri! På fredag blir det en tur til den nye barnehagen Brage skal begynne i, for å hilse på og bli litt kjent. Og så starter vi tilvenningen 3. januar! Det går nok fint, det er verst for oss foreldre egentlig Fortsatt god jul til dere som er innom!
Charmina Skrevet 26. desember 2005 #2024 Skrevet 26. desember 2005 Hei vennen Hørtes ut som dere hadde en trivelig julekveld og at dere har hatt masse kos etterpå. Og du - TUSEN TUSEN TAKK for det nyyyyyyyydelige julekortet med Brage på. Det henger i trappen og gir alle masse glede.Jeg ble jo så glad for det. Han er bare så skjønn på det bildet Også var det jo så koselig tekst også :grine2: Her nyter vi late dager og stapper i oss deilig mat og snop. Kommer til å rulle tror jeg når denne julen er over! Men det er nå kos også da. Og ungene nyter nok å ha både mamma og pappa hjemme ja. De koser seg værre.Også har de jo masse nytt å leke med også. Ha en fortsatt fin romjul vennen min! Hørtes deilig ut med kinobesøk. Klem fra Charmina
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 #2026 Skrevet 27. desember 2005 Hei! Jeg så nettopp at du har vunet en fin premie i KG-julekalenderen! Gratulerer!!
Fibonacci Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #2027 Skrevet 27. desember 2005 Takk for hilsener Heidi76, Charmina og søndagsengel! Ja, HURRA!!! Jeg har vunnet i KG-julekalenderen! Barne/søskenfotografering hos denne fotografen! Det var utrolig overraskende, jeg pleier aldri å vinne noen ting! :grine2: I dag bærer det hjemover til oss selv igjen, er spent på om det er noe snø der for her har det snødd litt i dag. I kveld skal vi på besøk til tanten og onkelen min, men vi blir nok ikke så lenge! Vi er fortsatt litt snufsete og forkjøla alle sammen, og Brage våkner litt om nettene og hoster og er tett. Og King Kong var bare helt konge! Anbefales!
monja Skrevet 27. desember 2005 #2028 Skrevet 27. desember 2005 Gratulerer med premien!!!! Det passa vel bra med søskenfotografering vel Kos dere masse i kveld.
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #2029 Skrevet 27. desember 2005 Heia du! Koselig dere har det bra i julen! Det er nå litt styr og farting rundt omkring men det er nå litt av sjarmen også! Så bra at du vant!! Grattis! Jeg er også sånn som aldri vinner..! Men noen ganger må det jo bli vår tur også! Ha en fin kveld!
Fibonacci Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #2030 Skrevet 27. desember 2005 monja og Skytte: Å, jeg er så spent på når kusinen til mannen min kommer til å føde! Hun skal ha tvillinger med termin i januar, men nå i jula hadde det skjedd ting og de hadde vært innom sykehuset, men det var falsk alarm. Likevel kan det jo skje når som helst nå! Er så spent på hennes vegne. Hun er sinnsykt svær nå og fullstendig drittlei, så hun håper nok det skjer snart... Jeg tror underbevisstheten min jobber veldig med de derre tvilling-tankene for tida, for jeg har drømt at jeg også skulle ha tvillinger. Mannen på sin side har drømt at vi skulle ha en liten gutt til! Det skal bli spennende med UL i januar. Har ennå ikke fått innkalling fra sykehuset, så over nyttår skal jeg ringe dit og purre på dem! Fortsatt god romjul til dere som er innom her!
Charmina Skrevet 27. desember 2005 #2031 Skrevet 27. desember 2005 Å så gøy med den premien da vennen! Og det passet jo ganske godt med søskenfotografering da utrolig stiiiilig! Hopper av glede for deg vennen. Jeg pleier heller aldri å vinne noe, men jammen vant ikke jeg en sovepose på en nettkalender i år.Artig! Kos deg videre i romjula vennen. En stor klem til deg fra meg
Fibonacci Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #2032 Skrevet 28. desember 2005 Hei Charmina! Ja, det passer kjempebra med søskenfotografering! Og jammen vant jeg ikke i romjulsnøttene i går også! I dag er bekkenet mitt VONDT. Merker at det har blitt mye farting i det siste, og det betaler jeg for nå Håper ikke det er bekkenløsning som har kommet sååå tidlig... Her er noen bilder fra jula! Brage på aketur julaften formiddag: Brage fikk xylofon til jul, og den var morsom å spille på!
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2005 #2033 Skrevet 28. desember 2005 Saa soet han er! Og tenk, snart er han storebror!! Bare innom for aa oenske fortsatt god jul og ikke minst for aa gratulere med graviditeten (har jo visst om det en stund, saa beklager forsinkelsen!
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #2034 Skrevet 28. desember 2005 Se på tøffe Brage i bunad da. *smelt* Han er så nydelig altså! Litt morro at han holder på smokken under aketuren da.
Charmina Skrevet 28. desember 2005 #2035 Skrevet 28. desember 2005 Å sånne nydelige bilder da! Jeg smelter jo nesten vekk Huff krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsningen som melder seg nå alt! Jeg sliter ennå med bekkenet når jeg går tur eller annstrenger meg mye.Håper virkelig at du slipper det der.Pass godt på deg selv, og få deg time til fysio om det blir værre. Jeg gikk hos en dame som var spesialist på bekkenplager og det var virkelig en lykke å komme til henne. Jo før jo heller! Ha en fin natt vennen min
Fibonacci Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #2037 Skrevet 29. desember 2005 Hei på dere Popelka, Heidi76, Charmina og iss! I går kveld hadde Brage litt feber, og det har fortsatt i dag. Like oppunder 38, så det er ikke sånn kjempehøyt, men han er merkbart slappere, og dessuten synes jeg ser et begynnende utslett i fjeset hans! Det har vært sammenhengende sykdom her i huset siden november har jeg følelsen av... Forkjølelsene til meg og mannen har heller ikke sluppet taket helt! Håper dette ikke gjør at vi må utsette barnehagetilvenningen som begynner neste uke. Jeg har vondt i bekkenet når jeg gjør visse bevegelser, og når jeg går litt for fort og ikke tenker meg om. Må komme meg til fysio ja, Charmina, det fikk jeg forrige gang og det var skikkelig bra. I dag skal vi egentlig ingenting! Litt deilig det. Bare kose oss her hjemme og nyte det som er igjen av romjula
Peony Skrevet 29. desember 2005 #2038 Skrevet 29. desember 2005 Høres ut som om dere har hatt en kjempefin jul! Og så gøy at du vant i julekalenderen! Topp gave, det da! Men nå er det jammen meg på tide at sykdommen forlater det La Traviatske hjem så dere kan kose dere med nyttårsfeiring og hverandre.
iingvild Skrevet 29. desember 2005 #2039 Skrevet 29. desember 2005 Sender en romjuls klem innom! Sender også bli frisk i en fei klem!
Lille Ballerina Skrevet 29. desember 2005 #2040 Skrevet 29. desember 2005 God bedring til Brage Han er skikkelig nyyyydelig :grine2:
Fremhevede innlegg