Kelsey Skrevet 21. desember 2005 #2001 Skrevet 21. desember 2005 Har visst ikke hilst på deg før heller La Traviata, men kommer nok til å følge med nå ja. Foreldrene dine kommer til å ha en flott tur til Praha! Vi var der for en og en halv uke siden, og det er en aldeles fantastisk by! Husene er så flotte at man blir gående og se opp hele tiden. Ha en fortsatt god jul!
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #2002 Skrevet 21. desember 2005 Godjenta mi Huff så masse syke dere har vært nå, nå må det da jammen gi seg snart! Men godt å lese at appetitten var bedre da - iallefall når dyu skrev det! Håper det fortsatt er slik!Her sover Martine og gutten jeg passer mens jenta har vært syk. I det hele tatt synes jeg det er mange som er dårlige for tiden. Ikke så kjekt når jula er tre dager unna. Etter i dag har jeg julefri i 14 dager og det skal jammen bli deilig særlig siden mannen også har fri. Gjett om vi skal kose oss. Håper du har det bra, og at kvalmen drar sin kos snart- synes du skal få slippe mere nå. Og uvi hadde du da slettes ikke hatt bruk får på toppen av det hele Håper også at gullungen er bra igjen.Klem han fra meg og si at han er en orntlig skjønning! Stor klem fra Charmina
Gjest Madden Skrevet 21. desember 2005 #2003 Skrevet 21. desember 2005 Nå får det jammen meg være nok sykdom på dere altså!! Håper at Brage kommer seg på beina raskt altså! Det er jo snart jul jo!!! Er helt sjokkert over hvor fort dagene flyr nå! Eller nettene i mitt tilfelle..jeg sover jo bort hele dagen! Det er ikke mange dagene igjen nå...! Håper dere får kost dere litt med juleforberedelsene også...Jul blir det uansett...om en er ferdig eller ikke! Jeg tar det ikke så tungt i år..Det får bli som det blir! Gooood oversendes fra Madden
Gjest Markblomsten Skrevet 21. desember 2005 #2004 Skrevet 21. desember 2005 Heisann. Jeg har en liten runde og hilser på noen dagboknaboer, og her har jeg visst ikke vært før. Har sett deg i noen av de andre dagbøkene jeg leser litt i dag, så navnet er kjent Det var da fy så mye sykdom dere har om dagen da. Er selv syk på 5te dagen, men satser på å være tilbake på jobb i morgen. Håper formen til dere alle er litt bedre, og at dere har et fint juleverksted (var ikke det i dag?) Førjuls
Fibonacci Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2006 Skrevet 21. desember 2005 Oi, så mange koselige hilsener! :-D Takk for besøket, Heidi76, søndagsengel?, Kelsey, Charmina, Madden, Markblomsten og Lille Ballerina! I dag har vi vært på koselig juleverksted og laget marsipan til jul! Og jeg klarte å la være å smake på det! (Er ikke så fristet til søtt alltid) Og så kollapset jeg på sofaen om kvelden! Typisk meg... Formen min er generelt bedre, er kvalm innimellom men så lenge jeg klarer å spise noenlunde normalt har jeg mer energi og er ikke fullt så slapp! Brage virker veldig frisk i perioder, og bleiene hans har normalisert seg, men han blir fortere trøtt og sutrete og kosete, og var nok litt varm nå i kveld. Tidligere i dag var vi forresten ute og akte litt, og det synes han var kjempegøy! Håper snøen holder seg nå så vi får brukt akebrettet myyyye! I morgen er den store vaskedagen her i huset Da håper jeg Brage sover lang formiddagslur så jeg rekker over det jeg skal. Natta!
Fibonacci Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2007 Skrevet 21. desember 2005 Årets juleleppe! Nissegutt i farta!
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #2008 Skrevet 22. desember 2005 Så fine bilder av lille Nisse-Brage. Han er bare til å spise opp altså!!! Håper du får gjort det du skal i dag og at kvalmen holder seg langt unna deg i dag. Samtidig vil jeg få ønske deg en riktig god jul og godt nytt år. Stor jule fra Heidi.
Gjest Markblomsten Skrevet 22. desember 2005 #2009 Skrevet 22. desember 2005 Så herlig sønnen deres er altså! Helt skjønn i nisseklær var han også. Så flott at formen er bedre da. Krysser fingra for at det holder seg slik fremover. Ha en fin dag:)
Skytte Skrevet 22. desember 2005 #2010 Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg og dine ei koselig julefeiring og et spennende nytt år!!
Fibonacci Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #2011 Skrevet 22. desember 2005 Hei på dere jenter! Nå står jeg midt oppi julevasken, og har fått vaska kjøkkenskap og sånt, pluss støvsugd og vaska stua. Litt deilig å få det gjort! Det lukter så godt også!
Glossy Skrevet 23. desember 2005 #2012 Skrevet 23. desember 2005 Åh for noen herlige bilder av gullet!! Vil ønske deg og dine en riktig god jul !!!!
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #2013 Skrevet 23. desember 2005 Takk det samme Glossy! Nå skal jeg straks ta fatt på den siste vaskinga og skifte på sengene, og helst stryke noen juleklær også før Brage våkner igjen! I kveld skal vi pynte juletreet, og det blir så koselig! Da vil jeg få ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år!
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2005 #2014 Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske deg og familien en riktig god Jul!!! Håper det blir en stemningsfull og god jul i La Traviata-heimen!! Her er treet pynta og det meste ordna...så nå går jeg på jobb i visshet om at jul blir det uansett...så får mannen ta de siste forberedelsene til julemiddagen i morgen! jeg slipper å skrelle poteter i år iallefall!! Goood jule- fra Madden
Kelsey Skrevet 23. desember 2005 #2015 Skrevet 23. desember 2005 Kommer innom for å ønske deg en Riktig God Jul La Traviata
iss Skrevet 23. desember 2005 #2016 Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!!
monja Skrevet 23. desember 2005 #2017 Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul!!!
Soul Skrevet 23. desember 2005 #2018 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Ønsker deg og familien din en kjempefin jul! Stor juleklem fra Soul Endret 23. desember 2005 av Soul
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #2020 Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld!
Fremhevede innlegg