Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1981 Skrevet 12. desember 2005 Egentlig prøver jeg bare å bli førstemann til å gratulerer deg med 100 sider da
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #1982 Skrevet 12. desember 2005 Og der klarte jeg det GRATULERER MED 100 SIDER VENNEN MIN! Her må det feires selv om du er syk altså! Litt litt også må vi heise og spise en diger eske med sjokolade (du kan hoppe over den da.......) Gleder meg til å lese de neste 100 sidene jeg Stor klem fra Charmina
Charmina Skrevet 13. desember 2005 #1985 Skrevet 13. desember 2005 Håper du er bedre i dag vennen min! Krysser fingrene og sender over en kjempeklem!
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1986 Skrevet 13. desember 2005 Hei på deg vennen og gratulerer med 100 sider!!! Er formen bedre i dag?
Fibonacci Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1987 Skrevet 13. desember 2005 Oisann! 100 sider!!! Det må feires! Har masse kakerester fra bursdagen her, så det er bare å gafle innpå (jeg skal ikke ha noe...) Omgangssyken har gitt seg, og godt er det! Men jeg er veldig forkjøla, og kvalm, og trøster meg med LOST på DVD under teppet i sofaen. Har vært hos jordmor i dag, alt var ok bortsett fra litt blod i urinen Håper ikke det er noe farlig
Charmina Skrevet 13. desember 2005 #1988 Skrevet 13. desember 2005 Jeg hadde også blod i urinen når jeg gikk med Martine men de fant ikke noe galt da så det er nok bra skal du se. Tenker den lille inni der har det fint jeg vennen min. Nå må du bare se til å bli frisk snart. Er jo så kjedelig å gå slik og hangle. Jeg holder på med de siste julekortene-det er sånn kosejobb det. I kveld skal jeg ut med klubben og spise deilig Tapas - gjett om jeg gleder meg! GOD BEDRING Stor klem fra Charmina
Fibonacci Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #1989 Skrevet 14. desember 2005 Oisann, nå var jeg på side 2 igjen! Fort gjort! Det svir og gjør vondt når jeg tisser, så det er nok uvi likevel. Selv om jeg ikke hadde noe utslag på hvite blodlegemer. Formen min er kort sagt elendig - kaster opp, er slapp og svimmel, og tett med masse gørr i hele systemet. Natta var veldig dårlig, for jeg fløy på do hele tida, og Brage våkna, og når jeg skulle styre med ham også begynte jeg å kaste opp... Dette er definitivt ikke min dag...
iingvild Skrevet 14. desember 2005 #1990 Skrevet 14. desember 2005 Trøste klem. Håper det går bedre etter hvert! Jeg skal på nytt intervju!! Gleder meg! Ha en fin kveld!
søndagsengel? Skrevet 14. desember 2005 #1991 Skrevet 14. desember 2005 Uff, ikke noe koselig å ha det sånn! Også med uvi oppå det hele Krysser fingrene for at du blir bedre snart! Dette har jo vart lenge!
Fibonacci Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1993 Skrevet 15. desember 2005 iingvild, søndagsengel? og iss: Litt mindre kvalm i dag, men fortsatt veldig forkjøla, og har litt feber. Mannen begynner å bli forkjøla også, og Brage har muligens falsk krupp, så her er det fine tilstander for tida! Litt greit å bli ferdig med alt dette før jul kanskje, men jeg skulle gjerne blitt frisk snart så jeg kan dra og handle resten av julegavene! Julekortene våre er ferdige nå, sp da blir det vel julekortskriving i stor stil til helga. Andre planer har vi ikke! Skal pynte litt mer til jul, og ellers se hva formen tillater. Nå må jeg ta en liten dagbokrunde!
iingvild Skrevet 16. desember 2005 #1994 Skrevet 16. desember 2005 Grattis med ferdig julekort! Ha en kjempe fin helg! God bedring til hele familien!
Fibonacci Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #1995 Skrevet 17. desember 2005 Takk iingvild! Det gjenstår å skrive på kortene, men regner med å greie det i løpet av helga. Fortsatt herjer forkjølelse og hoste, og for min egen del - kvalme. Men det er helg, og det er deilig! Mannen er ute og kjøper juletre nå, og så skal jeg skrive julekort og lage brente mandler hadde jeg tenkt! Lørdagsklem til dere som er innom!
Fibonacci Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1996 Skrevet 19. desember 2005 Nå snør det masse ute, og det blir fin julestemning av det. Litt vanskelig å manøvrere bilen i trange gater men... Jeg føler meg mye bedre nå! Apetitt, som i flere måneder har vært et fremmedord, har nå fått en ny mening! Jeg har sittet og kost meg med ferske rundstykker med ost på, og druer. Så ringte de fra barnehagen, og sa at brage hadde hatt masse diare og begynte å få feber! Så da dro jeg og henta ham, og han var skikkelig tufs stakkar. Slapp og trøtt liten nissegutt! Nå sover han, så jeg får passe på å ordne litt her i huset før han våkner igjen. God mandag til dere som stikker innom!
April Skrevet 19. desember 2005 #1997 Skrevet 19. desember 2005 Huff, så kjedelig med så mye sykdom da.. Jeg synes det er helt grusomt bare Victoria er lett forkjøla, gruer meg til alle barnesykdommene kommer! Jeg føler meg så hjelpesløs.. Her har det også snødd i dag! Koselig.. Nå er det tent mange lys her inne, blir så fint da synes jeg! Ønsker deg en fin kveld!
Fibonacci Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #1998 Skrevet 20. desember 2005 Takk for hilsen April! Ja, det er kjempefint når det er hvitt ute, og sola skinner fra blå himmel sånn som i dag! :-D Brage er bedre i dag, men har fortsatt diaré (unnlater videre detaljer her...) I dag har jeg handla litt til juleverksted i morgen, og gjort litt husarbeid. Juledukene er funnet fram, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe inn noen fine lys til å ha på bordet julaften også! Og så gjenstår det å kjøpe inn all maten da, og bake delfiakake. Pluss husvask... Blir litt svett av tanken må jeg innrømme. Men mannen får sannelig hjelpe til litt også! Det blir forresten Praha-tur til foreldrene mine likevel! Broren min og samboeren ville spleise med oss selv om det ble dyrere enn antatt. Vi slår sammen julegaver og bursdagsgaver for neste år, så blir det liksom litt mer overkommelig! Gleder meg sånn til å se ansiktene deres på julaften når de pakker opp gaven sin! :-D
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #1999 Skrevet 20. desember 2005 For en super gave dere gir foreldrene dine. De blir nok kjemepfornøyde.
søndagsengel? Skrevet 20. desember 2005 #2000 Skrevet 20. desember 2005 Enig! Og det er kjempegøy å gi bort gaver som man vet blir satt ekstra stor pris på
Fremhevede innlegg