Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Haha huff, ser jeg virker som en selger ja :flau:

Men det fine med denne sjokoladen, den er på 90gram hele plata, er at man blir så fort mett! Den er litt mørk, akkurat passe føler jeg. Jeg kan stappe i meg 1 200gramsplate sjokoladeplate lett jeg, dessverre. Men denne sjokoladen greide jeg ikke halve en gang før jeg kjente at "ok, nå er jeg så mett at jeg snart spyr". Så det er jo VELDIG positivt for oss som er snopeglade :jepp:

Haha, ingen fare, jeg kan også bli ganske begeistret hver gang jeg beskriver et produkt jeg liker ganske godt :laugh:

Godt at den er mettende, for ordinær, lys freia melkesjokolade må folk rive ut av hendene mine :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk Gojibær i dag, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva de smaker. De er bittebittesmå, og så må jeg tygge de lenge, de smaker te, og de smaker søtt, og litt harskt, og søtt igjen.. Jeg tror jeg liker de skikkelig godt, tygget i meg halve pakken i forsøket, og de smaker rett og slett god te, søt te, og litt harsk te. Eller jeg vet ikke, dæven det er spesiell smak, dere må bare prøve.

Glemte å legge til link: Goji Berries

Jeg ser de er utsolgt akkurat nå, forresten.

Endret av Tullamore Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dette var spennende!

Hva bruker dere jojobaolje til egentlig? I stedet for ansiktskrem?

Noen som vil tipse meg om en god håndkrem fra iHerb?

Kunne også tenke meg en krem med tea three i, da det har god effekt på eksemen jeg har. Noen tips?

Jojobaoljen bruker jeg i badekaret og som hodebunnskur, i tillegg til at den er fin å ha i hårtuppene.

Hva med DENNE kremen? Fikk mye skryt.

Om du mener krem for kroppen kan du lese om DENNE. Har ikke prøvd den selv, men ratingen pleier å stemme =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg fikk Gojibær i dag, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva de smaker. De er bittebittesmå, og så må jeg tygge de lenge, de smaker te, og de smaker søtt, og litt harskt, og søtt igjen.. Jeg tror jeg liker de skikkelig godt, tygget i meg halve pakken i forsøket, og de smaker rett og slett god te, søt te, og litt harsk te. Eller jeg vet ikke, dæven det er spesiell smak, dere må bare prøve.

ÅH! Kan ikke den pakken komme fortere hjem til meg? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH! Kan ikke den pakken komme fortere hjem til meg? :grine:

Jeg synes jeg venta litt lenge på min pakke, 11-13 dager, men endelig kom den! Hvor lenge siden bestilte du din? Gled deg i allefall, spesielle bær, ulikt noe jeg har smakt.

FORRESTEN!!

Anbefaler de som er spent på Gojibærene å ta en gratisprøve først, her: Gratisprøve Gojibær For de har jo litt spesiell smak, greit å vite om man liker de først.

Også mottok jeg denne gratisprøven her: Special, Now Foods, Pomegranate Berry, Sugar Free Drink Sticks Det er et knøttlite rør med litt pulver i, men jeg hadde det i 0,5liters flaske og likevel var det sterkt! Hadde blanda det i 1liters flaske minst om jeg hadde prøvd igjen. Smaken er god, naturlig, men som sagt, må blandes ut i masse vann, ellers blir det for sterkt og da ikke spesielt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Gojibær i dag, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva de smaker. De er bittebittesmå, og så må jeg tygge de lenge, de smaker te, og de smaker søtt, og litt harskt, og søtt igjen.. Jeg tror jeg liker de skikkelig godt, tygget i meg halve pakken i forsøket, og de smaker rett og slett god te, søt te, og litt harsk te. Eller jeg vet ikke, dæven det er spesiell smak, dere må bare prøve.

Glemte å legge til link: Goji Berries

Jeg ser de er utsolgt akkurat nå, forresten.

Husker jeg også synes de hadde en veldig underlig smak, visste ikke helt om jeg likte de eller ikke, hehe. Kan tipse om at de er veldig gode sammen med cashewnøtter og sjokolade, i varmt vann (te) med sitron eller bløtlagte. Når de er bløtlagte, alt fra 15 minutter -2 timer blir de mye mykere og de er SUPRE å tilsette i smoothies. Sammen med appelsinjuice gir de faktisk en veldig god juice. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg også synes de hadde en veldig underlig smak, visste ikke helt om jeg likte de eller ikke, hehe. Kan tipse om at de er veldig gode sammen med cashewnøtter og sjokolade, i varmt vann (te) med sitron eller bløtlagte. Når de er bløtlagte, alt fra 15 minutter -2 timer blir de mye mykere og de er SUPRE å tilsette i smoothies. Sammen med appelsinjuice gir de faktisk en veldig god juice. :)

Tusen takk for tips, har litt lyst å bestille en stor pakke, men var litt usikker på hva jeg kunne bruke de til egentlig. :) Kan tenke meg at de setter ekstra god smak på både te og smoothies. Tenkte heller ikke på at jeg kunne bløtlegge de, men det hadde sikkert gjort seg i og med at de var så små og litt tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg fikk to pakker i dag! :D

Hurraw lipbalm med Black Cherry - God! Og veldig pigmentert. Fikk skikkelig kysseklare lepper, også lukter den godt selv om den ikke har smak.

Fikk crunchies freeze dried raspberries - også gode, men noe sure, men jeg liker jo sånt, så sitter og tygger på de nå. Veldig fin og crunchy konsistens.

Gojibærene kommer nok om 5 dager eller noe :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Også solkremen jeg nevnte tidligere her - Har mild og nøytral lukt, men tester den ikke videre før jeg drar på ferie i påskeferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd "Now Foods"-produktene for kropp? Er de virkelig så naturlige som det står de er?:P Er nemlig litt skeptisk til at det er så billig :sjenert:

Disse jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Har tenkt lenge på å bestille herfra fordi vi bruker så mange rare kryddere i maten, og visste ikke at de hadde velværeprodukter der. Fantastisk!

Men jeg må bare spørre?

Er alt der inne økologisk?

Er alt der inne uten parabener?

Er noe av det testet på dyr?

Eller er det rett og slett sånn at det er helt trygt å handle der?

Edit: og glemte å spørre, hvor lang tid tar det å få pakken?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Har tenkt lenge på å bestille herfra fordi vi bruker så mange rare kryddere i maten, og visste ikke at de hadde velværeprodukter der. Fantastisk!

Men jeg må bare spørre?

Er alt der inne økologisk?

Er alt der inne uten parabener?

Er noe av det testet på dyr?

Eller er det rett og slett sånn at det er helt trygt å handle der?

Du må lese om hvert produkt. Ikke bare øko osv, men du finner ingredienslister og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt lenge på å bestille herfra fordi vi bruker så mange rare kryddere i maten, og visste ikke at de hadde velværeprodukter der. Fantastisk!

Men jeg må bare spørre?

Er alt der inne økologisk?

Er alt der inne uten parabener?

Er noe av det testet på dyr?

Eller er det rett og slett sånn at det er helt trygt å handle der?

Edit: og glemte å spørre, hvor lang tid tar det å få pakken?

VELDIG mye er økologisk, alt jeg har bestilt i allefall, men du må lese innholdslisten kjapt for å forsikre deg om det. Organic betyr økologisk og fritt for skumle greier :)

Alt jeg har bestilt har vært uten parabener, men jeg dobbeltsjekker bare at det er uten. Er så mange tusen produkter der, har ikke sett alle enda.

Har aldri kjøpt noe der som er testet på dyr.

Det tar alt fra 6-14 dager, har jeg oppdaget, men verdt å vente på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er hva jeg handler:

- mørk sjokolade

- sukrin

- fiberhusk

- atkinsbarer

- tørkede frukter/bær

- mandelmel

- rice chips

- godteri

Elsker iherb!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opp med denne! Rice chips, smaker det godt, smaker det ala potetgull, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med denne! Rice chips, smaker det godt, smaker det ala potetgull, eller?

Disse rischipsene som er linket til er utrooooooolig gode og kommer i mange gode smaker. Smaker og ser ut som tortillachips, ikke potetgull! Er du ute etter potetgull er disse verdt å sjekke ut: link. Disse minner om sørlandschips og er FARLIG gode! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg fikk en pakke i går! Hadde bestilt både atkins bar, crystal deodorant, gojibær, goldenberries og leave in kur fra giovanni, så tror jeg glemte av noen ting..?

Gojibærene er kjempegode og overhodet ikke like tørre og ekle som de man kjøper i pose nede på dagligvaren, så det var suksess! Skikkelig unik og god mak. Og goldenbærene? Vel, jeg stappet en i munnen og lurte på hva i helsiken jeg hadde bestilt (for det var surt!), men da jeg tygde på en til ble jeg litt hekta... :sjenert: Smaker faktisk surt godteri-ish. Har aldri smakt noe lignende før :fnise:

Atinsbarene var ekstremt mektig til å inneholde bare 130 kalorier. Jeg smakte på en etter middag, og jeg fikk litt sånn "gag" effekt da jeg tok en stor bit (men er nok godt på tom mage!). Smakte virkelig snickers. Noen andre som har testet atkinsbarene?

Den leave in greia fra Giovanni prøvde jeg litt av i går, men fikk ikke helt det rette inntrykket av den siden jeg allerede hadde produkter i håret. Men var ikke så fryktelig tungt produkt som jeg først trodde. Sikkert kjempegreit for de med krøllete eller frizzy hår som trenger varig fukt.

Og den der crystal deoen har jeg ikke prøvd, men siden den fikk så mye bra reviews tenkte jeg bare at jeg skulle prøve den. Er i tillegg ikke videre imponert over de deoene jeg har prøvd i det siste, og siden de faktisk inneholder skadelige kjemikalier kan det være greit med et naturlig alternativ. Kan si hva jeg synes om den etter noen dagers bruk! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...