Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Avalon Organics - Biotin B-complex thickening shampo...

Har brukt den av og på i et år nå, og går alltid tilbake til den! Jeg røyter mindre, har ikke sår eller støvete hodebunn lenger, og gir det flate håret mitt volume. Perfekt for både menn og kvinner pga. den nøytrale urteaktige lukten, og prisen er heller ikke ille =) Balsamen er også kjempegod og gjør ikke håret fett eller tungt.

Inneholder denne SLS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Inneholder denne SLS?

No sodium lauryl or laureth sulfate.

Men den inneholder sodium sulfate... er det fyfy? Er langt nede på lista da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

No sodium lauryl or laureth sulfate.

Men den inneholder sodium sulfate... er det fyfy? Er langt nede på lista da.

Nå måtte jeg lese ingredienslista jeg og. Irriterer meg at jeg ikke leste den nøye før, fordi den har sodium coco-sulfate som ingrediens nr 4. Og det er omtrent det samme som SLS.

Så er du allergisk mot SLS, så ville jeg nok unngått denne shampoo'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

SLS, er det ille? Aldri hørt om..

Er den ingrediensen som gjør at shampoer og andre produkter skummer, og er egentlig et helt unødvendig stoff som ofte skaper irritasjon i hud, hodebunn i form av kløe, og for de som er ekstra sensitive, eksem og svie. Er også dårlig for hårkvaliteten har jeg lest, menne er ikke helt 100% sikker på om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nå måtte jeg lese ingredienslista jeg og. Irriterer meg at jeg ikke leste den nøye før, fordi den har sodium coco-sulfate som ingrediens nr 4. Og det er omtrent det samme som SLS.

Så er du allergisk mot SLS, så ville jeg nok unngått denne shampoo'en.

Åh, det suger! -.- Men er selv fornøyd med shampoen, så tror nok jeg fortsetter å bruke den uansett. Godt at noen sa i fra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere forslag til en sjampo uten SLS? Jeg holder på å utvikle sosial angst nå, flasser som et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Har dere forslag til en sjampo uten SLS? Jeg holder på å utvikle sosial angst nå, flasser som et helvete.

Vet du at det er SLS du reagerer på? Eller kan det være en annen grunn til at du flasser?

Sjekket så vidt innom iherb nå, og Giovanni, tea tree triple treat ser ut til å være helt SLS/sulfat fri, og skal virke på tørr hodebunn.* Men har ikke prøvd den selv, og ikke sjekket hva andre mener om den.

Generelt sett burde en vel se etter produkter som skriver at de er sulfate-free, i stedet for SLS/SLES free. Siden det er litt "triksing" ute å går.

Edit: *Skal virke på tørr hodebunn, ikke nødvendigvis flass.

Endret av Swarovski
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dette her som gratisprøve for noen dager siden, CocoCardio. Linken er en gratisprøve. Jeg er litt usikker på hva jeg skal si om dette, det er kakao og rødbet ( tror det er rødbet, beet?) pulver som man blander ut i kokende vann. Litt som når man skal lage kakao. Det skal visst være veldig bittert, venninnen min drakk litt og sa "fy faen, æsj.". Men så er hun vandt til søtsaker, sukker, og søte produkter. Jeg som sjelden spiser noe med sukker i, og aldri søter mat eller drikke, liker bitre ting. Dette er bittert, ikke veldig bittert, men litt, i allefall for meg. På nettsiden advarer de mot bitterheten og sier at man kan sukre det i stede, feks med Stevia, som er naturlig søtning. Det blandes kjempelett ut i vann, og er egentlig ganske godt, synes jeg. Det smaker rå usukret kakao, og litt søtlig smak av rødbetsaften. Det er visst kjempebra for hjertet :)

Sikkert greit alternativ til kakao for de som vil drikke enda sunnere.

Må bare legge til at dette her ga meg masse energi og kvikket meg veldig opp, merket det først en stund etter å ha drukket det.

Endret av Tullamore Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, har gått 10 dager nå og bestillingen min har ikke kommet, pleier det å ta så lang tid? Mente det gikk ganske kjapt sist jeg bestilte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, har gått 10 dager nå og bestillingen min har ikke kommet, pleier det å ta så lang tid? Mente det gikk ganske kjapt sist jeg bestilte :(

10 dager er ikke lang tid. 2 uker er normal leveringstid, men det varierer og for en ukestid eller to siden kom pakkene etter bare ei uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager er ikke lang tid. 2 uker er normal leveringstid, men det varierer og for en ukestid eller to siden kom pakkene etter bare ei uke. :)

Håper de kommer i slutten av uken da, har veldig lyst til å lage noe fra bloggen din :) Utrolig flott blogg btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de kommer i slutten av uken da, har veldig lyst til å lage noe fra bloggen din :) Utrolig flott blogg btw!

Tuusen takk! :takke:

Jeg håper også det kommer et lass med pakker fra iHerb raskt, for jeg venter også noen godbiter! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bra ved matproduktene på IHERB egentlig, at de er uten farlige E-stoffer, palmeolje, og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bra ved matproduktene på IHERB egentlig, at de er uten farlige E-stoffer, palmeolje, og sånt?

NOE er uten det ja, NOE er sukkerfritt, NOE er økologisk, NOE er lavkarbo, NOE er 100% naturlig, NOE er vegansk, men ALT er mye billigere enn i Norge ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuusen takk! :takke:

Jeg håper også det kommer et lass med pakker fra iHerb raskt, for jeg venter også noen godbiter! ;);)

Steike for en blogg :) Kan jeg her i tråden spørre deg om ting relatert til oppskrifter og mat du bruker, eller? Har ikke kommentert blogger, eller noe sånt før, så er litt treig på sånt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en blogg :) Kan jeg her i tråden spørre deg om ting relatert til oppskrifter og mat du bruker, eller? Har ikke kommentert blogger, eller noe sånt før, så er litt treig på sånt.. :sjenert:

Tusen takk, fine du! Tror ikke det er fullt så populært om jeg skal svare deg på spørsmål om ingrediensene jeg bruker i mine oppskrifter (selvom stort sett alt er kjøpt fra iHerb), hehe, men du kan bare sende meg en melding her på kvinneguiden. ;) ;)

edit: Øøh, hvis det er mulig å sende meldinger her.. :klo:

Endret av Mubba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, fine du! Tror ikke det er fullt så populært om jeg skal svare deg på spørsmål om ingrediensene jeg bruker i mine oppskrifter (selvom stort sett alt er kjøpt fra iHerb), hehe, men du kan bare sende meg en melding her på kvinneguiden. ;) ;)

Det tilbudet tar jeg imot, så det holder :)

Man kan jo finne alt mulig rart på Iherb, tøft om jeg kan glimte til og imponere med noe skikkelig saftig mat og godis som jeg kan knabbe fra bloggen din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilbudet tar jeg imot, så det holder :)

Man kan jo finne alt mulig rart på Iherb, tøft om jeg kan glimte til og imponere med noe skikkelig saftig mat og godis som jeg kan knabbe fra bloggen din :fnise:

Ja, iHerb er himmelen av en nettbutikk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...