Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til posten eller tollvesenet?

Anonymkode: 40f22...920

Det står adresse på meldingen du får, men sist jeg fikk stoppet en pakke, sendte jeg bare en mail til [email protected] med vedlagt paypal-kvittering. Da sendte de pakken.

Anonymkode: 7a496...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.3.2018 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Ser forresten at "delivery by local post" er nå gratis over 312 kroner :mynona:

Anonymkode: 5009f...aa7

Fraktprisene forsto jeg meg ikke på da jeg bestilte tidligere i uken. Dersom jeg bestilte et produkt pluss et de foreslo som var på salg, ble fraktprisen ca. 17 kroner. Bestilte jeg bare mitt valgte produkt ble den 44. Ville altså spart på å kjøpe 12 billige lypsyler jeg ikke trengte, og ville irritert meg over i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, applestories said:

Fraktprisene forsto jeg meg ikke på da jeg bestilte tidligere i uken. Dersom jeg bestilte et produkt pluss et de foreslo som var på salg, ble fraktprisen ca. 17 kroner. Bestilte jeg bare mitt valgte produkt ble den 44. Ville altså spart på å kjøpe 12 billige lypsyler jeg ikke trengte, og ville irritert meg over i årevis.

Valgte du local post? Det er tre post-alternativer å velge mellom.
 

post (2).jpg

Anonymkode: 5009f...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Valgte du local post? Det er tre post-alternativer å velge mellom.
 

post (2).jpg

Anonymkode: 5009f...aa7

Forandret ikke annet enn at jeg slettet et produkt.

Prøver nå med forskjellige kombinasjoner, frakten varierer mellom 39 og 55, men kommer aldri så lavt som forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
6 minutter siden, applestories skrev:

Forandret ikke annet enn at jeg slettet et produkt.

Prøver nå med forskjellige kombinasjoner, frakten varierer mellom 39 og 55, men kommer aldri så lavt som forrige gang.

Hadde du med et «shipping saver» produkt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, chisandra skrev:

Hadde du med et «shipping saver» produkt, kanskje?

Produktet jeg ikke slettet, og som jeg bestilte, er merket som "shipping saver".

Men nå fant jeg igjen produktet som var på tilbud forrige gang, der frakten ble veldig billig.
Begge er "shipping saver", men får ikke samme effekten med to andre produkter merket på samme måten.

shipping.thumb.png.6cc3a0b92d76e78da3f921589b8a3ac4.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Kan ikke tro at det blir ennå dyrere å bestille fra Iherb fra 2020. Utrolig kjipt at vi må betale så mye for varer som er umulige å få tak i i Norge, eller som vi må betale tredobbel pris fra Norge. 

Anonymkode: c7b6b...e75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg kjøper laktoseholdige piller der siden jeg er laktoseintolerant, og de koster en formue her til lands.

Anonymkode: f8fe1...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsatt kjempefornøyd med Iherb. Har vært kunde en god stund nå, og har brukt noen tusenlapper her i året. Alt av toll og avgifter er inkludert i prisen, så det blir ikke noen økonomisk overraskelse ved utlevering. Gode produkter, kjapp og stabil levering. Anbefales på det sterkeste - https://no.iherb.com

Endret av alltemmeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2018 at 4:59 PM, AnonymBruker said:

Kan ikke tro at det blir ennå dyrere å bestille fra Iherb fra 2020. Utrolig kjipt at vi må betale så mye for varer som er umulige å få tak i i Norge, eller som vi må betale tredobbel pris fra Norge. 

Anonymkode: c7b6b...e75

Ja, tenk at allerede billige varer blir litt dyrere, selv om de enda ikke er like dyre som normalpris her til lands. Snakker om frekkhet. Syyykt urettferdig rett og slett.

Anonymkode: 637ca...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...