Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange har skrevet om pakker som ikke dukket opp og tapte penger.

Det skjedde meg også for et par år siden. Sendte mail til iherb å fikk pengene tilbake på iherbkontoen min!Måtte riktignok purre 2-3ganger, men jeg fikk pengene tilbake, pakken har ikke dukket opp i ettertid heller. Ventet 6 uker før jeg klaget pga poshen fra utlandet ofte er treig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det siste har jeg har kjøpt e-vitaminolje til huden, Steviadråper og Nestle kakao med 20 kalorier per kopp. De første gangene jeg bestilte fikk jeg med en liten gave, men ikke på den siste bestillingen.

 

Jeg skulle gjerne hatt flere som handler med min rabattkode, kan folk se hvem jeg er hvis jeg legger den ut her?



Anonymous poster hash: af9f7...b2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I det siste har jeg har kjøpt e-vitaminolje til huden, Steviadråper og Nestle kakao med 20 kalorier per kopp. De første gangene jeg bestilte fikk jeg med en liten gave, men ikke på den siste bestillingen.

 

Jeg skulle gjerne hatt flere som handler med min rabattkode, kan folk se hvem jeg er hvis jeg legger den ut her?

Anonymous poster hash: af9f7...b2e

 

Det er ikke lov å legge ut rabattkoder her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å legge ut rabattkoder her.

Heldigvis!

Anonymous poster hash: febcf...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kjøpe inn noen kalendergaver fra iherb til min datter på 13 år. Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva var tollgrensa på?

og hva er egentlig den mest lønnsomme måten å frakte på - den billigste til fire dollar, eller dhl?

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grensen nå er på 350 kroner inkludert frakt. Det er billigst å velge Airmail, hvis du kan det. DHL med rabatt koster det dobbelte, og når du kvalifiserer for rabatten vil du uansett gå over grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Her var det lite liv! Jeg må fylle på med kokos, argan, tamanu og jojobaolje snart. Da blir det forhåpentligvis plass til en pakke panda lakris i en av pakkene:-D synes de fra iherb er mye mykere og saftigere enn ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Her var det lite liv! Jeg må fylle på med kokos, argan, tamanu og jojobaolje snart. Da blir det forhåpentligvis plass til en pakke panda lakris i en av pakkene:-D synes de fra iherb er mye mykere og saftigere enn ellers.

Er det lov å spørre hva du bruker det til? - altså hva det skal være bra for?

Jeg har nytt bad og har lyst på noen nye artikler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å innføre goji powder, spirulina etc nå, etter at det ble nye regler? Tenker i tilfelle dette er satt på listen over vitamintilskudd...

Anonymkode: ac20b...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å innføre goji powder, spirulina etc nå, etter at det ble nye regler? Tenker i tilfelle dette er satt på listen over vitamintilskudd...

Anonymkode: ac20b...77a

Dette er ikke regne som tilskudd, det går innunder kategorien "mat". Går fint an å bestille vitaminer også, men det er restriksjoner på f.eks D vitamin. Trenger du høyere doser av det, så må du bestille via EU. Restriksjonene vises når du legger ting i handlekurven/skal betale (når du har lagt inn at det skal sendes til Norge) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen flere her som venter på pakker som tar veldig lang tid? Bestilte en pakke i slutten av november som enda ikke har kommet..

Anonymkode: 6070e...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner jo å bli på grensa, ca. 7 uker eller?

Ville gitt det en uke til jeg, så etterlyst.

Noen som har noen nye, spennende erfaringer fra iHerb nå da? De siste gangene har jeg bestilt fra vitacost jeg, da de har vært billigere på det jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med fraktprisene? Jeg har ikke bestillt siden November. Har de virkelig økt igjen?
Har lagt varer for under 1,8KG i kurvene min. Frakten står på 65kr. Hva skjedde med 35?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Skal legge inn en bestilling på iherb. Noen som vet om "rewards" teller med i grensen på 350 kr?

Eks. kjøper for 40 dollar ink frakt, minus 5 dollar i rewards. Betaler da 35. Er det 40 eller 35 som gjelder da? 

Anonymkode: 19d79...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal legge inn en bestilling på iherb. Noen som vet om "rewards" teller med i grensen på 350 kr?

Eks. kjøper for 40 dollar ink frakt, minus 5 dollar i rewards. Betaler da 35. Er det 40 eller 35 som gjelder da? 

Anonymkode: 19d79...0fd

40 dollar. Rewards trekkes ikke ifra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal legge inn en bestilling på iherb. Noen som vet om "rewards" teller med i grensen på 350 kr?

Eks. kjøper for 40 dollar ink frakt, minus 5 dollar i rewards. Betaler da 35. Er det 40 eller 35 som gjelder da? 

Anonymkode: 19d79...0fd

Rewards teller med ja, det gjorde i alle fall det før. Det er "likestilt" med penger. Noe annet er det om en f.eks. har en rabattkode. Du kan sende mail til dem for å være sikker, men jeg mener at jeg spurte dem selv om dette for herrens år siden.

Anonymkode: 81b79...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Somle skrev:

40 dollar. Rewards trekkes ikke ifra. :)

 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rewards teller med ja, det gjorde i alle fall det før. Det er "likestilt" med penger. Noe annet er det om en f.eks. har en rabattkode. Du kan sende mail til dem for å være sikker, men jeg mener at jeg spurte dem selv om dette for herrens år siden.

Anonymkode: 81b79...244

Takk for svar, folkens!

Anonymkode: 19d79...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så død denne tråden var da, noen som har handlet i det siste? :)

Anonymkode: f513b...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.6.2016 at 22.51, AnonymBruker skrev:

Skal legge inn en bestilling på iherb. Noen som vet om "rewards" teller med i grensen på 350 kr?

Eks. kjøper for 40 dollar ink frakt, minus 5 dollar i rewards. Betaler da 35. Er det 40 eller 35 som gjelder da? 

Anonymkode: 19d79...0fd

Jeg kjøpte nettopp en pakke fra en annen plass som kostet akkurat litt over 40 dollar og med kursen den dagen ble det litt over grensa. Men siden det kun var noen kroner ble den ikke tollet likevel. Kanskje bare flaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...