Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Out of stock..mao utsolgt

Står at den er in stock! (Gjorde det da jeg prøvde å bestille den hvert fall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker den nye grensen. Nå slipper jeg å bestille to pakker.

Har bestilt noen gjenngangere hos meg:

Acure Shampo og balsam. Jeg er allergisk mot alt av parfyme, men i lengden så blir jeg lei av shampo som lukter bare såpe. Denne reagerer jeg ikke mot. Og den funker supert på fint nordisk hår. :nigo: Pluss, sitrongress er en oppfriskende duft.

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Shampoo-Lemongrass-Argan-Stem-Cell-8-fl-oz-235-ml/40491

Samme med Deep steep sine scrubber. Naturlig duft og denne gir til og med min vintertørre hud nok fuktighet (advarsel: en må vaske dusjen ofte :dry: ). Har prøvd den i ulike typer, alle lukter godt.

http://www.iherb.com/Deep-Steep-Sugar-Scrub-Passion-Fruit-Guava-8-oz-226-g/54694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg benyttet meg av ukestilbudet på 20% på all stevia som utgår i ettermiddag.

Jeg har bestilt masse Now Better Stevia, som er min store favoritt.

La inn flere bestillinger med 2 stk av den store boksen, og da fikk jeg 28% rabatt!

Og hadde jeg bare bestilt disse alene hadde shipping kostnadene bare vært 2 dollar.

Jeg fant også noen body butters nedsatt for clearance, og kjøpte likegodt begge typer:

Chandler Farm, Body Butter, Popi's Pomegranate

Chandler Farm, Body Butter, Knobi's Coconut & Banana

I tillegg til tapioca, både granulert og som mel, kjøpte jeg også noen av de latterlige billige men gode leppepomadene fra Sierra Bees og jeg har også kjøp peanut protein mel og kokosmel..

Og i tillegg har dollaren svekket seg noe, og er i dette øyeblikket 7,52, så jeg er fornøyd med ukens iHerb-handel. :)



Anonymous poster hash: a6913...160
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om denne er lovlig å ta inn til Norge? http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Activated-Charcoal-100-Capsules/50929#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=charcoal%20activated&rc=33&sr=null&ic=1 Anonymous poster hash: 6e543...b46

Kulltabletter får du reseptfritt på hvilket som helst apotek, så det ville forundre meg om det skulle være forbudt å ta inn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for lang tråd å lese igjennom dette her.

Er der noen produkter som er gjenganger hos folk som dere anbefaler? Antar at noe går igjen hos flere?

Kanskje noen har noen gode tips jeg kan gi i gave?

Sminkefjerner, rens/vask av ansikt, ansiktskrem for dehyrert/fuktfattig hud?

Endret av 79kreps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for første gang bestilt quest bar. Bestilte de med oreosmak. Synest egentlig det er litt dyrt å bestilel det, men prisen per bar blir ikke så ille. Jeg gleder meg veldig til de dukker opp i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den nye grensen. Nå slipper jeg å bestille to pakker.

Har bestilt noen gjenngangere hos meg:

Acure Shampo og balsam. Jeg er allergisk mot alt av parfyme, men i lengden så blir jeg lei av shampo som lukter bare såpe. Denne reagerer jeg ikke mot. Og den funker supert på fint nordisk hår. :nigo: Pluss, sitrongress er en oppfriskende duft.

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Shampoo-Lemongrass-Argan-Stem-Cell-8-fl-oz-235-ml/40491

Samme med Deep steep sine scrubber. Naturlig duft og denne gir til og med min vintertørre hud nok fuktighet (advarsel: en må vaske dusjen ofte :dry: ). Har prøvd den i ulike typer, alle lukter godt.

http://www.iherb.com/Deep-Steep-Sugar-Scrub-Passion-Fruit-Guava-8-oz-226-g/54694

Ååh, nå fikk jeg lyst til å bestille ny shampoo. Jeg sliter virkelig med å finne en god shampoo med grønne ingredienser som ikke gjør håret mitt fett etter 1,5 dag. :( Hvordan er disse med tanke på det? Du vet kanskje ikke det, med mindre du sliter med det samme selv. Jeg har i det siste prøvd silikonfri shampoo fra apoteket og rain forest fra the body shop, men håret holder seg bare friskt i 1,5 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, nå fikk jeg lyst til å bestille ny shampoo. Jeg sliter virkelig med å finne en god shampoo med grønne ingredienser som ikke gjør håret mitt fett etter 1,5 dag. :( Hvordan er disse med tanke på det? Du vet kanskje ikke det, med mindre du sliter med det samme selv. Jeg har i det siste prøvd silikonfri shampoo fra apoteket og rain forest fra the body shop, men håret holder seg bare friskt i 1,5 dag.

Jeg har aldri funnet en shampoo som holder mer enn maks 1-2 dager. Denne er helt gjennomsnittlig slik sett - men jeg har alltid to ulike shampooer slik at jeg kan bytte på (da holder håret seg litt lengre).

Altså: når jeg vasker håret en gang med denne og neste med en annen shampootype så varer det 2 dager. Vasker jeg bare med denne over tid varer det 1 dag, men det gjelder de fleste typer, så.. :vetikke:

Denne nye flasken lukter litt ulikt min gamle, da. Litt ... urteaktig. Usikker på om jeg liker endringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den nye grensen. Nå slipper jeg å bestille to pakker.

Har bestilt noen gjenngangere hos meg:

Acure Shampo og balsam. Jeg er allergisk mot alt av parfyme, men i lengden så blir jeg lei av shampo som lukter bare såpe. Denne reagerer jeg ikke mot. Og den funker supert på fint nordisk hår. :nigo: Pluss, sitrongress er en oppfriskende duft.

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Shampoo-Lemongrass-Argan-Stem-Cell-8-fl-oz-235-ml/40491

Samme med Deep steep sine scrubber. Naturlig duft og denne gir til og med min vintertørre hud nok fuktighet (advarsel: en må vaske dusjen ofte :dry: ). Har prøvd den i ulike typer, alle lukter godt.

http://www.iherb.com/Deep-Steep-Sugar-Scrub-Passion-Fruit-Guava-8-oz-226-g/54694

Hvor store sukkerkorn har denne skrubben? Er de bittesmå som i vanlig sukker?

Må spørre, for er ute etter sånne bittesmå, har kjøpt flere nå der korna er for store etter min smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store sukkerkorn har denne skrubben? Er de bittesmå som i vanlig sukker?

Må spørre, for er ute etter sånne bittesmå, har kjøpt flere nå der korna er for store etter min smak...

Det kjennes ut som helt vanlig sukker. Som scrubb så er den ikke av de mest effektive. Den får opp blodsirkulasjonen og er snill nok til å brukes daglig. Og så fukter den godt. Til mer effektiv scrubb ville jeg brukt en annen type. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe med frakten igjen? Jeg hadde to produkter i handlevogna - frakt 8 $, så la jeg til et produkt til frakt nesten 14$ og da har jeg ikke oversteget vektgrensen, får fortsatt international airmail som alternativ. Oversteg også 20 $ i handlevognen som gjør at jeg skulle få rabatt på frakten...? Det gjorde jeg når jeg handlet for en mnd siden :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må ha skjedd noe feil. Slettet alle produktene og la til på nytt da lå jeg på nesten 6 $ i frakt. La til nok et og har fortsatt ikke oversteget åtte $. Phu, var så klar for å bestille og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat drukket opp en Chocorite protein (Denne, bare med sjokoladesmak)

Holder på med Naturade Total Soy med sjokoladesmak nå. (Denne)

Begge var veldig gode, men jeg blir fort lei og har lyst til å prøve noe nytt! Noen som har noen anbefalinger?

Den Naturade Total soy smaker faktisk nesten litt sånn smeltet tress-is (sjokoladen).. hehe

Jeg bruker både til frokost og etter trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et teit spørsmål, men jeg skal bestille body wash fra Iherb nå, men sliter veldig med å finne ut om produktene er for menn eller kvinner... Har funnet en jeg syns virker fristende, men det står ingenting :bond:

Og i kundeomtalene står det fra både menn og kvinner... Er det mange unisexprodukter, siden det er mye naturlig etc? Det står ikke en gang på nettsidene til produktene :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert et teit spørsmål, men jeg skal bestille body wash fra Iherb nå, men sliter veldig med å finne ut om produktene er for menn eller kvinner... Har funnet en jeg syns virker fristende, men det står ingenting :bond:

Og i kundeomtalene står det fra både menn og kvinner... Er det mange unisexprodukter, siden det er mye naturlig etc? Det står ikke en gang på nettsidene til produktene :bond:

Ja, skikkelig teit!

Anonymous poster hash: 10ac3...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er ingen forskjell på produkter for kvinner og menn utenom parfyrmering når det kommer til hud og hårprodukter.



Anonymous poster hash: 818f1...158
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forsøkt å bestille etter de nye tollgrensene kom på plass? Noen problemer eller gikk alt perfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...