Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk frakt på 2,20 dollar på en bestilling jeg la inn nå nylig. De fleste av mine bestillinger får lav fraktpris. Jeg bestiller alltid for over 20 dollar, og sjelden tunge ting, så da blir ikke frakten særlig mye høyere (og altså i noen tilfeller lavere) enn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå er det jo ny tollgrense! Selv om frakten er inkludert i tollgrensa vil jo det sikkert lønne seg å endelig kunne bestille mer i hver pakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvordan de nye fraktprisene er "bra" sett på andre iherb-grupper at mange er fornøyde, men jeg fatter ikke hvorfor eller hvordan! Kan noen fortelle meg det? Jeg er missfornøyd som faan! Når jeg legger inn ting jeg pleier å kjøpe blir frakte flere ganger dyrere enn det jeg planlegger å handle, ca samme hvor lett det er. Om det er en leppepomade ,tørket frukt eller kokkos-sukker. Frustrert! :(

Kan det være at du har valgt noe annet enn International airmail som shipping-valg? Nå testet jeg ut med en leppepomade, og det koster 4.45 å shippe hit. Ja, det er mange ganger det det koster å kjøpe, men det er jo ikke dyr frakt. Jeg slang på en halvkilo kokossukker, og da ble frakten 8,9. Fremdeles ikke dyrt for å handle fra USA, men joda, det er dyrere enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk frakt på 2,20 dollar, og bestilte for rundt 340 kr :)

Kan jeg spørre hva du bestilte???? Prøver å finne ut av hva som gir så lav frakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å skal til å bestille en pakke, og forløpig ligger shippingen are på 4,45 dollar hos meg. Jeg har funnet alt jeg skal ha. Det er jo det jeg er vant med. Helt supert. Jeg bestiller nå for det meste ansitkskremer, så vekten er relativt lett.

Et spørsmål. Produkter som er på tilbud (ikke egne rewards), vil disse bli oppført med fullpris på pakkeseddelen? Jeg har funnet noe på halvpris som jeg tenkte å bestille, og med tilbudsprisen så blir totaltkostanden totalt 42.90 (inkludert frakt) altså skal det gå innenfor tollgrensen. Men subtotalt uten "savings" er på 63 dollar. Hva gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk frakt på 2,20 dollar, og bestilte for rundt 340 kr :)

Og du kjøpte hva? Kan du legge ut printscreen av handlehurven/bestillingen din feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å skal til å bestille en pakke, og forløpig ligger shippingen are på 4,45 dollar hos meg. Jeg har funnet alt jeg skal ha. Det er jo det jeg er vant med. Helt supert. Jeg bestiller nå for det meste ansitkskremer, så vekten er relativt lett.

Et spørsmål. Produkter som er på tilbud (ikke egne rewards), vil disse bli oppført med fullpris på pakkeseddelen? Jeg har funnet noe på halvpris som jeg tenkte å bestille, og med tilbudsprisen så blir totaltkostanden totalt 42.90 (inkludert frakt) altså skal det gå innenfor tollgrensen. Men subtotalt uten "savings" er på 63 dollar. Hva gjelder?

Prisen du reelt betaler er den som oppgis, dvs. rabatten legges ikke til beløpet. Kjøper du til 50%, er det 50% som oppgis som pris.

(Unntaket er som du kjenner til, rewards, som må anses som forskuddsbetaling. Dog mener jeg dette er noe er iHerb har valgt å gjøre til ulempe for sine kunder, for de gjør ikke dette med førstegangsrabatten for nye kunder, og vervebelønning hos Vitacost oppgis ikke som en del av prisen på deres pakkedeklarasjoner!)

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen du reelt betaler er den som oppgis, dvs. rabatten legges ikke til beløpet. Kjøper du til 50%, er det 50% som oppgis som pris.

(Unntaket er som du kjenner til, rewards, som må anses som forskuddsbetaling. Dog mener jeg dette er noe er iHerb har valgt å gjøre til ulempe for sine kunder, for de gjør ikke dette med førstegangsrabatten for nye kunder, og vervebelønning hos Vitacost oppgis ikke som en del av prisen på deres pakkedeklarasjoner!)

Anonymous poster hash: a6913...160

Altså, om jeg forstod deg rett så vil det altså stå 43 dollar på pakkeseddelen og ikke over 60. Det hørest bra ut :)

Vet ikke helt hvordan du mente at rewards er ulempe? Selv om utrolig få har brukt koden min ser det ut til at jeg alltid klarer å få litt avslag i rewards.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om jeg forstod deg rett så vil det altså stå 43 dollar på pakkeseddelen og ikke over 60. Det hørest bra ut :)

Vet ikke helt hvordan du mente at rewards er ulempe? Selv om utrolig få har brukt koden min ser det ut til at jeg alltid klarer å få litt avslag i rewards.

Ja, du får 43 dollar, hvis det er den rabatterte prisen.

Jeg skrev at jeg tror iHerb fortolker toll-regelverket ang. rewards og deklarasjon til kundens ulempe. Det er ingen grunn til at startrabatten reduserer deklarert verdi, men ikke opptjent rewards. Og Vitacost praktiserer dette anderledes. Man får 10 dollar for å rekruttere ny kunde, og disse 10 dollarene reduserer ikke bare kjøpspris, men også deklarert verdi.

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kjøpte hva? Kan du legge ut printscreen av handlehurven/bestillingen din feks?

Bestilte bare litt D-vitaminer og tranebær-tabletter, og en hel hurv med sånne små sierra bees lepomader :) Endret av Flynn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe gave til ei venninne, ho ønsker seg en ansiktskrem...

Tips om god ansiktskrem til jente på snart 30? Normal hud. Ikke fet, ikke kviser, ikke tørr. Tynne tynne rynker i panna som ho ønsker å fjerne eller holde ved like så de ikke blir værre.

Krem som gir huden det den trenger og hinder aldring? Kremen må ikke være for feit, og det er et pluss om den lukter godt.

En som funker som dag og natt-krem?

Endret av Teardrop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at D-vitamin over 400 ui ikke er lov å bestille fra USA?



Anonymous poster hash: 25183...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Jeg bestilte endel litt tyngre ting. 3 pakker nøtter, stor flaske med ansiktstoner, peanøttsmør og krydder. Da ble det 9 dollar i frakt (med 50% avslag). Helt greit synes jeg.

Skulle jeg ha kjøpt det samme på vitacost måtte jeg ha kjøpt 3 pakker hver av nøttene, for man kunne ikke kjøpe bare en.Holder meg til iherb hvis man må kjøpe et visst antall av hvert produkt. Ikke alt man vil ha 3 stk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bestille denne (krem for å få bort stygge blodårer) http://www.iherb.com/Planetary-Herbals-Horse-Chestnut-Cream-4-oz-113-4-g/1568. Sliter med å forstå om jeg har lov til å importere eller ikke. Det er jo en krem som skal smøres på huden, dette er vel i en annen kategori enn piller? Noen som kan hjelpe meg? :)



Anonymous poster hash: 45094...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor mye handler dere for? Jeg synes kursen svinger såpass at jeg er usikker på om jeg tør å bestille en pakke på tilsammen 44,9 usd.

Anonymous poster hash: 92341...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok trygt å ha litt å gå på når det gjelder kursen. Siden den kan endre seg såpass fort, så vil det være risikabelt å bestille en pakke som inkludert frakt ligger på tollgrensen. Om en er skikkelig uheldig kan pakken bruke 2-3 uker, og kursen kan endre seg mye på den tid.

Jeg bestilte nettopp en pakke og fikk frakten ned på 2 dollar. Men med så høy dollarkurs så har det blitt ganske så dyrt å bestille. Husker tilbake til den tiden da dollaren var under 4 kr og jeg bestilte en god del fra iherb.

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å finne denne baren fra atkins på iherb eller vitacost? Den man kjøper i butikk i Norge er så innmari god! Har prøvd denne fra iherb, men den er ikke like god. Det virker som at vitacost kun har den samme som iherb.



Anonymous poster hash: ca503...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...