Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelp! Jeg har kansellert en ordre, blir pengene mine tilbake ført da? Ser jo nå at de har trekt, litt kjipt om jeg ikke får de igjen??

Anonymous poster hash: 638f6...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg har kansellert en ordre, blir pengene mine tilbake ført da? Ser jo nå at de har trekt, litt kjipt om jeg ikke får de igjen??

Anonymous poster hash: 638f6...4fd

De har hevdet at de ikke trekker betaling før pakken er sendt. Imidlertid, ved en anledning stemte det ikke for meg. Det kjipe er at man taper penger når det blir trukket og så refundert til kredittkortet pga valutavekslingen.

Men ja, HVIS de har trukket deg for beløpet, blir det tilbakeført til kredittkortet ditt.

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hevdet at de ikke trekker betaling før pakken er sendt. Imidlertid, ved en anledning stemte det ikke for meg. Det kjipe er at man taper penger når det blir trukket og så refundert til kredittkortet pga valutavekslingen.

Men ja, HVIS de har trukket deg for beløpet, blir det tilbakeført til kredittkortet ditt.

Anonymous poster hash: a6913...160

De er trukket fra kortet mitt ja! Får håpe de dukker opp igjen da!

Anonymous poster hash: 638f6...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er trukket fra kortet mitt ja! Får håpe de dukker opp igjen da!

Anonymous poster hash: 638f6...4fd

Her står det:

Q: I just placed my order, when will you charge my Credit card?

A: Your credit card will be charged when your order has been shipped. That is when we have processed your order with our shipping company and placed the shipping label on your package. Only then is the charge sent to your credit card. When you place your order we do Authorize your card to make sure the credit card is valid for the transaction.

Jeg ville tatt kontakt med dem og 1) hørt hvorfor de ikke følger praksis de selv har angitt og 2) spurt hvorfor ikke pengene er tilbakeført ennå, når de har akseptert kansellering av orderen

(Jeg er ikke i tvil om at du får tilbake beløpet. iHerb er fullt ut pålitelig, men kundeservice er av og til ikke så bra, eller rask.)

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene er kun reservert, det er noe som skjer i banken når det sjekkes om det er dekning på kortet når du bestiller. Pengene kommer automatisk "tilbake" (blir avreservert) i løpet av et par dager. Iherb kan ikke gjøre noe fra eller til med dette.



Anonymous poster hash: 7d455...f62
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at man kan handle for 350kr inkl frakt etter nyttår da. Det er jo ganske stor endring :)

Anonymous poster hash: 03cc5...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med fraktprisene?! Hvorfor er den ene satt opp fra $4 til $17.95?! Jeg skulle kjøpe noe som bare veier 2 pund...

Anonymous poster hash: 92341...5ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med fraktprisene?! Hvorfor er den ene satt opp fra $4 til $17.95?! Jeg skulle kjøpe noe som bare veier 2 pund...Anonymous poster hash: 92341...5ca

La til en vare som veier like under pundet og nå står det at frakten koster $13.95.

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med fraktprisene?! Hvorfor er den ene satt opp fra $4 til $17.95?! Jeg skulle kjøpe noe som bare veier 2 pund...

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Det kan hende at det først oppgis priser innenlands (USA), men når du angir at du er i Norge (logger deg inn eller systemet fanger det opp på annet vis), får du pris for frakt til Norge. Jeg har opplevd det selv mange ganger.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at det først oppgis priser innenlands (USA), men når du angir at du er i Norge (logger deg inn eller systemet fanger det opp på annet vis), får du pris for frakt til Norge. Jeg har opplevd det selv mange ganger.

Jeg var innlogget begge gangene. Hva slags fraktpris får dere opp?

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var innlogget begge gangene. Hva slags fraktpris får dere opp?

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Jeg får opp en fraktpris på 17.80 dollar nå, men ordren er bare på 3.61 lbs :/ Lurer på hva det er som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som frakten beregnes ut i fra vekt nå. Jeg fikk opp ni dollar i frakt på et produkt og når jeg la til et annet så gikk frakten opp til 13.35 :(

Jeg som har ventet litt for å bestille noen varer - angrer nå! Har de sluttet med frakt til 4$? Da slutter jeg å handle der

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooo, har de satt opp frakten? Da blir iHerb historie for min del.



Anonymous poster hash: a72e6...2a9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg må betale 18 dollar i frakt er det jo ikke akkurat så mye penger igjen å bruke til å handle varer for (med de nye reglene)...

Håper det bare har skjedd en feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...