Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om de selges balance oil på iherb?

Hva tenker du på med balance oil? Balansere hva?

Anonymous poster hash: 07b1f...0e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere stevia dråper i, og hvilken smak bør man velge?

Jeg er veldig fornøyd med karamell og vanilje :) Bruker det ikke så ofte, og det trengs få dråper de gangene jeg bruker det. I chiagrøt har jeg et par dråper vanilje,, eller i oppskrifter hvor man både skal bruke vaniljepulver og søtning. Karamell har jeg nesten ikke anvendt. Jeg har ikke erfaring med andre smaker.

Søtningsmidler er ikke noe jeg benytter meg av ofte, men jeg antar at det kan brukes til det man bruker sukker til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du på med balance oil? Balansere hva?

Anonymous poster hash: 07b1f...0e4

Forholdet mellom omega 3 og 6. For å få ned omega 6 nivået i kroppen..Forskere mener dette er roten til veldig mange sykdommer.

Anonymous poster hash: 09eb6...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,så nå at produkter som er følsomme for varme er det utsatt datoen på,på grunn av varmt vær,til 8. oktober. I tilfelle noen lurte på det :)

Jeg hentet nettopp en pakke med disse i. De hadde vært smeltet og stivnet igjen til det ugjenkjennelige. Men, de smakte godt likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Method og Mrs. Meyers vaskeprodukter på iherb. Ellers kjøper jeg håndsåper og forskjellige samples, men har ikke funnet noe som er supert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk fullt klar over forholdet mellom omega 3 og 6. Jeg jobber nemlig med dette altså Balance oil :) Bare lurte på hva h*n som la ut innlegget egentlig mente ;)



Anonymous poster hash: 07b1f...0e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Jeg er faktisk fullt klar over forholdet mellom omega 3 og 6. Jeg jobber nemlig med dette altså Balance oil :) Bare lurte på hva h*n som la ut innlegget egentlig mente ;)

Anonymous poster hash: 07b1f...0e4

Hei! Det finnes mange type balanse oljer for å balansere omega'en! :) Jeg tenkte kanskje Iherb, hadde det...Det er jo bare fiskeolje og olivelolje, så ikke så ukjente ingredienser akkurat! ;) Men de må jo være av den rette kvalitet og mengde osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det finnes mange type balanse oljer for å balansere omega'en! :) Jeg tenkte kanskje Iherb, hadde det...Det er jo bare fiskeolje og olivelolje, så ikke så ukjente ingredienser akkurat! ;) Men de må jo være av den rette kvalitet og mengde osv..

Rett mengde og innhold er viktig. Hvis du vil kan jeg sende deg link til en liten videosnutt av den jeg jobber med på pm.

Anonymous poster hash: 07b1f...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Rett mengde og innhold er viktig. Hvis du vil kan jeg sende deg link til en liten videosnutt av den jeg jobber med på pm.

Anonymous poster hash: 07b1f...0e4

Ok! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vanligvis har pakkene mine kommet i løpet av omtrent 10 dager, men nå har det gått 3 uker siden jeg bestilte en pakke og den har ikke dukket opp. Noen andre som har opplevd at det? Holdt meg under tollgrensen og har ikke bestil noe som ikke er lovlig (bare hudpleie). Håper ikke den har forsvinnet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, var visst bare jeg som ikke hadde fått hentelappen enda, pakken har ligget på posten siden 24.10, fikk purrelapp i dag!

Synd dollaren er så dyr for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.iherb.com/Chromium

Ikke kjøp det fra iHerb!

I så fall må du sjekke at de inneholder høyere styrke enn det som er tillatt å innføre.

Mange kosttilskudd er usunne. Kjøpe evt. et mulitivitamin-mineral-produkt fra dagligvarebutikken.

Krom vil neppe redusere søtsug, hvis det er det du forsøker å oppnå.

Anonymous poster hash: a6913...160

Hvilke kosttilskudd er usunne?

Anonymous poster hash: 5fe15...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min første pakke fra Iherb:

E.L.F øyenskygge palett - Hev bare med denne i pakken da den var billig. har ikke testet den ut enda, da jeg kanskje skal gi den bort i gave.

venter på:

Avalon sjampo og balsam

Nubian Heritage body wash

Giovanni sjampo og balsam - gave

Såpestykke med nellik og appelsinlukt - gave

Pumpkin spice te

Sleep Balm

Chocolove, Mørk sjokolade med kirsebær og mandler

Hugo Naturals duft - vanilje og appelsin

Ricola kirsebær

Deo - Desert Essence

Nubian Heritage såpestykke lemongrass & tea tree

Ansiktmaske Queen Helene, Mint Julep - skal hjelpe mot kviser, noen som har prøvd?

Frysetørket druer, Jordbær, fersken og Blåbær

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venter på:

Hugo Naturals duft - vanilje og appelsin

Denne har jeg, og er veldig fornøyd med den. Lukter godt, og huden blir myk og god etter bruk :)

Edit: Så nå at det var spray. Det er dusjsåpen jeg har prøvd..

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hurra, var visst bare jeg som ikke hadde fått hentelappen enda, pakken har ligget på posten siden 24.10, fikk purrelapp i dag!

Synd dollaren er så dyr for tiden...

Krona er visst på tur oppover igjen nå. :) Kanskje det kan bli litt handling til jul :)

Merker godt forskjellen ja. Fra å kunne handle for 34 dollar til 29 dollar som det er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bestille disse, men er det noen som vet om iHerb setter verdien på pakken til ordinær-prisen på chiafrøene, eller setter de tilbudsprisen?

Anonymous poster hash: 24960...f98

Regner med at det er tilbudsprisen. Dersom du har fått en rabattkupong eller lignende, vil nok ordinær pris stå. Men jeg har ofte kjøpt ting på tilbud, utenå betale toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bestille disse, men er det noen som vet om iHerb setter verdien på pakken til ordinær-prisen på chiafrøene, eller setter de tilbudsprisen?

Anonymous poster hash: 24960...f98

Regner med at det er tilbudsprisen. Dersom du har fått en rabattkupong eller lignende, vil nok ordinær pris stå. Men jeg har ofte kjøpt ting på tilbud, utenå betale toll :)

Jeg kan med sikkerhet bekrefte at det er tilbudsprisen som du i virkeligheten har betalt, som inngår som vareverdi i fbm tollgrense.

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...