Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse gratisprøvene, kan man ta med så mye man vil eller? Er det ubegrenset? Hvis man tar forskjellige altså? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gratisprøvene, kan man ta med så mye man vil eller? Er det ubegrenset? Hvis man tar forskjellige altså? :klo:

Nei, det er èn pr levering. Men velg deg en du vil ha, ellers bruker de å sende med prøver på fordøyelsestabletter for magen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er èn pr levering. Men velg deg en du vil ha, ellers bruker de å sende med prøver på fordøyelsestabletter for magen hehe.

Men jeg fikk til å legge i 3 forskjellige i handlekurven:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fikk til å legge i 3 forskjellige i handlekurven:s

Men er alle gratis? Hm, kanskje de sender en av dem da? Eller alle sammen? Fortell åssen det gikk om du får det til hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er alle gratis? Hm, kanskje de sender en av dem da? Eller alle sammen? Fortell åssen det gikk om du får det til hehe.

Ja alle tre var gratisprøver. Jaja, får se hva som kommer da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja alle tre var gratisprøver. Jaja, får se hva som kommer da:p

Tipper du betalte for to av dem? Leste det en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du betalte for to av dem? Leste det en plass...

Nei, de ligger i handlekurven nå og det står 0.00$ på alle tre:s

Men da fjerner jeg to for sikkerhets skyld da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ALT MULIG fra iHerb, men siden dette er en velvære, hud, hår og -kosmetikktråd så kan jeg nevne noe relevant:

Økologisk bomullspads, mascara, hudkremer, oljer til kropp, ansiktsmaske, tannkrem, deo, shampoo, balsam, scrub, håndkremer, hårskum, osv..osv... Strort sett alt på badet er fra iHerb minus tannbørster, og alt er økologisk og ikke dyretestet, me like! Elsker virkelig iHerb :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Disse gratisprøvene, kan man ta med så mye man vil eller? Er det ubegrenset? Hvis man tar forskjellige altså? :klo:

Tror du kan ta så mange du vil så lenge de er forskjellige...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som kan anbefale ein god hårkur?? Eg tykkjer det er vanskeleg å finne hårkurar på iherb. Eg kjøpte Giovanni sin Deeper moisture conditioner og trudde det var ein hårkur, men så står det på flaska at eg skal bruke den dagleg etter shampooen, så då er det vell berre ein balsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som kan anbefale ein god hårkur?? Eg tykkjer det er vanskeleg å finne hårkurar på iherb. Eg kjøpte Giovanni sin Deeper moisture conditioner og trudde det var ein hårkur, men så står det på flaska at eg skal bruke den dagleg etter shampooen, så då er det vell berre ein balsam.

conditioner betyr balsam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Swarovski

En ordre er en forsendelse. Slik er det hos alle nettbutikker.

Faktisk så finnes det nettbutikker som samsender ordre. Jeg har riktignok kun vært borti det en gang, og det gjaldt ikke hudpleieprodukter e.l. (Men irriterende var det da jeg fikk krav fra tollvesenet :kjefte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tubi's Organic Soft Licorice

YAMMYH! Har en myk, deilig konsistens, ikke hard, og smaker VELDIG lakris. Det er også bare naturlige ingredienser i det, og ikke noe skummelt. Veldig god.

Raspberries in dark chocolate

Utrolig god sjokolade! Bringebærene er tørrfryst i sjokoladen, tror jeg, og når man tar en bit så smelter det sjokolade og bringebær sammen på tunga. Kjempegodt. Sjokoladen er 55% kakao, og akkurat passe mørk for meg. Ikke for harsk, ikke for søt. Perfekt som en liten kos etter middag, har jeg funnet ut :jepp:

Atkins caramel mousse

Enkelte beskriver denne til å smake veldig likt Mars/Japp sjokoladen, og det har de rett i! Den smaker veldig karamell, og er kjempegod. Barene er mye mindre enn jeg trodde, men ganske mettende egentlig.

Ricola Natural Cherry Honey

Har ikke sett disse i butikken på år og dag, så jeg måtte nesten bestille og se hva jeg synes. De er sterke på smak, varer lenge, og er veldig lindrende for sår vinterhals.

Prisen er veldig OK på alle disse produktene, anbefales av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var spennende!

Hva bruker dere jojobaolje til egentlig? I stedet for ansiktskrem?

Noen som vil tipse meg om en god håndkrem fra iHerb?

Kunne også tenke meg en krem med tea three i, da det har god effekt på eksemen jeg har. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten TO gratisprøver, en som jeg valgte selv, og en de selv la ved siden av. Fikk noe CocoaCardio pulver eller hva det heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

url="http://www.iherb.com/Chocolove-Raspberries-in-Dark-Chocolate-3-2-oz-90-g/32398?at=0"]Raspberries in dark chocolate

Utrolig god sjokolade! Bringebærene er tørrfryst i sjokoladen, tror jeg, og når man tar en bit så smelter det sjokolade og bringebær sammen på tunga. Kjempegodt. Sjokoladen er 55% kakao, og akkurat passe mørk for meg. Ikke for harsk, ikke for søt. Perfekt som en liten kos etter middag, har jeg funnet ut :jepp:

Namnamnam. Du burde bli selger, for jeg fikk akkurat vann i munnen av beskrivelsen din. Tror jeg bestiller denne neste gang, selv om jeg har gjort mitt beste for å begynne å spise sunere.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnamnam. Du burde bli selger, for jeg fikk akkurat vann i munnen av beskrivelsen din. Tror jeg bestiller denne neste gang, selv om jeg har gjort mitt beste for å begynne å spise sunere.. :sjenert:

Haha huff, ser jeg virker som en selger ja :flau:

Men det fine med denne sjokoladen, den er på 90gram hele plata, er at man blir så fort mett! Den er litt mørk, akkurat passe føler jeg. Jeg kan stappe i meg 1 200gramsplate sjokoladeplate lett jeg, dessverre. Men denne sjokoladen greide jeg ikke halve en gang før jeg kjente at "ok, nå er jeg så mett at jeg snart spyr". Så det er jo VELDIG positivt for oss som er snopeglade :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...