Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oh no, jeg skulle kanskje aldri begynt å lese denne tråden.. Nå har jeg lagt 2 ting i ordren min..

Vet dere om en bra hårkur som ligger på denne nettsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sur:

Jeg har bestemt at denne tråden må slettes grunnet lyst på ALT som foreslås, og det er risikabelt for både midjemål, klimaet og lommeboka mi.

Men før det; hvilke er det beste sjokoladene? :spise:

*redd for å sjekke tråden igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som anbefalte Atkins barene:

Jeg forsøkte Atkins Peanut Butter Cups. De var motbydelige. Så mye fett!

Jeg tror kanskje lavkarbo-folk har tilvendt seg store fettmenger, fordi det er sjeldent jeg reagerer sånn på sjokolade. Er de andre Atkins-barene også fete i fht andre sjokoladebarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som anbefalte Atkins barene:

Jeg forsøkte Atkins Peanut Butter Cups. De var motbydelige. Så mye fett!

Jeg tror kanskje lavkarbo-folk har tilvendt seg store fettmenger, fordi det er sjeldent jeg reagerer sånn på sjokolade. Er de andre Atkins-barene også fete i fht andre sjokoladebarer?

Gud nei, jeg velger en atkins bar som har LITE fett, og mye proteiner.. Æsj, de med fett, nei takk.... Husker ikke hva de atkins barene heter, skriver det inn etterpå. Måtte bare kommentere med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Dere som anbefalte Atkins barene:

Jeg forsøkte Atkins Peanut Butter Cups. De var motbydelige. Så mye fett!

Jeg tror kanskje lavkarbo-folk har tilvendt seg store fettmenger, fordi det er sjeldent jeg reagerer sånn på sjokolade. Er de andre Atkins-barene også fete i fht andre sjokoladebarer?

Jeg forsøkte meg på Atkins, Endulge, Caramel Nut Chew. Jeg synes de var greie nok. Litt varierende, selv innen en pakke. Men er nok litt fettete ja, samt at jeg fikk litt vondt i magen hver gang jeg hadde spist en.

Vi får se om jeg gidder å prøve noen andre slag. Ble ikke sånn superfrelst jeg heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dere handler, handler dere for max 33$ inkl. frakt eller uten frakt?

Jeg har nemlig holdt meg til 33 inkludert frakt når jeg har bestilt for er så usikker om frakten teller eller ikke(for i noen tilfeller gjør den faktisk det, jeg blir liksom ikke helt klok på det der :klo: ).

Så dere som handler for ca 33 + frakt, kommer den glatt igjennom tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere handler, handler dere for max 33$ inkl. frakt eller uten frakt?

Jeg har nemlig holdt meg til 33 inkludert frakt når jeg har bestilt for er så usikker om frakten teller eller ikke(for i noen tilfeller gjør den faktisk det, jeg blir liksom ikke helt klok på det der :klo: ).

Så dere som handler for ca 33 + frakt, kommer den glatt igjennom tollen?

Handler alltid for 197-198kr ( da har jeg bittelitt å gå på ), hvor mange dollar det blir er jeg litt usikker på, det varierer jo litt, men det er ikke medregnet frakta. Frakta kommer utenom, og har aldri blitt stoppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Jeg har bestemt at denne tråden må slettes grunnet lyst på ALT som foreslås, og det er risikabelt for både midjemål, klimaet og lommeboka mi.

Men før det; hvilke er det beste sjokoladene? :spise:

*redd for å sjekke tråden igjen*

http://www.iherb.com/Atkins-Chocolate-Caramel-Mousse-Bar-5-Bars-1-2-oz-34-g-Per-Bar/29620?at=0

http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Cookies-N-Cream-16-2-Piece-Packs-24-g-84-oz-Each/29909?at=0

http://www.iherb.com/Chocolove-Raspberries-in-Dark-Chocolate-3-2-oz-90-g/32398?at=0

http://www.iherb.com/Vivani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere handler, handler dere for max 33$ inkl. frakt eller uten frakt?

Jeg har nemlig holdt meg til 33 inkludert frakt når jeg har bestilt for er så usikker om frakten teller eller ikke(for i noen tilfeller gjør den faktisk det, jeg blir liksom ikke helt klok på det der :klo: ).

Så dere som handler for ca 33 + frakt, kommer den glatt igjennom tollen?

Du kjenner vel til Tollvesenets satser, som blir kontinuerlig oppdatert? http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnHistoricExchangeRates.aspx?id=61904&valutakode=USD&epslanguage=no

Det er varene som må være under 200 kr, slik at det du betaler (inkl. frakt) kan gjerne overstige 200 kr, uten at det utløser fortollingsplikt.

Men det jeg har vært litt usikker på, er hvordan det stiller seg med rabatter. Jeg antar at så lenge kjøpssummen for varene er uner 200 kr, spiller det ingen rolle om vareVERDIEN måtte være større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for dere som vurderer å skaffe en menskopp (gud, det høres rart ut på norsk!), så har iHerb det også.

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var flere amerikansk butikker enn iHerb som sendte til Norge til overkommelig fraktpriser. Noen som kjenner til noen?

Jeg har prøvd mange av iHerbs meal replacement bars men de beste er de jeg har kjøpt i butikk i USA, som Slimfast Cookie Dough eller Balance Gold Caramel Nut Blast.. Skulle ønske at iHerb førte vanlige amerikanske drug store varer... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis man har bestilt noe "ulovlig" på Iherb, får man da beskjed på en eller annen måte

at man ikke kan mota pakken, eller dukken den rett og slett ikke opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man har bestilt noe "ulovlig" på Iherb, får man da beskjed på en eller annen måte

at man ikke kan mota pakken, eller dukken den rett og slett ikke opp??

Får vel beskjed av tollvesenet om at pakken inneholder ulovlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel beskjed av tollvesenet om at pakken inneholder ulovlige ting.

Ringer de da? Eller sender et brev? For jeg bestilte en pakke for snart 3 uker siden som

jeg fortsatt ikke har fått, og heller ikke hørt noe fra. Den inneholdt noe

naturmedisin som jeg tror er ulovlig her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ringer de da? Eller sender et brev? For jeg bestilte en pakke for snart 3 uker siden som

jeg fortsatt ikke har fått, og heller ikke hørt noe fra. Den inneholdt noe

naturmedisin som jeg tror er ulovlig her i Norge.

Du får brev om at pakken verte sendt tilbake. Og du får ikkje igjen pengane frå iherb, berre så du vet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer de da? Eller sender et brev?

Kan aldri tenke meg at de gidder å ringe, nei.

Forøvrig har enkelte av mine pakker fra iHerb tatt nesten 3 uker, andre mindre enn 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man har bestilt noe "ulovlig" på Iherb, får man da beskjed på en eller annen måte

at man ikke kan mota pakken, eller dukken den rett og slett ikke opp??

De plukker ut det som ikke er tillatt og sender tilbake, så sender de resten til deg. Det er også litt forskjell på hva som er "ulovlig" og "ulovlig".

Det er f.eks. ikke tillatt å innføre legemidler (selv til eget bruk) fra uten for EU/EØS. Men dersom du prøver, og blir tatt, vil de antageligvis bare sende det tilbake. Hvis du derimot prøver å importere noe som står på narkotikalisten så kommer nok onkel blå på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Har sett på Avalon shampoo og balsam. Jeg har typisk skandinavisk hår som fort blir flatt. Er volum shampoo og balsam fra Avalon bra? Eller annen type som kan anbefales?

Edit: Eller er Giovanni bedre?

Edit2: noen som vet hva bukkehornskløver er på engelsk?

Edit3: hmm, dette ble jo dyrt! 30 dollar i frakt, da blir det jo nesten så det ikke lønner seg? Det var for shampoo, balsam, håndsåpe og noe leppepomade. Hvor mye har dere andre betalt i frakt?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...