Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Skriv inn "33 dollar in nok" i Google-linjen. Den funker som en valutakalkulator om du gjør det på den måten, og du får oppdatert valuta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første bestilling fra iHerb bestilte jeg for noen dager siden, har bare bestil ting jeg trenger, eller tror jeg trenger(mye nytt å teste ut), og alt kom på ca 1500,- Billig når jeg tenker på hvor mye jeg har handla, 9 pakker tilsammen.... gleder meg :) Har også maaaaaaaaange varer på wishlist.... iherb er farlig ;)

Samme her, wishlisten min er veeeeldig lang:p Må bare vente på neste lønning, for jeg venter allerede 7 pakker i posten nå!

Veldig avhengighetsskapende kan man si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Åja. Så man får som regel ALLTID toll hvis man går over 200?

Ikke alltid nei.Det spørs.Jeg har bestilt over 200 og det er ikke alltid man får det av en eller annen grunn,men som regel får man det jo så man bør belage seg på at man må betale det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Haha.. Og jeg syntes at jeg handlet masse siden det ble to pakker :) Prøvde bare å bestille ting jeg trengte da, også ble det med litt ekstra leppepomade og sjokolade siden jeg ikke hadde tippa 200 kroner.

Gøy å lese hva dere andre bestiller, det er jo sikkert mye jeg ikke har tenkt over som jeg kan bestille der, men det er vel sånt jeg kommer på etter hvert. Skal se litt etter oppvaskmiddel, rengjøringsprodukter og vaskepulver, men får ta litt etter hvert når det begynner å tømmes for ting her hjemme :)

Edit: setter altså veldig pris på tips til:

vaskepulver

oppvaskmiddel

alternativer til skurekrem og grønnsåpe

godteri

håndkrem

hårspray

saltvannspudder (kanskje tvilsomt at det finnes der)

hårkur

Øyekrem

Sminke (concealer, maskara, eyeliner, kajal, øyenbrynsskygge)

Også bruker jeg MD formulations produkter, som jeg jo har funnet ut at det er parabener i. Har sensitiv hud og hadde litt urenheter til jeg begynte med dem, så jeg blir veldig glad for tips til mer hudvennlige produkter. Bruker cleanser, serumet og antioxidantkremen. Bruker også skrubben, og den tenkte jeg å bytte ut med sjokoladeskrubben til Giovanni når jeg går tom. Kan den til Giovanni brukes i ansiktet, eller bør jeg finne en

annen til det? Har som sagt litt sensitiv hud.

Bruker dette vaskemiddelet fra Ecover: Ecover,Ecological Dishwashing liquid,Lemon and Aloe vera Er godt fornøyd med det jeg :)

Istedet for grønnsåpe så bruker jeg denne,også fra Ecover: Ecover, Ecological Concentrated All Purpose Cleaner, Lemon Fragrance

Ellers så liker jeg vaskegreiene fra Mrs. Meyers Clean day.Lukter nydelig :)

Bruker denne hårsprayen fra Giovanni: Giovanni, L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold Den er kanskje litt mer "våt" enn andre hårsprayer jeg har prøvd,men den gir veldig bra hold.

Når det gjelder snop så er jeg hekta på Panda licorice sin rød lakris med cherry smak.Har vel skrevet der her før,men den er utrolig god :)

Jeg ville ikke ha brukt sjokoladeskrubben i ansiktet nei,tror nok den er litt for grov til det.Jeg bruker en annen skrubb i ansiktet fra Iherb: Mill Creek, Wild Oats Scrub

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker både freshest fruits og ruccola drops derfra :)

Har skrevet om den før, men vær litt forsiktig med den drink sticksen når den kommer. Ekstremt sterk smak, jeg blanda den ut i en 0,5l vannflaske, og likevel var den veldig sterk. Kanskje det bare er meg, men greit å ha i mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode håndseper og dusjseper å anbefale?

Den mest skånsomme håndsepen jeg har prøvd er Avalon Organics, Lemon Glycerin Hand Soap with Vitamin E

Ellers liker jeg godt lukten på disse to:

Nature's Gate, Pomegranate Sunflower Velvet Moisture Liquid Soap og

Nature's Gate, Moisturizing Liquid Soap ..men de var ikke så skånsomme.

Jeg har ellers prøvd to Dr Woods seper:

Dr. Woods, Pure Almond Castile Soap with Organic Shea Butter og

Dr. Woods, Shea Vision, Pure Black Soap, With Organic Shea Butter.

De virker relativt milde, men jeg liker ikke så godt lukten og de er så rennende at de er vanskelige å bruke. Har prøvd en del andre også.

Nå har jeg bestillt, men ennå ikke mottatt, mest av nysgjerrighet:

Grandpa's, Wonder Pine Tar Soap

Så er det noen som har noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har noen gode håndseper og dusjseper å anbefale?

Den mest skånsomme håndsepen jeg har prøvd er Avalon Organics, Lemon Glycerin Hand Soap with Vitamin E Ja den er nyyyydelig. LIker godt Shikai sine dusjsåper..bruker vanilla nå.

Dr.Woods Black Soap er og god..på en litt rar måte...pussig men veldig ren lukt. Kan brukse til gulvvask og;)

Giovanni har nydelige dusjsåper...

http://www.iherb.com/Abra-Therapeutics-Sleep-Therapy-Bath-Mandarin-Neroli-17-oz-482-g/9558?at=0 nydelig badesalt og her er en scrub som er super. http://www.iherb.com/Abra-Therapeutics-Cellular-Detox-Body-Scrub-Grapefruit-Juniper-10-oz-283-g/13800?at=0

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Body-Wash-Passion-Fruit-24-fl-oz-710-ml/10406?at=0 og denne er god.

http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Lavender-Bath-Shower-Gel-12-fl-oz-350-ml/3475?at=0 denne og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalte merker som jeg alltid blir fornøyd med. Jarrow, navitas, pure planet, now foods og bobs red mill.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...