Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #62 Skrevet 18. november 2011 Taqiyya. Du er muslim. Jeg ser det på måten du skriver på. Jeg kaller deg en løgner fordi du åpenbart lyver. Du er åpenbart en muslim allerede, og har sannsynligvis vært det lenge (hele livet). Islam er en ondskapsfull krigerideologi, ikke fredelig. Og islam er ikke logisk, som jeg nettopp har forklart deg. jeg gir opp...
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #63 Skrevet 18. november 2011 Bare bli muslim du, men hold deg til fakta for det her innlegget ditt er bare møl. Så fortell meg hva som er møl i innlegget?
Ekerilar Skrevet 18. november 2011 #64 Skrevet 18. november 2011 Så fortell meg hva som er møl i innlegget? Jeg kan vise deg: Islam er itilegg mer logisk. Det er ikke så mange selvmotsigelser og hvordan en person blir skapt er godt forklart i koranen. Ingen på den tiden viste hvordan et barn ble skapt i magen men Koranen forteller det. Dette er løgn og propaganda som islamister har konstruert. Dette er i samme klasse som amerikansk kreasjonisme. Det finnes en liste av "vitenskapelige undere i koranen" på internett. Denne listen inneholder flere punkter, det du nevner her er et av de punktene. 1
B18 Skrevet 18. november 2011 #65 Skrevet 18. november 2011 Det er ditt valg og jeg anbefaler deg å poste på andre muslimske sider sister, fordi her på kvinneguiden har de fleste denne hobbyen og snakke dårlig om islam og innvandrene generelt (sku tro alle invanndre er muslimer (hHAhahah)). =)
Brunhilde Skrevet 18. november 2011 #66 Skrevet 18. november 2011 Så fortell meg hva som er møl i innlegget? Historisk sett er det for eksempel ikke riktig at Maria var muslim. Hun var jøde... Resten av det du skriver er jeg ganske så uenig i, og det virker ikke som om du helt vet hva det dreier seg om selv. Jeg tror du skal lese mer, undersøke mer, snakke med tidligere muslimer som har falt fra/er ikke-praktiserende, og så, når du vet mer om hva det dreier seg om, så kan du konvertere. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #67 Skrevet 18. november 2011 Jeg kan vise deg: Dette er løgn og propaganda som islamister har konstruert. Dette er i samme klasse som amerikansk kreasjonisme. Det finnes en liste av "vitenskapelige undere i koranen" på internett. Denne listen inneholder flere punkter, det du nevner her er et av de punktene. nå inrømmet du jo selv at det er vitenskap i koranen. så bra
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #68 Skrevet 18. november 2011 Så fortell meg hva som er møl i innlegget? Tja, Jesus er ikke Gud, aldri påstått at han var det. Gud hadde heller ikke samleie med Maria. Og det står ikke i Bibelen at han her sønnen pga alle er Guds barn. Muslimer tror heller ikke at Jesus er messiah, de anerkjenner ham som profet, men det er også feil. profeten er Døperen Johannes, Jesu var filosofen. Islam er heller ikke logisk, hvis islam hadde været det, hadde ikke Muhammed giftet seg med en 9-årig jente og hatt samleie med henne. Det er ulogisk siden Aysha var et barn og det å ha sex med et barn er stygt. Det står heller ingenting i Bibelen om Muhammed. Det står heller intet om i koranen unnfangelsen pågår. Maria bar heller ikke Hijjab, hijjab er en nyere oppfinnelse og symbol på et politisk islam. Hun hadde nok håret dekket, slik skikken var for gifte kvinner på den tiden. Og Muhammed skal få folk på rett vei, han som ikke en gang klarte å holde fingrene unna en liten jentunge, noe som har fått følger for mange småjenter i Midt Østen i dag? Hvordan skal han klare det all den tid kristendommen faktisk skapte den største sivilisasjon kloden hitill har sett? 2
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #69 Skrevet 18. november 2011 Det er ditt valg og jeg anbefaler deg å poste på andre muslimske sider sister, fordi her på kvinneguiden har de fleste denne hobbyen og snakke dårlig om islam og innvandrene generelt (sku tro alle invanndre er muslimer (hHAhahah)). =) Takk for støtten er helt enig, på kvinneguiden er nesten alle imot muslimer. Ja, burde nok heller skrive der, her tror folk jeg er en muslim som later som 1
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #70 Skrevet 18. november 2011 Takk for støtten er helt enig, på kvinneguiden er nesten alle imot muslimer. Ja, burde nok heller skrive der, her tror folk jeg er en muslim som later som Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg har overhodet ingen problemer med muslimer.
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #71 Skrevet 18. november 2011 (endret) Tja, Jesus er ikke Gud, aldri påstått at han var det. Gud hadde heller ikke samleie med Maria. Og det står ikke i Bibelen at han her sønnen pga alle er Guds barn. Muslimer tror heller ikke at Jesus er messiah, de anerkjenner ham som profet, men det er også feil. profeten er Døperen Johannes, Jesu var filosofen. Islam er heller ikke logisk, hvis islam hadde været det, hadde ikke Muhammed giftet seg med en 9-årig jente og hatt samleie med henne. Det er ulogisk siden Aysha var et barn og det å ha sex med et barn er stygt. Det står heller ingenting i Bibelen om Muhammed. Det står heller intet om i koranen unnfangelsen pågår. Maria bar heller ikke Hijjab, hijjab er en nyere oppfinnelse og symbol på et politisk islam. Hun hadde nok håret dekket, slik skikken var for gifte kvinner på den tiden. Og Muhammed skal få folk på rett vei, han som ikke en gang klarte å holde fingrene unna en liten jentunge, noe som har fått følger for mange småjenter i Midt Østen i dag? Hvordan skal han klare det all den tid kristendommen faktisk skapte den største sivilisasjon kloden hitill har sett? Jesus er profet og messias i den forstand at han kommer tilbake på dommens dag. Men han er ikk guds sønn og frelste osss ikke fra syndene våre. Muhammed hadde ikke sex men en 9år gammel jente, hun var 18år! Kilde: http://www.koranen.no/artikkel.php?id=413 Ma har allid brukt hijab, bare se på Maria foreksempel Endret 18. november 2011 av Aaleyah 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #72 Skrevet 18. november 2011 Jeg har heller ikke noe i mot muslimer, men heller noe i mot ideologien Islam.
Ekerilar Skrevet 18. november 2011 #73 Skrevet 18. november 2011 nå inrømmet du jo selv at det er vitenskap i koranen. så bra Hvor gjorde jeg det?
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #74 Skrevet 18. november 2011 Jesus er profet og messias i den forstand at han kommer tilbake på dommens dag. Men han er ikk guds sønn og frelste osss ikke fra syndene våre. Muhammed hadde ikke sex men en 9år gammel jente, hun var 18år! Ma har allid brukt hijab, bare se på Maria foreksempel Er ikke Jesu det, hvordan kan du være så sikker? Aysha var 9 år. Les koranen og hadith og du vil finne det ut. Maria brukte ikke hijjab og var ikke muslim, hun var jøde. 3
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #75 Skrevet 18. november 2011 (endret) Er ikke Jesu det, hvordan kan du være så sikker? Aysha var 9 år. Les koranen og hadith og du vil finne det ut. Maria brukte ikke hijjab og var ikke muslim, hun var jøde. Så hva kaller du det Maria brukte da?? Les kilden jeg kom med angående Aysha. Her: http://www.koranen.no/artikkel.php?id=413 Endret 18. november 2011 av Aaleyah
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #76 Skrevet 18. november 2011 Så hva kaller du det Maria brukte da?? Les kilden jeg kom med angående Aysha. Her: http://www.koranen.no/artikkel.php?id=413 Nå har jeg lest alle de kildene jeg trenger om Muhammeds og hans ekteskap for å bli overbevist om at fyren ikke er noen man bør lytte til hvis man vil være på rett vei i livet. Maria brukte sjal, eller det kan vi faktisk ikke være sikker på at hun gjorde all den tid ingen av de som virkelig kjente henne er i live pr i dag. Hijjab er uansett en "nyere" oppfinnelse og symbol på politisk islam, noe vi ikke trenger her i Norge. 5
Ekerilar Skrevet 18. november 2011 #77 Skrevet 18. november 2011 (endret) Muhammed hadde ikke sex men en 9år gammel jente, hun var 18år! Muhammad hadde sex med en 9 år gammel jente. Dette var vanlig praksis i hans miljø. From the 20th century onwards, a common point of contention has been Muhammad's marriage to Aisha, who was six or seven when betrothed to Muhammad, and nine, or according to al-Tabari, ten when the marriage was consummated. American historian Denise Spellberg states that "these specific references to the bride's age reinforce Aisha's pre-menarcheal status and, implicitly, her virginity." Critics such as Baptist pastor Jerry Vines and Netherlands Party for Freedom leader Geert Wilders have cited the age of Aisha to denounce Muhammad for having had sex with a 9 year old, referring to Muhammad as a pedophile. Colin Turner, a professor of Islamic studies,[27] states that since such marriages between an older man and a young girl were customary among the Bedouins, Muhammad's marriage would not have been considered improper by his contemporaries. Volume 5, Book 58, Number 236: Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old. http://www.cmje.org/religious-texts/hadith/bukhari/058-sbt.php#005.058.234 Takk for støtten er helt enig, på kvinneguiden er nesten alle imot muslimer. Ja, burde nok heller skrive der, her tror folk jeg er en muslim som later som Er jeg imot muslimer fordi jeg kritiserer ditt budskap? Jeg synes det er frekt av deg å ta rollen som offer på grunn av at dine meninger blir kritisert. Endret 18. november 2011 av Ekerilar
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #78 Skrevet 18. november 2011 Nå har jeg lest alle de kildene jeg trenger om Muhammeds og hans ekteskap for å bli overbevist om at fyren ikke er noen man bør lytte til hvis man vil være på rett vei i livet. Maria brukte sjal, eller det kan vi faktisk ikke være sikker på at hun gjorde all den tid ingen av de som virkelig kjente henne er i live pr i dag. Hijjab er uansett en "nyere" oppfinnelse og symbol på politisk islam, noe vi ikke trenger her i Norge. La folk kle seg som de vil! Jeg syns hijab er fint.
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #79 Skrevet 18. november 2011 (endret) Muhammad hadde sex med en 9 år gammel jente. Dette var vanlig praksis i hans miljø. From the 20th century onwards, a common point of contention has been Muhammad's marriage to Aisha, who was six or seven when betrothed to Muhammad, and nine, or according to al-Tabari, ten when the marriage was consummated. American historian Denise Spellberg states that "these specific references to the bride's age reinforce Aisha's pre-menarcheal status and, implicitly, her virginity." Critics such as Baptist pastor Jerry Vines and Netherlands Party for Freedom leader Geert Wilders have cited the age of Aisha to denounce Muhammad for having had sex with a 9 year old, referring to Muhammad as a pedophile. Colin Turner, a professor of Islamic studies,[27] states that since such marriages between an older man and a young girl were customary among the Bedouins, Muhammad's marriage would not have been considered improper by his contemporaries. Les kilden min du. den beviser at hun var 18-20. http://www.koranen.no/artikkel.php?id=413 det er så mange beviser som viser at hun umulig kunne være 9 år. Og ialfall over 15. Endret 18. november 2011 av Aaleyah
Gjest SummerJudith Skrevet 18. november 2011 #80 Skrevet 18. november 2011 Muhammad hadde sex med en 9 år gammel jente. Dette var vanlig praksis i hans miljø. From the 20th century onwards, a common point of contention has been Muhammad's marriage to Aisha, who was six or seven when betrothed to Muhammad, and nine, or according to al-Tabari, ten when the marriage was consummated. American historian Denise Spellberg states that "these specific references to the bride's age reinforce Aisha's pre-menarcheal status and, implicitly, her virginity." Critics such as Baptist pastor Jerry Vines and Netherlands Party for Freedom leader Geert Wilders have cited the age of Aisha to denounce Muhammad for having had sex with a 9 year old, referring to Muhammad as a pedophile. Colin Turner, a professor of Islamic studies,[27] states that since such marriages between an older man and a young girl were customary among the Bedouins, Muhammad's marriage would not have been considered improper by his contemporaries. Er jeg imot muslimer fordi jeg kritiserer ditt budskap? Jeg synes det er frekt av deg å ta rollen som offer på grunn av at dine meninger blir kritisert. jeg er ikke offer. jeg er ikke muslim, men det er dårlig gjort for muslimer som gjør det beste de kan og får igjen masse kritikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå