Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til kompis, men jeg anbefaler deg å stille langt bedre forberedt neste gang du prøver deg på misjon. Det fins nemlig en god del folk du vil møte, som har mer kunnskaper enn det du virker å ha.

Det er en enkel sak å slå ei plate i folk uten kunnskap til hverken kristendom eller islam, og få dem intressert når du snakker.Men snakker du med folk som har lest seg opp litt, da faller du sørgelig igjennom.Slik du gjør her.

Dessuten må du ha faktaene dine i orden først. Og du kan ikke drive med sitater tatt ut av sin kontekst og påstå at du presenterer et skikkelig bilde av innholdet i troen, med å vinkle dem dit du vil ha dem. Sitater må alltid bli forklart ut fra den konteksten de står i. Hele konteksten.

Du må rett og slett lære deg dette ordentlig selv, før du kan ha noen illusjoner om å fortelle om det til andre.

Og KRISTEN, det skal du være forsiktig med å si at du har vært, for du har tydelig ikke kjennskap til kjernepunkter i kristen tro...

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes å lese at noen vil bli muslim er skremmende ihvertfall når man ser hvilken vei den religionen går i. Og synspunkter og all styggedommen den religionen fører med seg. Groteskt og umenneskelig og ingen ville noensinne ØNSKE å gå inn i noe slikt spør du meg!

Det mennesket som startet dette innlegget er tydeligvis muslim fra før, det kan man jo lett lese ved hjalp av dårlige kunnskaper og på måten hun NEKTER for å være muslim fra før. Hvem sier "Jeg lover at jeg ikke er en muslim" og skriver så vanvittig vittig!!

Nei folk får ha hver sin tro og tro på det man vil men dette ble for teit, måtte bare skrive det!

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Alt det kan du bare glemme om du gifter deg med en muslimsk mann. Da er det kjøkkenet og senga som er din plass. Lykke til. Synd du ikke tror mer i kristendommen enn islam.

Pisspreik, rett og slett.

Ikke alle er som en, vet du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...