Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis 50 folk hadde sagt til deg at å hoppe i fallskjerm er farlig mens to at det ikke var det, hvem hadde du trodd på?

Høh,jeg hadde ikke hoppa uten kurs der jeg lærte sikkerhet.

Videoannonse
Annonse
Gjest SummerJudith
Skrevet

Uansett hva så?

i alle dager, for en holdning. En krig er en for mye!

Er det mulig...

Det var ikke det jeg sa

Gjest SummerJudith
Skrevet

Høh,jeg hadde ikke hoppa uten kurs der jeg lærte sikkerhet.

sikkerheten lærer du av de rundt deg, de vet hvordan mabn gjør det

Skrevet

sikkerheten lærer du av de rundt deg, de vet hvordan mabn gjør det

Å nei du, tror du jeg hadde lagt livet mitt i hendene på ufaglærte folk , no way .

Du da, hvem er det du prater med om koranen ? En imam ? Eller venner ?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Å nei du, tror du jeg hadde lagt livet mitt i hendene på ufaglærte folk , no way .

Du da, hvem er det du prater med om koranen ? En imam ? Eller venner ?

begge

Skrevet

Det var ikke det jeg sa

...Mennesker ble massakrert fordi de nektet å be til allah, og du reagerer med et "uansett hva så", og en lovprisning av Muhammed, mannen som drepte dem?

Vet du, du viser en skremmende mangel på respekt for menneskeliv.

• Liker 4
Gjest SummerJudith
Skrevet

...Mennesker ble massakrert fordi de nektet å be til allah, og du reagerer med et "uansett hva så", og en lovprisning av Muhammed, mannen som drepte dem?

Vet du, du viser en skremmende mangel på respekt for menneskeliv.

nei de angrep muhammed så han måtte forsvare seg. men det var Guds vilje. les bibelen så ser du masse drap hvis du lurer

Skrevet

nei de angrep muhammed så han måtte forsvare seg. men det var Guds vilje. les bibelen så ser du masse drap hvis du lurer

Ja der ser du hva religion er, det er fanden meg djevelens verk. Å nei , det var visst religion det og. Men ærlig talt, hva er det som driver deg til å bli muslim ? Er dine foreldre muslimer ? Er det en gutt du er forelsket i ? Eller et ungdommelig svermeri for en mystisk religion.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Ja der ser du hva religion er, det er fanden meg djevelens verk. Å nei , det var visst religion det og. Men ærlig talt, hva er det som driver deg til å bli muslim ? Er dine foreldre muslimer ? Er det en gutt du er forelsket i ? Eller et ungdommelig svermeri for en mystisk religion.

FORELDRENE MINE?? :skratte: de dreper meg om de får vite det, neida men ikke langt unna

Skrevet

FORELDRENE MINE?? :skratte: de dreper meg om de får vite det, neida men ikke langt unna

Det gjør de sikkert ikke , siden de er norske og ikke del av en kultur som mener at det å drepe familiemedlemmer er en grei måte å hindre negativ omtale på.

• Liker 1
Skrevet

Når du hevder at å fornekte islam nesten er det samme som å angripe islam, og reagerer med et skuldertrekk samt lovprisning av morderen når massakrer i allahs blir nevnt, da lurer jeg på om du overhodet har menneskelige følelser.

Skrevet

Massakrer i allahs navn skulle det være - forsvant et ord der.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Det gjør de sikkert ikke , siden de er norske og ikke del av en kultur som mener at det å drepe familiemedlemmer er en grei måte å hindre negativ omtale på.

ikke langt unna iallfall. pappa er voldelig når han er sint scary.. men ikke ta alle under en kam ikke mange mener man skal drepe familiemedlemmer

Gjest SummerJudith
Skrevet

Når du hevder at å fornekte islam nesten er det samme som å angripe islam, og reagerer med et skuldertrekk samt lovprisning av morderen når massakrer i allahs blir nevnt, da lurer jeg på om du overhodet har menneskelige følelser.

Det er ikke det samme har jeg jo sagt. Jeg er snill mot alle, så ikke utal deg

Skrevet

ikke langt unna iallfall. pappa er voldelig når han er sint scary.. men ikke ta alle under en kam ikke mange mener man skal drepe familiemedlemmer

Nei, ikke mange, men dersom det er kulturellt betinget er igrunn en nokntil at den kulturen kan hoppe og drite.

Du får bare bli muslim da , du er iallefall hjernevaska nok , finnes ikke hverken vitenskapelige metoder eller fri tanke igjen, så da er du nok klar.

Lykke til, jeg håper det går bra med deg .

Skrevet

jeg kan ikke se det noe sted

Det står rett foran ansiktet ditt når du trykker på linken. Om ikke du ser det, så kan i hvert fall andre brukere se det.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Nei, ikke mange, men dersom det er kulturellt betinget er igrunn en nokntil at den kulturen kan hoppe og drite.

Du får bare bli muslim da , du er iallefall hjernevaska nok , finnes ikke hverken vitenskapelige metoder eller fri tanke igjen, så da er du nok klar.

Lykke til, jeg håper det går bra med deg .

var det med lykke til ment ironisk? og hvorfor skulle det ikke gå bra?

Skrevet

var det med lykke til ment ironisk? og hvorfor skulle det ikke gå bra?

Nei, lykke til var ment alvorlig. Kanskje det går bra .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...