AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #221 Skrevet 27. november 2011 Kaba kommer fra pardiset Steinen i kabaen er en meteoritt kjære deg som de sa kom fra paradiset fordi de ikke hadde noen annen forklaring på den tiden, og hvorfor kan du ikke svare på de andre linkene jeg postet? 2
hulaboer Skrevet 27. november 2011 #222 Skrevet 27. november 2011 Ingen sendere er til å stole på her. Du baserer ditt angrep på følelser. Du føler at det ikke er reelt. Det er feil. Jeg vet av erfaring at det ikke er det. Slå f.eks. opp Taqiyya. Det kan absolutt være reelt. Det finnes slike mennesker i Norge! Men de formulerer seg ikke nøyaktig som alle de andre som allerede er muslimer og prøver denne taktikken for å overbevise andre.
hulaboer Skrevet 27. november 2011 #223 Skrevet 27. november 2011 jeg selv bruker hijab er er kjempestolt av det. MEN det betyr jo ikke at jeg ble tvunget til det. jeg valgte det personlig selv om mine foreldre ikke var så veldig eniig. Stockholmsyndromet. 2
hulaboer Skrevet 27. november 2011 #224 Skrevet 27. november 2011 Mohammed drepte bare når han vari krig, han ble angrepet. og hva mener du med " alle som tror på meg"? så du menerjesus er gud? Muhammed var en pedofil landeveisrøver som myrdet, drepte, voldtok, plyndret, og hadde sex med småbarn. Og dette ifølge muslimenes egne verker. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #225 Skrevet 27. november 2011 Dessuten hvis man ikke er muslim i hjertet er man ikke muslim Men hvis man er muslim innerst i hjertet, da er man vel muslim? I hvert fall synes jeg det ville virke logsk. Jeg tror på Gud derfor lyver jeg ikke når jeg sier jeg sverger på gud. OG JEG HAR IKKE VÆRT MUSLIM I DET HEL TATT! kanskje innerst i hjertet men ikke ellers. Jo islam er logisk !!!! (min utheving) Jeg synes du høres ut som en muslim, jeg.
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #226 Skrevet 27. november 2011 Det er feil. Jeg vet av erfaring at det ikke er det. Slå f.eks. opp Taqiyya. Men de formulerer seg ikke nøyaktig som alle de andre som allerede er muslimer og prøver denne taktikken for å overbevise andre. Der er du igjen ja, du som tror jeg lyver. du gir deg aldri du
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #227 Skrevet 27. november 2011 Men hvis man er muslim innerst i hjertet, da er man vel muslim? I hvert fall synes jeg det ville virke logsk. (min utheving) Jeg synes du høres ut som en muslim, jeg. Nei, man er ikke muslim før man sier trosbekjennelsen og mener den. Alle er født muslimer så ja kanskje det. ja du gjør vel det
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #228 Skrevet 27. november 2011 Jeg liker muslimer jeg. Foretrekker hinduer og buddhister, de er mye snillere. De skråler ikke om at de er de beste i hele verden, og at de skal jorden under seg i et nytt kalifat. Hitler var jo ganske mye inspirert av Star wars-ideologien islam. Jaja, bare join the dark side du. Du får mye respekt av meg.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #229 Skrevet 27. november 2011 Nei, man er ikke muslim før man sier trosbekjennelsen og mener den. Alle er født muslimer så ja kanskje det. ja du gjør vel det Unnskyld meg? Jeg er aldeles ikke født muslim. Og spar deg dånesmileyen din. de to sitatene dine motsier hverandre, og det vet du godt. Du ER muslim. Uansett om du formelt har sagt trodbekjennelsen eller ikke.
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #230 Skrevet 27. november 2011 Unnskyld meg? Jeg er aldeles ikke født muslim. Og spar deg dånesmileyen din. de to sitatene dine motsier hverandre, og det vet du godt. Du ER muslim. Uansett om du formelt har sagt trodbekjennelsen eller ikke. Jeg er ikke muslim, er det vanskelig å forstå for deg?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #232 Skrevet 27. november 2011 Jeg er ikke muslim, er det vanskelig å forstå for deg? Ifølge deg selv er alle født muslimer, og du sier selv at du kanskje er muslim innert i hjertet. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #233 Skrevet 27. november 2011 Ifølge deg selv er alle født muslimer, og du sier selv at du kanskje er muslim innert i hjertet. Ja, men jeg er forsatt ikke muslim. For å være muslim må man si trosbekjennelsen.
sebastianen Skrevet 27. november 2011 #234 Skrevet 27. november 2011 Nei, man er ikke muslim før man sier trosbekjennelsen og mener den. Alle er født muslimer så ja kanskje det. ja du gjør vel det Jeg er ikke født muslim, jeg ble bare født som menneske, det holder det. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #235 Skrevet 27. november 2011 Jeg er ikke født muslim, jeg ble bare født som menneske, det holder det. ok, hvis du mener det så..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #236 Skrevet 27. november 2011 Ja, men jeg er forsatt ikke muslim. For å være muslim må man si trosbekjennelsen. Trosbekjennelsen har samme innhold som innlegget ditt; du har bare utbrodert litt mer. Innholdet er det samme. Jeg bevitner at det finnes ingen gud utenom Allah, og at Mohammed er hans profet. Muhammed kom for å lede mennesker til den rette vei. Folk begynte å be til Jesus som Gud, og gjorde helt andre ting enn Gud hadde sagt. I tilegg har bibelen blitt forandrer, og har tolka den feil så Guds ord har blitt "borte" Derfor kom gud men Koranen med det budskap Gud egentlig mente. Og det var Mohammeds oppgave å fortelle guds budskap til folket og få folk på rett vei.
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #237 Skrevet 27. november 2011 Trosbekjennelsen har samme innhold som innlegget ditt; du har bare utbrodert litt mer. Innholdet er det samme. Jeg bevitner at det finnes ingen gud utenom Allah, og at Mohammed er hans profet. Selvom jeg er enig i islam betyr det ikke at jeg er muslim. Ja, innholdet er det samme men regelen er forsatt sånn at man må si trosbekjennelsen.
sebastianen Skrevet 27. november 2011 #238 Skrevet 27. november 2011 Selvom jeg er enig i islam betyr det ikke at jeg er muslim. Ja, innholdet er det samme men regelen er forsatt sånn at man må si trosbekjennelsen. Men men men , da er jo alle de som har sagt trosbekjennelsen muslimer. Selv om de er voldtektsmenn og overgripere og kriminelle så det tyter ut av øra på dem. Det passa vel ikke helt eller ? 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #239 Skrevet 27. november 2011 Men men men , da er jo alle de som har sagt trosbekjennelsen muslimer. Selv om de er voldtektsmenn og overgripere og kriminelle så det tyter ut av øra på dem. Det passa vel ikke helt eller ? Jeg tror det passer meget bra; muhammed selv var jo mye av det du ramset opp.
sebastianen Skrevet 27. november 2011 #240 Skrevet 27. november 2011 Jeg tror det passer meget bra; muhammed selv var jo mye av det du ramset opp. Du skjønner jeg og Aaleyah har hatt en diskusjon om hvorvidt slemme folk egentlig er muslimer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå