Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Sjef for en stamme med rieklings <3 (dragonborn) I thirsk meadhall

Jeg pleier å drepe rieklingene. De irriterer meg. Er det noe positivt med å være chummy med Rieklinger?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det betyr bare at denne gruppen ikke angriper meg, fint lite mer enn det. Uansett, jeg er sjef for en gjeng med rieklings! De er søøøøøøte og har morsomt språk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.. Jeg skjønner ingenting. Først hjalp jeg de der forsworn-folka ut i fra fengsel, og de starta med å være snille og ikke angripe meg. Men hver gang jeg nå møter dem i ei hule så angriper de meg. Hvorfor har de snudd sånn helt plutselig? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der lederen, sa jo noe om at han ikke kunne love at de ikke ville angripe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.. Jeg skjønner ingenting. Først hjalp jeg de der forsworn-folka ut i fra fengsel, og de starta med å være snille og ikke angripe meg. Men hver gang jeg nå møter dem i ei hule så angriper de meg. Hvorfor har de snudd sånn helt plutselig? :(

Fordi de er utakknemlige pikker. Bare drep dem... Jakt dem ned og drep alle sammen, når de oppfører seg som fitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg.. Jeg skjønner ingenting. Først hjalp jeg de der forsworn-folka ut i fra fengsel, og de starta med å være snille og ikke angripe meg. Men hver gang jeg nå møter dem i ei hule så angriper de meg. Hvorfor har de snudd sånn helt plutselig? :(

De er en gjeng elendige terrorister. De vil drive alle som ikke er dem ut av The Reach, og gå tilbake til de gamle skikkene. Og det du ser i hulene deres, er en god indikasjon på hva det vil innebære.

Jeg valgte en annen strategi, jeg spilte med, helt til de flyktet, og så begynte jeg å ta dem av dage med magi. Det var litt trått å få til, men hvis man timer det rett, så kan man komme ut av fengslet rett før dem, og når man godt og vel er på utsiden er det lett å skaffe seg litt avstand og dekning.

Når det hele er over, er kongen deres død, og alle de fengslede forsworn er døde, og du får oppreisning og en belønning fra sjefen for Silverblood-klanen. En ring som gir deg 15 smedpoints, noe som kommer godt med senere.

Jeg spilte en variant en gang der Madanach unnslapp, og der jeg senere aksepterte et oppdrag om å ta livet av ham, og da virket han en anelse forbauset, så det er mulig at en allianse kan inngåes. Men jeg tviler på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg får nok perks i spillet til å maxe ut 7 skill trees?



Anonymous poster hash: fac47...aef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke titler har dere oppnådd så langt?

Jeg er arch mage in the college of winterhold, thane i dragonsreach, solitude og riften, the listener i the dark brotherhood. Er en nightinggale (?).. Og så er jeg legate hos imperials. Det er de jeg kommer på sånn i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arch mage i College of Winterhold, thane i Dragonsreach,Riften,Morthal,Windhelm,Falkreath. The listener i Dark Brotherhood,Nightingale og legate i Imperials. Alt dette på 4 uker hehe, å så kunne jeg ha blitt leder i Thieves Guild men jeg orker ikke returnere Skeleton key

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Dawnguard og Dragonborn, de var på salg til 59 kr pr stykk på PS Store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Jeg har blitt skikkelig interessert i å utforske huler. Springer rundt i skauen og venter til en hule peiler seg inn på radaren, også drar jeg dit og driver helvete med de som befinner seg der inne. Man finner ofte mye spennende, enkelte huler fører meg til quests eller har mye verdifult inni seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har kjøpt Dawnguard og Dragonborn, de var på salg til 59 kr pr stykk på PS Store.

Ihhhh, takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om en kjapp måte å lvle smithing på? Har tidligere betalt en smithing trainer for deretter å pickpockete pengene tilbake, og gjenta til jeg må opp i level. Synes dette er en grei måte, men kjedelig at jeg må opp en level for hver gang jeg kan gjøre det igjen..



Anonymous poster hash: fac47...aef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C4r1n3

Smith for harde livet. Det tar litt tid, men du tjener i det minste litt på å selge det du lager... Kjøp leather og bars (steel, iron, etc) (evt. gå på jakt for læret og ta med en pickaxe og raide alle minene du finner) og lag ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smithet iron daggers, kjøpte inn masse iron ingots og leather strips, smitha sikkert 60 stykker men gikk bare opp to lvler eller noe sånt :P Tar jo så syykt lang tid! :P



Anonymous poster hash: fac47...aef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygget 3 hus og laget masse materiale,og så har jeg laget masse leather braces og betalt trening. Er nå på level noe og 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...