Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Nå som jeg endelig har lært meg at man kan lære ting fra folk, for så å fryse dem til is å bruke flammer på dem. Så kan man ta pengene tilbake uten så mye styr hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det er banditter i kjelleren, men jeg vil inn i den avtengte dwemerruienen som er bak bokhyllen. Vil vil vil vil! Dårlig gjort å ha med cut offs :jolie:

Kanskje det er en knapp et sted? Det er en klassisk måte å skjule en hule på. Akkurat som i hytten ved Pinewatch øst for Falkreath. Der er det også en bokhylle i kjelleren, som lar seg bevege hvis man trykker på en knapp. Man kan enten finne den selv, eller true fyren som bor i kjelleren. "Joa, det er en knapp der, aner ikke hva den gjør, jeg må stikke nå, hadet!" Bak hyllen er det en hule med masse XP, for å si det sånn.

Det er like i nærheten av der du får første tilbud om å sette opp hus. Best å renske den hytta. Jeg lar ikke døtrene mine vokse opp like ved en flokk banditter. De må alle sammen dø!!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg endelig har lært meg at man kan lære ting fra folk, for så å fryse dem til is å bruke flammer på dem. Så kan man ta pengene tilbake uten så mye styr hehe.

Å. Jeg ser på det som en kjærkommen anledning til å kvitte meg med litt stash. Det hoper seg jo fort opp med edelstener og smykker og dyre våpen. Jeg har en Skyrim-pause nå, men jeg hadde over 100.000 septims, og alt det fresheste på utstyrsfronten. Det er litt trangt i starten, men penger har aldri vært noe problem. Jeg snakker om 100.000 etter at jeg hadde kjøpt tre tomter, bygd hus på alle sammen, og hadde et hus i alle byene. Faen at det ikke er mulig med framleie, da hadde jeg vært millionær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 30 000

Tips til deg: Den hardeste valutaen i Skyrim: Potions. Plukk blomster, sopp og gullhår, lag potions, avanser i xp og bli steinrik. Kjøp forheksede våpen og rustninger av beste merke, til rimelige priser fra hederlige Khajiit :)

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytten er nok en cut-off i følge div forum på nett. Ja, jeg ble sur og jeg MÅTTE finne ut av det. Skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til deg: Den hardeste valutaen i Skyrim: Potions. Plukk blomster, sopp og gullhår, lag potions, avanser i xp og bli steinrik. Kjøp forheksede våpen og rustninger av beste merke, til rimelige priser fra hederlige Khajiit :)

Men jeg har to hus da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har to hus da hehe

Men har du en daedrisk "bow of the inferno"? Burns the target for 37 points. Targets on fire take additional damage? Nei?

Jeg liker grassate våpen som trekker MASSE soulgems. Jeg revitaliserer økonomien i Skyrim og er mitt eget lille militær-industrielle kompleks på to bein. Med interesser i BAD Pharma! Mine beste potions koster 12-1300 septims for en flaske. Men da snakker vi om skikkelig sentralstimulerende saker. Det burde være en junky eller to i Skyrim. Noen som kunne si "This is good shit, man!"

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy med gift og potions. Du kan f.eks kombinere, ikke sant: En potion som gjør at du gjør mer skade med buen, en gift som gjør offeret mer sårbar for flammer, og en bue som påfører massive brannskader. One shot, one kill, i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig bare 2 buer, Ebony bow og Nightinggale bow. Har egentlig ikke tenkt så mye på mer hehe. Å så har jeg begynt å snike meg litt rundt, og skyte med bue. Å så holder jeg på å bli bedre i lockpicking. Må ha fullt i lockpicking, sånn at jeg kan returnere den der nøkkel saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig bare 2 buer, Ebony bow og Nightinggale bow. Har egentlig ikke tenkt så mye på mer hehe. Å så har jeg begynt å snike meg litt rundt, og skyte med bue. Å så holder jeg på å bli bedre i lockpicking. Må ha fullt i lockpicking, sånn at jeg kan returnere den der nøkkel saken.

Men kjære deg. Du kan jo lage dine egne våpen, hvis du legger ned litt tid i smia. Dragebeinsvåpen, for guds skyld. Ingen over og ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en wabbajack på Vilkas, gjorde han om til en kanin.

Jeg har alltid hatt litt mistro til den staven. Jeg mener, Sheogorath ER jo sprøyte gal. Har du brukt wabbajack til din fordel noen gang? Jeg tror jeg har min i et skap ett eller annet sted, men som sagt, jeg stoler ikke helt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg. Du kan jo lage dine egne våpen, hvis du legger ned litt tid i smia. Dragebeinsvåpen, for guds skyld. Ingen over og ingen ved siden.

Jeg er for lat til å bære dragebein, pakkeselet Farkas får bære det meste. Har 44 i smitting, men driver å går rundt i gruver å leter etter mer stadig vekk. Så jeg øver meg med smykker og rustninger.

Jeg har alltid hatt litt mistro til den staven. Jeg mener, Sheogorath ER jo sprøyte gal. Har du brukt wabbajack til din fordel noen gang? Jeg tror jeg har min i et skap ett eller annet sted, men som sagt, jeg stoler ikke helt på den.

Den er egentlig mest underholdene, jeg drepte Vilkas også så jeg måtte gå tilbake til en tidligere save.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for lat til å bære dragebein, pakkeselet Farkas får bære det meste. Har 44 i smitting, men driver å går rundt i gruver å leter etter mer stadig vekk. Så jeg øver meg med smykker og rustninger.

Den er egentlig mest underholdene, jeg drepte Vilkas også så jeg måtte gå tilbake til en tidligere save.

Så han kunne ikke transformeres tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han kunne ikke transformeres tilbake?

Når han var død så var han død, men han transformerte tilbake etter å ha vært kanin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den beste grunnen til å joine Dark Brotherhood, Cicero fordi han er galere enn pasientene på lukket avdeling på aslyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg klart å knekke koden med enchanting, så nå kan min tunge rustning få samme egenskaper som Nightingale armour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Den beste grunnen til å joine Dark Brotherhood, Cicero fordi han er galere enn pasientene på lukket avdeling på aslyet.

Klarer ikke den fyren, knerter han hver jævla gang D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke den fyren, knerter han hver jævla gang D:

Jeg liker gærninger hehehehehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...