Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Gidder aldri å få meg mount - unntaket er Arvak, siden han er kjempesøt og kan summonnes når man har behov for ham og går opp i røyk når han ikke trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har jeg lært meg daedric smithing. Å så har jeg laget system i tingene mine i huset mitt. Hjelmer i et skap,gauntlets i et og støvler i et annet. Selve rustninga er i klesskapet sammen med klær. Å så har jeg egne kister for enhånds våpen, tohånds, buer og skjold. For ikke å snakke om ringer og smykker i safen, potions i strongbox og ingrediensene i den taska på alchemy bordet.

Hvorfor har du så mye greier i huset? :fnise: Jeg selger alt jeg ikke bruker jeg. Men nå bruker jeg kun light armor, så har stor bærekapasitet. Ah, trodde ikke Skyrim skulle være så gøy å starte på nytt igjen etter å allerede ha brukt et par hundre timer på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvorfor har du så mye greier i huset? :fnise: Jeg selger alt jeg ikke bruker jeg. Men nå bruker jeg kun light armor, så har stor bærekapasitet. Ah, trodde ikke Skyrim skulle være så gøy å starte på nytt igjen etter å allerede ha brukt et par hundre timer på det!

Lurte jeg også på. :fnise: Jeg selger også alt. Har jo ikke bruk for armor som er dårligere enn det jeg har, samme med våpen og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du så mye greier i huset? :fnise: Jeg selger alt jeg ikke bruker jeg. Men nå bruker jeg kun light armor, så har stor bærekapasitet. Ah, trodde ikke Skyrim skulle være så gøy å starte på nytt igjen etter å allerede ha brukt et par hundre timer på det!

Fordi jeg veksler mellom heavy og light. Å så har jeg armor til followere. Feks Cicero er best med light, så til han har jeg elven.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dumt å ha heavy når man sniker da. :laugh: Men nå veit jeg jo ikke om dere gjør det.

Det hadde vært litt å banne i kjerka vel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt å ha heavy når man sniker da. :laugh: Men nå veit jeg jo ikke om dere gjør det.

Har støvler enchanta med muffle, når jeg bruker heavy armor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har støvler enchanta med muffle, når jeg bruker heavy armor.

Når jeg skulle være SKIKKELIG snikete, så tok jeg AV alt sammen. Og så måtte jeg forte meg å ta det på igjen hvis jeg ble oppdaget. Kanskje ikke HELT realistisk, men det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg veksler mellom heavy og light. Å så har jeg armor til followere. Feks Cicero er best med light, så til han har jeg elven.

Kan man ha Cicero som follower? Men han er jo sprøyte gal! Er ikke det utrolig slitsomt? Jeg ser for meg at jeg ville blitt fristet til å kverke ham ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kan man ha Cicero som follower? Men han er jo sprøyte gal! Er ikke det utrolig slitsomt? Jeg ser for meg at jeg ville blitt fristet til å kverke ham ganske kjapt.

Gleder meg til jeg treffer på han. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ha Cicero som follower? Men han er jo sprøyte gal! Er ikke det utrolig slitsomt? Jeg ser for meg at jeg ville blitt fristet til å kverke ham ganske kjapt.

Jeg synes han er morsom. Ler av vitsene hans.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er morsom. Ler av vitsene hans.

Hmmmm. Jeg får vurdere det neste gang jeg spiller Skyrim. Men det blir nok en stund til. Jeg føler meg nesten lommekjent, og det tar vekk litt av moroa med å utforske. Ikke for det, jeg finner stadig noe nytt, en eller annen artig sak jeg overså alle de andre gangene jeg var i samme område.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Jeg får vurdere det neste gang jeg spiller Skyrim. Men det blir nok en stund til. Jeg føler meg nesten lommekjent, og det tar vekk litt av moroa med å utforske. Ikke for det, jeg finner stadig noe nytt, en eller annen artig sak jeg overså alle de andre gangene jeg var i samme område.

Spiller du på pc?

I så fall er det en del artige mods du kan laste ned som gir en helt ny spillopplevelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen av dere funnet Dragon Scale Armor som random loot med høy nok level? Gadd ikke gå for Smithing med nåværende karakter, men er level 100 i Enchanting, så tenkte kanskje at jeg kunne fikse bedre armor enn det man får i Thieves Guild/Dark Brotherhood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere funnet Dragon Scale Armor som random loot med høy nok level? Gadd ikke gå for Smithing med nåværende karakter, men er level 100 i Enchanting, så tenkte kanskje at jeg kunne fikse bedre armor enn det man får i Thieves Guild/Dark Brotherhood.

Du finner biter av alle sorter rustninger rundt omkring, inkludert dragon scale. Og har du det, så kan du selvsagt også forbedre det i smia uansett hvilket nivå av smithing du er på. Men ikke like mye som om du hadde nådd det spesialiseringsnivået der du kan lage det selv. Men selvsagt, med 100 i enchanting kan du jo dobbelt-enchante, og da blir det ganske bra, åkke som. Det er iallfall langt bedre enn noen annen lett rustning. Og ser bra mye kulere ut, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du på pc?

I så fall er det en del artige mods du kan laste ned som gir en helt ny spillopplevelse! :)

Nei, jeg spiller på Xbox 360. Men jeg er kjent med at det er mange artige mods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner biter av alle sorter rustninger rundt omkring, inkludert dragon scale. Og har du det, så kan du selvsagt også forbedre det i smia uansett hvilket nivå av smithing du er på. Men ikke like mye som om du hadde nådd det spesialiseringsnivået der du kan lage det selv. Men selvsagt, med 100 i enchanting kan du jo dobbelt-enchante, og da blir det ganske bra, åkke som. Det er iallfall langt bedre enn noen annen lett rustning. Og ser bra mye kulere ut, også.

Det var det jeg håpet på! Jeg har bare aldri sett det før, men det er kanskje fordi jeg ikke har kommet meg opp på så høy level ennå. Men nå har jeg kjøpt meg Legendary edition, så da blir det kanskje andre boller! Hadde faktisk glemt at jeg kan forbedre det selv om jeg ikke har den perken, så da blir det jo enda bedre. Er ikke sikker på om det ser kulere ut enn Nightingale, men mer enn kult nok :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...