Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Det var det jeg håpet på! Jeg har bare aldri sett det før, men det er kanskje fordi jeg ikke har kommet meg opp på så høy level ennå. Men nå har jeg kjøpt meg Legendary edition, så da blir det kanskje andre boller! Hadde faktisk glemt at jeg kan forbedre det selv om jeg ikke har den perken, så da blir det jo enda bedre. Er ikke sikker på om det ser kulere ut enn Nightingale, men mer enn kult nok :danse:

Et lite tips, ettersom Dragon Scale ting er relativt sjeldne: Hvis du ikke har perken Arkane Smithing (du må ha 60 i smithing for å velge den) så kan du ikke forbedre magiske gjenstander. Men det er en perk som du kan velge rett fra rota på smithing-treet, så det er ingen stor investering. Når du HAR den, så kan alt forbedres, også magiske våpen og rustninger som du finner. Og det er veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips, ettersom Dragon Scale ting er relativt sjeldne: Hvis du ikke har perken Arkane Smithing (du må ha 60 i smithing for å velge den) så kan du ikke forbedre magiske gjenstander. Men det er en perk som du kan velge rett fra rota på smithing-treet, så det er ingen stor investering. Når du HAR den, så kan alt forbedres, også magiske våpen og rustninger som du finner. Og det er veldig kjekt.

Ja, jeg er klar over det. Men satser på at det skal gå bra likevel! Har høy level i alt for mange skills allerede, bestemte meg for å prøve alchemy denne gangen. Det var ikke så morsomt som jeg hadde trodd, men man tjener jo forferdelig mye penger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp en Black-Briar Mercenary skrike: "BY YSMIR; YOU WON'T GET OUT OF HERE ALIVE!!!!" og hogge ned en høne... :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp en Black-Briar Mercenary skrike: "BY YSMIR; YOU WON'T GET OUT OF HERE ALIVE!!!!" og hogge ned en høne... :overrasket:

Er det noe galt i det? Den måtte jo dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som spiller på PC, vil jeg anbefale den her (og de moddene han anbefaler man skal bruke med den).

Den gjør at kamper faktisk er vanskelige, og farlige.

Alle perks er gjort om, og det er mange flere å velge mellom. De er mye bedre ballanserte, og det er ingen av dem som er ubrukelige.

Drager er farlige saker, og hvis du ikke er godt utstyrt, får du grisebank.

Man tjener ikke massevis med penger, så man må hele tiden passe litt på resursene sine.

Smithing er mye bedre, og det er masse nye våpen.

Fiendene er mye smartere.

Det er veldig mye greier i den... Han har rett og slett bygd om spillet, så det er mye bedre.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som spiller på PC, vil jeg anbefale den her (og de moddene han anbefaler man skal bruke med den).

Den gjør at kamper faktisk er vanskelige, og farlige.

Alle perks er gjort om, og det er mange flere å velge mellom. De er mye bedre ballanserte, og det er ingen av dem som er ubrukelige.

Drager er farlige saker, og hvis du ikke er godt utstyrt, får du grisebank.

Man tjener ikke massevis med penger, så man må hele tiden passe litt på resursene sine.

Smithing er mye bedre, og det er masse nye våpen.

Fiendene er mye smartere.

Det er veldig mye greier i den... Han har rett og slett bygd om spillet, så det er mye bedre.

Tror du glemte å legge ut link jeg ;)

But I'm intrigued!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp en Black-Briar Mercenary skrike: "BY YSMIR; YOU WON'T GET OUT OF HERE ALIVE!!!!" og hogge ned en høne... :overrasket:

De er nådeløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp en Black-Briar Mercenary skrike: "BY YSMIR; YOU WON'T GET OUT OF HERE ALIVE!!!!" og hogge ned en høne... :overrasket:

Var hønen grønn? Jeg lo godt de første gangene jeg så folk gå i fistel og bli enda mer stresset over høner og geiter enn over drager, til jeg oppdaget det grønne skjæret i dem og innså det sto en lite hyggelig Spriggan bak. Drittdyr altså, misbruker stakkars høner for egen vinning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hønen grønn? Jeg lo godt de første gangene jeg så folk gå i fistel og bli enda mer stresset over høner og geiter enn over drager, til jeg oppdaget det grønne skjæret i dem og innså det sto en lite hyggelig Spriggan bak. Drittdyr altså, misbruker stakkars høner for egen vinning...

Er høner egentlig farlige? Selv om de er blitt "kapret" av en spriggan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hønen grønn? Jeg lo godt de første gangene jeg så folk gå i fistel og bli enda mer stresset over høner og geiter enn over drager, til jeg oppdaget det grønne skjæret i dem og innså det sto en lite hyggelig Spriggan bak. Drittdyr altså, misbruker stakkars høner for egen vinning...

Nei, det var det som var så rart...

Hønen var brun, og helt alene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lastet ned en mod som legger til en haug med ekstra vandrere og eventyrere, og etter det har det begynt å skje rare ting.

F.eks har folk begynt å bli veldig grådige når noen dør.

Sånn så det ut da en vakt døde etter et vampyrangrep:

post-62112-0-46760500-1373664783_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned en mod som legger til en haug med ekstra vandrere og eventyrere, og etter det har det begynt å skje rare ting.

F.eks har folk begynt å bli veldig grådige når noen dør.

Sånn så det ut da en vakt døde etter et vampyrangrep:

Så det betyr at du må være litt frempå hvis du vil plyndre liket?

Jeg tenker forøvrig at alle disse "husk-å-plyndre-liket"-spillene kanskje gjør folk litt avstumpa. Jeg begynte nylig på The Last of Us, og på et punkt i spillet så er det en midlertidig NPC som dør, mens broren hans begår selvmord, og selv om det var veldig trist, så var min første tanke at jeg kunne ta stashet deres. Jeg ender sikkert i helvete på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt en ny runde med Skyrim etter månedsvis hvor spillet har ligget brakk. Vi har kjøpt oss en super gaming rig, så nå kjører jeg spillet i ultra settings med ENB og andre graphic mods - pluss selvsagt noen fantastiske RP og immersion mods. Nå føler jeg Skyrim virkelig kommer til sin rett!

Storkoser meg med min Bosmer Hunter Tabris som er med i Hunters Guild og ellers livnærer seg på å jakte på villdyr, crafte våpen og armour og potions. Går det i beit med penger så er det bare å hjelpe til litt med å hogge ved til nærmeste inn eller lage noe mat på oppdrag fra nærmeste kokk. Storkoser meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C4r1n3

Hva i alle dager er det med min wood elf og det å miste hestene sine da!? Kom tilbake fra en tur til Solstheim og fant stallen i Windhelm under angrep av vampyrer, de rakk å knerte Frost og begge ridedyrene som befant seg i stallen før jeg fikk overmannet dem i det de prøvde å lage hakkesteik av dyret som er spent foran en vogn der. Tror jeg har mistet 10 hester nå.. :(

Kan noen forklare meg hvordan i helsteike jeg får et 2h sverd til å bli svingt horisontalt? Uansett hva jeg gjør, så slår det vertikalt og det funker ikke når jeg står fastlåst i en hule (Solstheim oppdrag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...