Jump to content
Sophie-Ann

Skyrim, Elder Skrolls

Recommended Posts

BabyBlue

Jeg må alltid spille skyrim etter å ha gått innom denne tråden, blir aldri ferdig med spillet (heldigvis :danse: ).

Har gått fra å styre med dark brotherhood til å leke meg i thieves guild. Dark Broderhood forever varer, ja, evig, og er ikke like gøy lenger. Men er raske penger. Bue eller dagger - boom - easy kill.

Fortsetter under...

Mann 42

Hva i alle dager er det med min wood elf og det å miste hestene sine da!? Kom tilbake fra en tur til Solstheim og fant stallen i Windhelm under angrep av vampyrer, de rakk å knerte Frost og begge ridedyrene som befant seg i stallen før jeg fikk overmannet dem i det de prøvde å lage hakkesteik av dyret som er spent foran en vogn der. Tror jeg har mistet 10 hester nå.. :(

Kan noen forklare meg hvordan i helsteike jeg får et 2h sverd til å bli svingt horisontalt? Uansett hva jeg gjør, så slår det vertikalt og det funker ikke når jeg står fastlåst i en hule (Solstheim oppdrag).

Hvis du tar et steg til siden i kombinasjon med power attack, så skal det bli et horisontalt hugg. Men er det det eneste våpenet du har? Jeg pleier å ha litt utvalg, og gjerne et skjold.

Guest C4r1n3

Hvis du tar et steg til siden i kombinasjon med power attack, så skal det bli et horisontalt hugg. Men er det det eneste våpenet du har? Jeg pleier å ha litt utvalg, og gjerne et skjold.

Har prøvd det, men blir vertikalt hugg uansett... Jeg bruker vanligvis bue eller dual wield og er absolutt ikke god på 2h, men dette oppdraget krever horisontalt hugg før jeg får komme meg videre i oppdraget (har et 2h sverd som skal åpne en dør).

Severus

Du må hugge annen hver side av døra også. Sånn at strekene møttes på midten.

Edited by Vex

Guest C4r1n3

Ja, men først må jeg klare å lage horisontale hugg med det dumme sverdet, klarte det en gang, men da sto jeg litt for nær kanten på trappen, så jeg ramlet ned når jeg gikk sidelengs og det bommet på veggen. Og så fikk jeg det ikke til flere ganger, så jeg ble sinna og reloadet tidligere save fra før jeg gikk inn der :fnise:

Severus

Jeg sleit så mye med de huggene, at jeg husker ikke hva jeg gjorde. Det bare plutselig funka hehe.

Annonse

BabyBlue

Jeg klarer ikke å gi Glovers brev til Sapphire, hun sier bare "get out of my face." Irriterende glitch, noen som har løst det problemet? Vil gjerne ha safiren hun skylder meg

Mann 42

Har prøvd det, men blir vertikalt hugg uansett... Jeg bruker vanligvis bue eller dual wield og er absolutt ikke god på 2h, men dette oppdraget krever horisontalt hugg før jeg får komme meg videre i oppdraget (har et 2h sverd som skal åpne en dør).

Det er som jeg sier, bitch! Til siden mens du gjør et power-angrep.

Guest C4r1n3

Det er som jeg sier, bitch! Til siden mens du gjør et power-angrep.

Jeg har jo prøvd det, nepulf. Fuuuuunker ikke!! Blir vertikalt samme søtten.

Mann 42

Jeg har jo prøvd det, nepulf. Fuuuuunker ikke!! Blir vertikalt samme søtten.

Da kommer du til å dø i den hulen. Nut up, or shut up!

mmn

Sikkert flere her som begynner å bli høyer level, føler jeg har sett og gjort det meste nå :/ Koser meg veldig i Skyrim, men det blir endel lollygagging :P Driver å finner lost apprentices for Phinis Gestor og samler på unike gjenstander. Noen som vet om artige ting å drive med? må ikke være quests.

Guest C4r1n3

Da kommer du til å dø i den hulen. Nut up, or shut up!

Pøh, hørt om reload? Befinner meg fint et stykke utenfor hulen og lever det gode liv - uten 2h stress som ikke funker.

Jeg brukte litt tid på dette også, det er som de sier over her; til siden med power-angrep. Bare å øve :P

http://www.youtube.com/watch?v=UK_jqBMlju8

Bra det ikke bare er meg som har slitt, forbaska irriterende dustesverd, jeg bruker ikke 2h sverd engang og har lyst til å kaste skiten til helsike!

Annonse

fro

Sikkert flere her som begynner å bli høyer level, føler jeg har sett og gjort det meste nå :/ Koser meg veldig i Skyrim, men det blir endel lollygagging :P Driver å finner lost apprentices for Phinis Gestor og samler på unike gjenstander. Noen som vet om artige ting å drive med? må ikke være quests.

Hr du funnet alle drageprestmaskene? Vært gjennom labyrinten i Labyrinthian? Funnet greia med daedrahånden i kjelleren under College of Winterhold? Det var de siste tingene jeg gjorde tror jeg, og det er liksom ikke quester heller, så det er lett å glemme :)

Guest C4r1n3

Jeg (på min gamle char) gikk i gjennom absolutt alt av huler, miner og graver for å få "cleared" under navnet på kartet :gjeiper: Har du tilleggspakkene? Hvis ikke, så er de gøyale å styre på med, bl.a husbygging og laging av interiør.. Få makset opp alle skills, prøve å få alle achievementsene dersom du er på xbox. Det er ikke så mye å finne på etter at man har gjort det meste av quester egentlig, jeg hadde gjort alle utenom de som nektet å starte eller som var "ødelagt" slik at man ikke fikk fullført og de man kunne repetere i det uendelige (bounty-quester, osv).

mmn

Pøh, hørt om reload? Befinner meg fint et stykke utenfor hulen og lever det gode liv - uten 2h stress som ikke funker.

Bra det ikke bare er meg som har slitt, forbaska irriterende dustesverd, jeg bruker ikke 2h sverd engang og har lyst til å kaste skiten til helsike!

Haahahaha ikke jeg heller, grusomme dustesverd, har gjemt det langt nede i en kiste :P

Mann 42

Rart med det. Når man ikke lenger har en quest, så blir det ikke lenger så artig å tusle rundt. Jeg hadde et mål om å se hvor høyt man kunne komme i lvl, det var før de endret på trestukturen. Så jeg makset ut på 100 i alle disipliner og fikk noen og 80 (og en ny type drager). Men nå kan man jo stille telleverket tilbake med å gjøre en skill Legendary, og redistribuere perks points til andre ferdigheter, så nå kan man levele opp mye lenger enn det. Men det går jo litt trått, da.

mmn

Hr du funnet alle drageprestmaskene? Vært gjennom labyrinten i Labyrinthian? Funnet greia med daedrahånden i kjelleren under College of Winterhold? Det var de siste tingene jeg gjorde tror jeg, og det er liksom ikke quester heller, så det er lett å glemme :)

Jepp, jepp, hmmm håndsak? det må undersøkes takk takk .D

Jeg (på min gamle char) gikk i gjennom absolutt alt av huler, miner og graver for å få "cleared" under navnet på kartet :gjeiper: Har du tilleggspakkene? Hvis ikke, så er de gøyale å styre på med, bl.a husbygging og laging av interiør.. Få makset opp alle skills, prøve å få alle achievementsene dersom du er på xbox. Det er ikke så mye å finne på etter at man har gjort det meste av quester egentlig, jeg hadde gjort alle utenom de som nektet å starte eller som var "ødelagt" slik at man ikke fikk fullført og de man kunne repetere i det uendelige (bounty-quester, osv).

Jeg har cleared på de fleste :S, har alle DLC og har et lass med hus, unger og er gift med Mjoll (aldri drikk brunt brenn vin og spill, helvetes mas på hu udødelige der:P ).

Spiller på x-box, driver å rydder opp i skillsa mine etter at man kunne gjøre de legendary. Jeg har alle achievementsene, bortsett fra den med thieves guild pga en glitch :/

Har satt difficultyen på expert nå, tørr ikke master enda :P og skal ta noen av de never-ending dawnguards questene, se om det blir litt fart på disse vampyrene ;)

mmn

Rart med det. Når man ikke lenger har en quest, så blir det ikke lenger så artig å tusle rundt. Jeg hadde et mål om å se hvor høyt man kunne komme i lvl, det var før de endret på trestukturen. Så jeg makset ut på 100 i alle disipliner og fikk noen og 80 (og en ny type drager). Men nå kan man jo stille telleverket tilbake med å gjøre en skill Legendary, og redistribuere perks points til andre ferdigheter, så nå kan man levele opp mye lenger enn det. Men det går jo litt trått, da.

Ja, jeg var lvl 82 før de omgjorde det, fint egentlig - hadde tatt noen tulle perks som var godt å få rydda opp i :S Liker veldig godt skyrim, synes det er synd det ikke kommer flere DLC og orker ikke å starte på en ny riktig enda :P Vi får holde ut til det kommer online på xbox one ;)

Perseverer

Det finnes DLC hvis du ikke har prøvd dem, og så finnes det en mod som heter falskaar, har ikke prøvd den selv men hørt gode ting om den. Det er et nytt område du kan utforske. http://skyrim.nexusmods.com/mods/37994//?