Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

ELSKER det. Har ikke orka å lese tråden, så jeg beklager om jeg gjentar noen. Når jeg står fast så bruker jeg denne siden; http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim Fantastisk side.

Dere som spiller på pc; Når dere legger ned skyrim og tar det opp igjen, mid game, klikker musa deres da? Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Jeg har et antivirusprogram som har bestemt seg for å hate meg noen ganger, så når den hiver ut en pop-up så faller jeg ut av spillet, og når jeg åpner det igjen så har jeg dobbel-pil. Og de henger ikke sammen. Det er den pila som IKKE virker i spillet som henger fast i musa mi, så jeg må slite som en idiot for å få lagra og avslutta, slik at jeg kan starte på nytt. Fryktelig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Jeg liker gærninger hehehehehehehe.

Han er så utrolig creepy, skikkelig sånn mentalsykehusstemme. Hadde glidd rett inn i en skrekkfilm med både kostyme, personlighet og stemme, hehe. Jeg hadde i hvert fall blitt skremt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

ELSKER det. Har ikke orka å lese tråden, så jeg beklager om jeg gjentar noen. Når jeg står fast så bruker jeg denne siden; http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim Fantastisk side.

Dere som spiller på pc; Når dere legger ned skyrim og tar det opp igjen, mid game, klikker musa deres da? Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Jeg har et antivirusprogram som har bestemt seg for å hate meg noen ganger, så når den hiver ut en pop-up så faller jeg ut av spillet, og når jeg åpner det igjen så har jeg dobbel-pil. Og de henger ikke sammen. Det er den pila som IKKE virker i spillet som henger fast i musa mi, så jeg må slite som en idiot for å få lagra og avslutta, slik at jeg kan starte på nytt. Fryktelig slitsomt.

Slet med det samme. Når jeg minimerer (trykker på alt + tab) så må jeg først trykke alt + tab, (for å få opp igjen vinduet) så må jeg dobbeltklikke helt øverst og så dobbeltklikke helt nederst på verktøylinjen. Da forsvinner den hvite musa.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - Noen som vet hvilken NPC som kan bære mest? Har vandra rundt med lydia helt til lvl 35, men ble så lei av den sarkastiske tonen hennes hver gang jeg skulle få henne til å bære noe, så når jeg ble thane i solitude så sendte jeg dama hjem og tok med meg Mjold (eller hva hun nå enn heter) - ga henne samme rustning og samme våpen som Lydia fikk, men Mjold kunne enda ta et par tunge våpen som jeg ikke gidder å bære rundt på sjæl.. Finnes det noen som kan bære mer?

Endret av Lucid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er så utrolig creepy, skikkelig sånn mentalsykehusstemme. Hadde glidd rett inn i en skrekkfilm med både kostyme, personlighet og stemme, hehe. Jeg hadde i hvert fall blitt skremt :P

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med det samme. Når jeg minimerer (trykker på alt + tab) så må jeg først trykke alt + tab, (for å få opp igjen vinduet) så må jeg dobbeltklikke helt øverst og så dobbeltklikke helt nederst på verktøylinjen. Da forsvinner den hvite musa.

ah.. Jeg må først trykke på skyrim på oppgavelinja, og så bruke alt+tab og så holde musa HELTi ro. Da hender det at det funker.. Skal prøve din variant neste gang. Hørtes mye enklere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg hadde sååå spilt med: "Goddamit Cicero, I thought I killed you back in Dawnstar Sanctuary? Stop this nonsense or I'll tell the Night Mother." xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det funker. :)

Madesi døde for noen uker siden. :sukk: Ble drept av en tyv.

Jeg dreper mine housecarl fordi de ble irriterende, eller fordi jeg synes de var stygge. Sånn som han der ene som fulgte med Hearthfire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet den perfekte måten å stjele fra inn keepers på, sett en bøtte på hodet deres å stjel som en gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hahaha.. disse videoene var hysterisk morsomme. Jeg er glad huseier ikke er hjemme xD

Jeg har funnet den perfekte måten å stjele fra inn keepers på, sett en bøtte på hodet deres å stjel som en gal.

​Bøtte? Seriøst? :D

Noen som har funnet ut hvordan man kan drepe noen for Night Mother uten å få bounty? Nå snakker jeg såklart om de inne i byene. Det var så mye enklere å ta de for Nazir (tror han heter det, herregud jeg er dårlig med navn) - de var det bare å provosere slik at de angrep deg, og så var det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha.. disse videoene var hysterisk morsomme. Jeg er glad huseier ikke er hjemme xD

​Bøtte? Seriøst? :D

Noen som har funnet ut hvordan man kan drepe noen for Night Mother uten å få bounty? Nå snakker jeg såklart om de inne i byene. Det var så mye enklere å ta de for Nazir (tror han heter det, herregud jeg er dårlig med navn) - de var det bare å provosere slik at de angrep deg, og så var det over.

Ja bøtte, for da ser de ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, se hvem som har skiftet navn! Haha, jeg lo godt når jeg såg navnet og kjente igjen bildet ;)

Bøtte funker fjell, elsker bøttene mine! Nå har jeg serena med meg, men jeg vil bytte henne ut for å fylle opp ebonybladet mitt, men neida, når jeg ber henne gå hjem svarer hun "I don't think so". Joooo, gå hjeeeeem! Jeg som egentlig ikke ville fullføre det oppdraget enda... Heldigvis er hun god å ha med seg, hun kan bære en del og dør ikke selv av mine friendly fires.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste grunnen til å joine Dark Brotherhood, Cicero fordi han er galere enn pasientene på lukket avdeling på aslyet.

Det er jo også gøy å henge i hulen og høre på når de andre morderne prater fag.

Den lille vampyrjenta, f.eks. "And then I said "Mister, I`m so cold:" Gets them every time." Eller noe i den duren. Anerkjennende kommentarer fra kollegene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babette er litt mer creepy en Cicero. Jeg liker den der dansen hans

Næmmen, se hvem som har skiftet navn! Haha, jeg lo godt når jeg såg navnet og kjente igjen bildet ;)

Bøtte funker fjell, elsker bøttene mine! Nå har jeg serena med meg, men jeg vil bytte henne ut for å fylle opp ebonybladet mitt, men neida, når jeg ber henne gå hjem svarer hun "I don't think so". Joooo, gå hjeeeeem! Jeg som egentlig ikke ville fullføre det oppdraget enda... Heldigvis er hun god å ha med seg, hun kan bære en del og dør ikke selv av mine friendly fires.

Ja det er bra å ha en som ikke kan dø til follower. Jeg har Farkas, å egentlig mest for å bære div sjeldne ting av verdi jeg finner. Å bøttene er awesome nå som jeg klarer å løfte de med PS3 kontrollen.

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drepte Gaius midt i Markarth, å betalte 20 i bounty fordi jeg er med i Thieves Guild.

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C4r1n3

Har nettopp tatt opp Skyrim igjen, men husker jo det aller meste fra første gang, så det er litt kjedelig. Men siden jeg har skaffet alle DLC'ene så må jeg nesten spille igjennom enda en gang og samtidig (forhåpentligvis) få med meg de oppdragene som var bugged på første gjennomgang, satser på at de fungerer denne gangen. Kjøpte meg den første hesten, den svartbrune, siden jeg ikke gadd å kaste meg i kjerra for å dra til en annen by for å få meg en hest med finere farger og har kommet meg til det høøøøøye fjellet som tar en halv evighet å bestige, selv til hest. Skal i det minste gå for den andre factionen denne gang, hjalp nordene forrige gang, denne gang får vi se hva imperials'a har å tilby. Selv er jeg en liten, tøff wood elf som spesialiserer i bue, sniking, tyverier, 1-håndet sverd og å åpne låste kontainere, sist gang var jeg en tøff dark elf med omtrent samme spesialiseringen. Det er det jeg liker best og det er det jeg har spilt som i f.eks Oblivion også, hver gang. Liker ikke magi og er ikke så fan av å løpe inn i tung rustning med sverdet/øksa hevet, klar til å hogge ned den eller det som måtte stå i veien for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...