Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine vogner :) Spennende å se hva dere bestemmer dere for!

Er så mye å velge mellom, så ikke lett... Men må jo bare velge etter hvilket behov man har :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den veldig praktisk, så teller det mye. Klarer ikke å se liggedelen til vogna?

http://www.madeformums.com/hot-stuff/sneak-preview---2011s-hottest-buggies/10438.html

Her er alt, den kommer med meier slik at at vogna kan brukes som vugge inne. Ganske lurt. http://www.orbitbaby.com/en/products/bassinet-cradle-g2/.

Kan også bruke sittedelen på meiene, så blir det en vippestol.

Og det er myke løftehåndtak på begge deler, for enkel bæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt "lost" i jungelen av alle vogner. Har jo noen ønsker, men man er nødt til å gå i butikken og prøve, så det står på planen etter UL ihvertfall. Tror ikke Mannen her i huset heller har det så travelt, men jeg liker å ha ting klart i litt god tid og spre utgiftene litt.

Den Orbit-vogna har jeg ikke sett før, men den så litt spennende ut. Men det er kanskje litt liten plass under vogna på den til å ta med seg ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul animasjon! :jepp:

Orbit-vogna så bra ut! Ikke det vakreste jeg har sett, men det er ikke Bugabooen heller. :ler: Ang. det med håndtaket på Bugaboo - de kan nok bli litt slarkete etterhvert, ja. På vår løsnet en skrue, men det var veldig greit å få ordnet i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten demo av Orbit vogna.. (jeg vil ikke ha bilstolen, men sittedel og vogndel evntuelt)

liker hvordan den foldes, og pakkes sammen. Og smart liten handleveske, som rommer mer enn det ser ut til. Pluss en kan få veldig stilige sidevesker til. http://www.facebook.com/orbitbaby

(ser litt mye ut med 2 fullstappa vesker da, men det så veldig ok ut i butikk)

OK, jeg er visst LITT fascinert.. og vognopptatt :rodmer:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial vogn! Liker det med at man kan klikke på delene, at det er gode bæreseler og at sittedelen brukes 360 grader!! Og oppbevaringen var heller ikke liten, men man får ikke lastet med seg så mye annet på vognen, da. Men litt usikker på hvor godt den fungerer opp og ned fra fortauskanter o.l.

Men jeg liker designet på bagdelen faktisk, bare at den på linken din så litt rar ut pg vinkelen. Og så var den mye finere i brunt og hvitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut denne animasjonen av babyen i magen!

Nesten litt skremmende hvor mye den vokser hver uke, og hvor stor den blir... Se på de stakkars tarmene... ;)

http://www.babyverden.no/Verktoy/Se-barnet-og-magen-vokse/

Hilsen pasjonsblomst pratesyk :gjeiper:

Åh, så kul video. Og stakkars tarmer ja :fnise: Fungerer de like godt på slutten av svangerskapet, tro? hihi!

Er glad jeg arvet vogn for da slipper jeg å måtte inn i den forferdelig store jungelen av vogner, selv om det kanskje også er litt gøy? :) Men kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg aldri greid å bestemme meg! :fnise:

Er du blitt noe klokere på vognene? En favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjent masse stikninger og "voksesmerter" helt nede i underlivet omtrent. Lurer på hva som skjer? Hoftene beveger seg sakte men sikkert utover?? ;) Sambo sier de er blitt større. Litt ubehagelig all den tøyinga..

Også har jeg kjøpt et lite sett med babytøy. røde thights med hviteprikker, tilhørende lue med små ører, og en hvit body med "little kitten" på.. cute!!

Pluss jeg kjøpte mammabukser til 100 kr på salg, og en mammatunika til. Må fylle litt på den stakkarslige gravidgarderoben min ;)

Ellers har jeg bittelitt dårlig samvittighet for mye chips og snop i romhjul... Har nok ikke lagt på meg så mye, men er jo heller usunn føde da. Men det blir vel snart hverdag igjen.

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med joyce, romjulen er unntakstilstand, det er hverdagen som teller. Jeg skal bli flinkere jeg også har jeg lovet meg selv, men til nå har det bare vært om å gjøre å få i seg noe næring samme hva det har vært. Min filosofi har vært at det er bedre å spise noe enn ikke å spise :Nikke:

Håper dere får en flott kveld og et strålende år :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare er jeg som har spist mye usundt i julen :sjenert:

Blitt mye snop, men sånn er det innimellom og man skal jo kose seg litt også :)

Herlig med handling til lillemor :hjerte:

Godt nytt år, tenk i år skal vi bli mammaer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, hormonell :tristbla: og vondt i hodet idag. En slags bekymret/urolig sensation.. gruer meg nok til å gå på jobb i morgen. Stress og kav.. litt negativ i kveld ja..uff.

Blir natta nå :sovne: , så håper jeg at jeg er mer rustet for det nye året når morgendagen kommer.

Godt nyttår til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter på jobb og smiler for meg selv :rodmer: mens det knepper i magen... Knepp-knepp-knepp.... ;)

Det er så deilig og så rart å kjenne liv i magen!

Går godt på jobb, noe trøtt og ufokusert mot slutten av dagen idag.

Var nok mest hormonene som kødda på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...