Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha en tippeliste :jepp: UL nærmer seg jo med stormskritt 12.12 :hakeslepp:

Hvem tror dere bor inne her :gravid: ?

:babygutt:

Uknown

Småkjekset

Klematis

Ripsy

Sommerfuglen1982

Aramee

:babyjente:

ara

Joyce

Eirie

Lily

Haley

Alabama

Selma_

Daenerys

Pusilus

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:nissevink:

Innom og sniker. Gratulerer så masse med nytt hus! :D Da blir det jo "nyhus-ban" på dere, som min mor sa til meg. Vi kjøpte nytt hus i sommer vi, og regner med å bli ferdig med renoveringa til påske kanskje.

Og den vektkommentaren; jeg har nettopp hatt en "bekjent" som var ekstremt opptatt av å ikke gå opp i vekt under svangerskapet. Hun fortalte at babyen "ligger laaangt under vekstkurva si" med stolthet i stemmen, like før termin. Sånn halvveis i svangerskapet var BMI'en hennes i undervektig-kategorien. Det var ikke så mange som ble kjempeimponerte, akkurat..

Jeg vet ikke helt om det å legge på seg lite er et veldig godt mål i seg selv jeg, en fin middelvei må være ok, så må man bare huske at ingen kan komme og fortelle hva som er riktig, sånt er så individuelt :)

Jah, noen putta på en femmer gitt.. :sjenert:

Ha en fin kveld :) Og, jeg tipper jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, er litt distrè av meg! Spurte når du hadde UL men ser jo det på tippelista! :klaske: Har du noen følelse selv på hva som gjemmer seg inni magen?

Hoppet hovedsaklig innom en tur til for å gratulere med hus!! :danser: En deilig følelse kan jeg tenke meg!

God kveld/natt! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Innom og sniker. Gratulerer så masse med nytt hus! :D Da blir det jo "nyhus-ban" på dere, som min mor sa til meg. Vi kjøpte nytt hus i sommer vi, og regner med å bli ferdig med renoveringa til påske kanskje.

Og den vektkommentaren; jeg har nettopp hatt en "bekjent" som var ekstremt opptatt av å ikke gå opp i vekt under svangerskapet. Hun fortalte at babyen "ligger laaangt under vekstkurva si" med stolthet i stemmen, like før termin. Sånn halvveis i svangerskapet var BMI'en hennes i undervektig-kategorien. Det var ikke så mange som ble kjempeimponerte, akkurat..

Jeg vet ikke helt om det å legge på seg lite er et veldig godt mål i seg selv jeg, en fin middelvei må være ok, så må man bare huske at ingen kan komme og fortelle hva som er riktig, sånt er så individuelt :)

Jah, noen putta på en femmer gitt.. :sjenert:

Ha en fin kveld :) Og, jeg tipper jente ;)

Det er så perfekt med nytt hus, og når det nye barnet kommer. Lyst, moderne, praktisk, koselig, masse muligheter.. gjesterom, spisestue etc etc.. ;) Er temmelig over det vektgreiene nå, og har ikke lenger vonde følelser for svigermor. Det var nok veldig godt ment.. :filer:

Hah, er litt distrè av meg! Spurte når du hadde UL men ser jo det på tippelista! :klaske: Har du noen følelse selv på hva som gjemmer seg inni magen?

Hoppet hovedsaklig innom en tur til for å gratulere med hus!! :danser: En deilig følelse kan jeg tenke meg!

God kveld/natt! :smilorange:

Føler bitttttttelitt for en jente, men nesten så jeg ikke tør si det..hehe.

Takk for gratulasjon.

PS: Dato for UL stod ikke først, jeg la det til etter at du spurte. Snakk om å forvirre blivende mødre.. hehe

.....

I natt skjedde det noe nytt: Jeg hadde melkelekkasje. Ikke sett en dråpe væske før, og i natt våknet jeg av at brystet mitt var vått.. hehe. Litt snodig opplevelse når man ikke er vant med det. Kanskje jeg drømte om babyen? Har noen andre merket noe til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Grattis med nytt hus!! Det må være digg å få flytta til noe større når man blir en til. Lenge til dere får overta?

Jeg tror du får :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner på huset! Er helt i fyr og flamme, klarer jo ikke tenke på annet enn hus og baby nå om dagen. Guri, så bra det skal bli!!

Kjekt med tippeliste ;) gruegleder meg til UL kjenner jeg.. :gjeiper:

Mageutslettet er tilbake! Nå også med kløe!! Annnngstt.. som om jeg har en litt stram og stiv ulltrøye på meg konstant.

Og jeg begynner virkelig som smått å føle små bobler/bevegelser nå.. tror jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å tippe rett før jeg skal ta kvelden :) Jeg tipper du får en liten :babygutt: .

Hurra for nytt hus!! Så stas!

Og så spennende med de første følelsene av liv - det er utrolig spennende og rart og fantastisk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer masse mage til dere som drømmer om en tydelig kul på magen

Er det bare meg eller ser den giga ut? ;) Kveldsbilde med masse mat og luft i tillegg til baby, 18+6.

Idag opplevde jeg en ny "overtramp"... min mannlige kollega på 65 omtrent, spurte ved tilstelning i kveld (høyt ved bordet) "Hvor mange kg har du gått opp egentlig?". Jeg bare : "Ehh hvilken relevans har det for deg?" osv osv.. han bryr seg ALT for mye om kvinnelige kollegaers kropper, det får nå være måte på!! (skal sies at han støtt og stadig har kommentarer til oss kvinner på jobben).

Home alone... quiet night ;)

post-15336-0-98626900-1323462328_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...