Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for fine komlimenter for babymagen ;)

Begynner å ta form som en fotball nå, temmelig rund.. starter heeelt nede ved **** og ender like under brystene. Stor stas! Lurer på om jeg blir kjempestor etterhvert, eller om jeg bare har en flying start? Er jo snart halvveis da... :rodmer:

Stor dag foran oss i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Da var sambo, jeg og baby ferdig på UL!

Alt står bra til med mageboeren.. litt lange bein og litt mindre hode. (flaks at det gikk den veien). Ny termin 4. mai, altså fremskyndet 2 dager.

Har jo allerede lagt meg ny ticker i riktig farge... :gjeiper:

Inni magen min holder en liten.....

pike til! :babyjente:

Hadde det jo på magefølelsen, men ville ikke helt stole på den.

Artig!! tror jeg skal ut og handle litt nå... :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens heder og ære går til:

ara

Joyce

Eirie

Lily

Haley

Alabama

Selma_

Daenerys

Pusilus

som tippet riktig! Lurer på om det VAR noe i min kvinnelige intuisjon jeg.. Tror dere vi kvinner kan føle litt hvilken vei det går, eller er det bare flaks evnt?

...

Vært og handlet litt nå, men slet med å vite hva av klær/str osv jeg skulle ha. Så jeg kjøpte en naturfarget tynn og feminin ull-silke body med tilhørende lue til. :jepp: kjøpte også 2 søte cardigans til en venninne som har fått tvillinger - str som passer til sommeren.

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldigvis denne du har kjøpt? ;) Den har kommet i hus her, sammen med en liten lue. :rodmer:

Angående det med størrelse, jeg anbefaler i grunnen å ikke kjøpe allverdens i 50 - får man en liten baby, er alltids butikkene åpne etter fødsel, også. Jeg gjør dog ikke noe av oppbrettede ermer, så jeg lever fint med at ting er litt romslig. (Ikke at jeg får små babyer, heller. :fnise:) Vi hadde noen få plagg i 50, men det passet aldri, siden Turnerose var rundt 55 cm da hun ble født. ;) (Det er nå overført til kassa med dukkeklær, så det har jo gjort nytte for seg likevel.) Joha-ull - om det var det du kjøpte i dag - er forøvrig relativt smått i størrelsen, så det minste vi har derfra er i str 60. Har sett str 50 fra Joha omtalt som "liten nyfødt", mens 60 sto som "0-3 mnd".

Til Maiblomsten satser vi på litt ull-silke, forhåpentligvis litt bambus, og ellers bomull. Synes ull er supert til nyfødte som ikke regulerer temperaturen godt i starten, pluss at det ikke er gitt at det er varmt i mai. Bambus er svalt og godt etterhvert som varmen kommer, pluss at det har en del naturlige egenskaper som jeg har sansen for.

Det var mine tanker om saken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldigvis denne du har kjøpt? ;) Den har kommet i hus her, sammen med en liten lue. :rodmer:

Angående det med størrelse, jeg anbefaler i grunnen å ikke kjøpe allverdens i 50 - får man en liten baby, er alltids butikkene åpne etter fødsel, også. Jeg gjør dog ikke noe av oppbrettede ermer, så jeg lever fint med at ting er litt romslig. (Ikke at jeg får små babyer, heller. :fnise:) Vi hadde noen få plagg i 50, men det passet aldri, siden Turnerose var rundt 55 cm da hun ble født. ;) (Det er nå overført til kassa med dukkeklær, så det har jo gjort nytte for seg likevel.) Joha-ull - om det var det du kjøpte i dag - er forøvrig relativt smått i størrelsen, så det minste vi har derfra er i str 60. Har sett str 50 fra Joha omtalt som "liten nyfødt", mens 60 sto som "0-3 mnd".

Til Maiblomsten satser vi på litt ull-silke, forhåpentligvis litt bambus, og ellers bomull. Synes ull er supert til nyfødte som ikke regulerer temperaturen godt i starten, pluss at det ikke er gitt at det er varmt i mai. Bambus er svalt og godt etterhvert som varmen kommer, pluss at det har en del naturlige egenskaper som jeg har sansen for.

Det var mine tanker om saken. ;)

Jo, akkurat DEN med den matchende luen ;) så myk og uskyldig ;) Moro. Jeg kjøpte 60, uten å vite at den kanskje var litt liten. Tror jeg skal styre unna 50 ja.. kommer nok ikke til å handle veldig masse klær for tulla kommer uansett. Tror jeg.

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for jente :rodmer:

Ang. klær så brukte M str 50 i ca en mnd, og ho var tett på 4kg og 52 cm lang, så jeg kommer til å kjøpe inn noen sett i den str denne gangen også jeg! Men som nevnt lenger oppe, så er jo butikkene åpne etter fødsel også. Første vi gjorde da vi forlot sykehuset sist var å stoppe på H&M, for vi hadde ikke kjøpt noe 50klær og ville ha noe som passet akkurat også :)

Her blir det sikkert litt ull, litt soya, litt bambus og bomull til vi kommer til høsten, da blir det vel ull for alle pengene! Jeg er absolutt ull-fan :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...