Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle koselige meldinger :rodmer: Stolt av magen min, får masse positiv oppmerksomhet om dagen, og komplimenter. Det er nå litt godt for en kropp i forandring.. ;)

Litt tiltaktsløs på jobb... surfer på utstyr til barnerom og drømmer meg vekk..

Fikk litt lyst på denne senga http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=112&gclid=CMSDq9OT3K0CFYMtmAodR195Fg Men guri for en pris. Kan jo sikkert like greit starte med vugge/sprinkelseng far Ikea, og evnt kjøpe en kul seng når barnet vokser litt til..

Ellers er magen ganske så stinn om dagen, går rundt og holder litt på den, tung i rumpa og genrelt ganske "gravid" :gravid:

Ikveld skal sambo og jeg kanskje ut og shoppe noe babygreier, det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unknown

Fine sengen :jepp: Vi har en helt vanlig fra ikea, og den fungerer den også, altså.

Er igrunn kjekt med babymage, slipper å holde inne magen og tenke på å se "tynn" ut :fnise: Nå er det bare å slippe den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den senga er knallfin, men rimelig stiv pris, ja! :ler: Håper det blir utstyrsshopping på deg etterpå, da. ;)

Hehe, jeg kjenner meg godt igjen i det å gå og holde på magen og sånt. Men det er jo lov - vi er jo gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :)

Og for en seng! Den var kjempestilig, men prisen var rimelig "heftig". Men samtidig, den holder jo lenge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine mage! :rodmer:

Babyutstyr kan jammen være dyrt nok. Men heldigvis finnes det gode alternativer til en litt rimemligere penge :jepp: Er jo litt gøy da å kjøpe inn alt utstyret som må til når det er første babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Fine magen.. :rodmer:

Og den senga har jeg titta på i dag også. :lur: En som skrev om den i en annen tråd tidligere i dag. Har sett den i butikken også, men da var det jo helt uaktuelt pga prisen, men har funnet ut at det faktisk er eneste sengen som er kort nok til å få plass i hjørnet på soverommet! Alle andre senger er minst 120 lange og vi har maks 115 med plass.. :sjenert: Prøvde å lete etter en brukt på finn.no, men fant ingenting.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage :hjerte: Ingen tvil om at det er noen som bor der inne nei ;)

Ble det noe shopping på dere her om dagen da?

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ble ikke noe shopping nei, kom litt sent hjem fra jobb, og da var all energi borte. Ellers går det i husvask, rydding og flytting, klargjøre leilighet for salg. Blir så fint så, litt travle tider kanskje? ;)

En ny uke står for tur...

Klem fra meg og vesla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: følte kanskje det ble litt teit å hilse fra meg og "vesla".. det høres jo ut som hun er født allerede.. Selv om jeg har et avslappa forhold til hun i magen, kan jeg jo ikke ta det på forskudd heller.

Ellers tung dag på jobb.. pga lite energi og litt "matt" humør... Kjedelig! Full av hormoner er jeg også om dagen.

(Dette er ikke et klageinnlegg.. kun oppsummering av faktiske følelser ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Fikk akutt lyst på Ben og Jerry iskrem! :gjeiper:

50 minutter igjen av arbeidsdagen...*lengte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt skikkelig lyst på iskrem den siste uka! Har vært helt vilt, så har blitt litt (masse) is på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff natt med skikkelig luftsmerter, og heller lite soving (føles iallfall slik)..Jeg må visst se og få opp fiberinntaket mitt. Tips til raske, sunne middager?

Ellers er det dette humøret da.. stort sett greit, men jeg merker jeg er mer emosjonell nå. Reagerer særlig på nyheter om dagen, blir eitrande sint på "alt"... enten det er politikere, bompenger, snyltere osv osv... frustrende! Sint, og opprørt/lei meg.. Kanskje jeg bare skal holde meg unna nyhetene? Blir litt irritert på kollegaer også kjenner jeg.... :nei:

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff natt med skikkelig luftsmerter, og heller lite soving (føles iallfall slik)..Jeg må visst se og få opp fiberinntaket mitt. Tips til raske, sunne middager?

Ellers er det dette humøret da.. stort sett greit, men jeg merker jeg er mer emosjonell nå. Reagerer særlig på nyheter om dagen, blir eitrande sint på "alt"... enten det er politikere, bompenger, snyltere osv osv... frustrende! Sint, og opprørt/lei meg.. Kanskje jeg bare skal holde meg unna nyhetene? Blir litt irritert på kollegaer også kjenner jeg.... :nei:

:filer:

Kjenner igjen humøret du beskriver.

Jeg er akkurat som deg! Utrolig frustrerende :kjefte:

Men det går nok over etterhvert får vi håpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliten.no

Helg.ja :rodmer:

Ligger flat ut på sofaen etter ei temmelig travel uke. Verker bak i bekkenet, og tungt å gå m stor mage etterhvert. Skal lade batteriene godt i helga.

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! Håper du får hvilt ut og ladet batteriene. Trenger ekstra lang lading nå som lillemor er i magen vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken! Masserer magen og prøver å lette litt på trykket :fise: Au.... Sånne netter er litt ukule. Gleder meg til i morgen, har helt frihelg denne helga og kan bare kose meg. Skal til byen, kikke litt på salg og kjøpe strikketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...