Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

3D er virkelig en herlig opplevelse :Nikke:

Man blir rett og slett mer knyttet til den lille ved å se den slik, i allefall ble jeg det :) Det å ha så fine bilder å se på i ventetiden er helt magiskt :hjerte:

Høres så fantastisk ut! :rodmer: Kjære mener at det er unødvendig ettersom at det ikke er så lenge til vi får møte nurket, men jammen skal jeg nok prøve å overtale han.

Får jeg spørre hvor mye det kostet? Fikk du med bilder og film? eller måtte du evt betale ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte 900 kr for 3D UL, fikk da med 5 bilder på print, samt 30 bilder og 5 videosnutter på CD. HUn tok seg good tid ;)

Litt dyrt er det jo, men har man råd så ville jeg vurdert det sterkt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 900 kr for 3D UL, fikk da med 5 bilder på print, samt 30 bilder og 5 videosnutter på CD. HUn tok seg good tid ;)

Litt dyrt er det jo, men har man råd så ville jeg vurdert det sterkt. ;)

Det er ikke såå ille akkurat!! Trodde det kostet ekstra for filmsnutter og sånn!

Jeg skal vurdere det sterkt til neste lønning, for nå vet jeg at jeg ikke har råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hørtes veldig fint ut! Så koselig med bollekinn! :rodmer:

Har egentlig bestemt oss for at vi ikke skal, men nå ble jeg bittelitt fristet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med en sniktitt! Er veldig spent på hvordan lillesøster ser ut, vi også. Spesielt siden jeg synes Vesla var så anderledes enn jeg hadde trodd hun skulle være at jeg nesten ikke trodde hun kunne være vår unge når hun kom ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auuu.. mageknip igjen. *puste seg gjennom knivene*

tips noen? Jeg blir jo helt kvalmen...

Nå er det sånt at jeg bare spiser grovt og fiber og drikke biola omtrent.. angst for at det skal forverres. Er sukker ille for magen?

(glad jeg har sluppet unna kvalme og sånt sålangt altså, er jo for gale å klage sånt.. men... dakas meg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Høres virkelig ikke godt ut med all den mageknipen altså, så jeg sier stakkars deg jeg og! Men jeg har ingen gode råd. Er det lenge til du skal på kontroll? Du kan jo alltids ringe jormor og høre om ho har gode tips :)

Bra det gikk så fint på UL! Jeg synes også at det var helt fantastisk, babyen såg jo så "ekte" ut :) Men jeg måtte betale 1300 for titten og noen bilder på dvd, synes det var litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1300 var rimelig dyrt, ja, Unknown.. ajaja.. svir litt i pengepungen alt dette her. Vi får bare glemme den utgiften så fort som mulig. borte vekk!

det eneste negative jeg kan komme med 3D UL er at det ikke blir liiiiike spennendne (men veldig spennende allikevel) å treffe barnet rett etter at det er født. Fordi man allerede har en indikasjon på utseende (sier indikasjon, for bildene var jo ikke akkurat presise og sylskarpe..)

Hehe... regner med at hun ser litt annerledes hun når hun kommer ut allikevel.. dekket i gørr og full av grimaser i ansiktet. Dakas lita som må ut av mammas mage liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du nok vann? Jeg er ikke noe flink på det for tiden og merker det godt på magen :sjenert:

Koselig med 3D ul, jeg må sjekke prisene her i byen :) Er det over 1000 blir det ikke, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Min mage har vært ganske grei hele veien, men nå begynner det å bli litt tregt.. :fnise:

Har spist masse svisker, druer og pærer den siste uka. Det gjør susen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke godt ut med mageknip.. Er du skikkelig hard i magen eller er det kynnere?

Drikker du nok vann? Jeg er ikke noe flink på det for tiden og merker det godt på magen :sjenert:

Koselig med 3D ul, jeg må sjekke prisene her i byen :) Er det over 1000 blir det ikke, tror jeg.

Min mage har vært ganske grei hele veien, men nå begynner det å bli litt tregt.. :fnise:

Har spist masse svisker, druer og pærer den siste uka. Det gjør susen! ;)

Takk for støtte og tips! Drikker masse vann på jobb. Er ikke forstoppet, men er litt treg/ løs vil jeg si. Tenk at jeg savner å fise :fnise: nå kapsler lufta seg liksom inn i et system i ulage. Har kjøpt link og miniform idag, håper det hjelper. Hilsen ei som har funnet sofaen :sovne:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det hjelper :gjeiper: pjuh. Dautrøtt og klar for senga. Tøffe, tredje trimester er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det hjelper :tommelopp:

God helg :klem:

Pjuh ja, det var en lettelse å bli bedre.. mageknip er voooooondt!

Det er så utrolig med 3D altså! Skjønner du er frelst:) :rodmer: Nå er siste innspurt i gang. Yuhuu!

Nesten bittelitt vanskelig å tenke at hun er vår datter.. litt uvirkelig hele greia, selv om hun sparker og er høyst til stede.:)

......

Kjenner at jeg mye trøtt om dagen, eller særlig ettermiddag/kveld. Type grønnsak i sofaen.. helt utav stand til å tenke innimellom. :fnise: Nettene er litt av og på, sover ganske urolig med sparking i magen, vanskelig å finne behagelige stillinger og flere tissepauser..

Ellers er alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det blir vel kanskje dårligere og dårligere med søvn framover når man blir enda større i magen og vesla presser enda mer på blæra og den slags. Men alle disse tingene er jo så verdt det når skatten endelig kommer!

30 uker jo!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker ja! Hurra :) Nesten så jeg allerede begynner å bli litt utålmodig på å komme i mål og få treffe mirakelet.. jeg er så spent!

Jeg har ikke noe behov for å klage, jeg er strålende fornøyd med å være gravid.. er jo i så god form også ;) Men man registrerer jo allikevel at ting blir tyngre i 3. semester, som forventet...

:gravid: Men koser meg jeg altså...

Merker forresten at Nussi er blitt større og sterkere, sparkene hennes når helt i alle ytterkanter av magen, og av og til hyler jeg til for det kitler sånt (særlig i sida når jeg skal sove på sida... ajajaja) hehehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, 30 uker er jo helt rått! :D bare 10 igjen ;) når er termin igjen? Slutten av april?

4 mai.. IKKE veldig lenge til jeg kan begynne å tenke permisjon osv.. ikke når tida går så fort iallfall..

******

Teit morgen idag! Dvs teit og søvnløs natt avler teit morgen. våknet av ringeklokka 05.50, og da sambo etterhvert maste ( :kjefte: unødvendig) på meg for å komme meg opp, fikk jeg nå stabla meg på beina. Og da han stod opp noe senere gråt jeg ved frokostbordet, helt utmatta... begynte å hylgrine når han trøstet meg.

:sovne: Jeg eeeelsker en god natts søvn (og kjenner jeg er LITT skeptisk for det neste året igrunn) angst!

Nå er jeg på jobb, føler meg rimelig stiv og tung i kropp og hode, og at det ikke skal mye til før jeg begynner å grine igjen (hormonell og sliten, ikke noe annet).

Jaja, går vel på et vis dette også.. ellers stikker jeg bare hjem ;)

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...