Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Sitter og leter iherdig etter stelleveske jeg også. Tenker at den er grei å få i hus innen de neste ukene slik at jeg får gjort den klar til frøkna til vi skal på sykehuset ;)

Har falt veldig for disse så burde vel bare få meg til å bestille en av dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jeg har sett på Skip-hop veske, men synes det er unødvendig dyrt for en stelleveske! Lurer på om jeg bare skal kjøpe vanlig fra Brio..

Jeg kan kjenne hodet til lillemann, men litt usikker på om jeg kjenner hender eller føtter når han dunker i veggen. Er vel oftest det siste.. Gøy er det i hverftall. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å kjenne babyen så godt! Foreløpig synes jeg ikke det er så lett å tyde om det er hodet eller rumpa, eller om det er en hånd eller fot som kjennes innimellom, men artig er det :jepp:

Når det gjelder stelleveske, så tror jeg vi går for en fra Brio som matcher vogna vi mest sannsynlig velger, og heller investerer i noe nytt/dyrere når vi finner ut av va vi liker/ikke liker og hva som er praktisk eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og leter iherdig etter stelleveske jeg også. Tenker at den er grei å få i hus innen de neste ukene slik at jeg får gjort den klar til frøkna til vi skal på sykehuset ;)

Har falt veldig for disse så burde vel bare få meg til å bestille en av dagene :)

Da synes jeg du skal bestille en idag! Godt med alt som er gjort.

Jeg har sett på Skip-hop veske, men synes det er unødvendig dyrt for en stelleveske! Lurer på om jeg bare skal kjøpe vanlig fra Brio..

Jeg kan kjenne hodet til lillemann, men litt usikker på om jeg kjenner hender eller føtter når han dunker i veggen. Er vel oftest det siste.. Gøy er det i hverftall. :tommelsmil:

kan nok kjenne både hendene og føttene, mye bevegelse i begge deler. Brio veska fungerer vel minst halvparten så bra til halvparten av pengene? ;)

Synes også stellevesker generelt er unødvendig dyre.. det er irriterende. Brio

Herlig å kjenne babyen så godt! Foreløpig synes jeg ikke det er så lett å tyde om det er hodet eller rumpa, eller om det er en hånd eller fot som kjennes innimellom, men artig er det :jepp:

Når det gjelder stelleveske, så tror jeg vi går for en fra Brio som matcher vogna vi mest sannsynlig velger, og heller investerer i noe nytt/dyrere når vi finner ut av va vi liker/ikke liker og hva som er praktisk eller ei.

Det var jo egentlig en lur ide! ;) har jo hørt at mange får mange stellevesker etterhvert.. (uff, det høres kostbart ut).

...

Den vogna vi heller mot nå kommer med en stelleveske, så da slipper jeg å tenke på det.. og det er jo faktisk ca 1000 kr spart. (ehh vogna er jo DYR da men)... vi får nå se..

...

Mandag morgen på jobb.. 3 uker igjen til påske :rodmer: nedetelling i full gang her. Trøtt og stiv i kroppen etter en litt kranglete kropp (bekken) i natt, men ved godt mot!

Klem til alle fine gravide !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og småirritert på morgenen idag...

Er i veldig god form om dagen, kjenner det kanskje mest på ustabil søvn (av og til bra, av og til mindre bra).. Sovet dårlig et par netter på rad nå, og da blir man noe grinete.. Æsj!!!

Kjenner jeg tåler lite mas og tjas og mennesker generelt idag.. Så litt kjedelig å være på jobb og skal være i møte hele dag. Men går sikkert godt når jeg får våknet litt mer opp..

Håper dere har en noe mer forfrisket morgen enn meg! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og småirritert på morgenen idag...

Er i veldig god form om dagen, kjenner det kanskje mest på ustabil søvn (av og til bra, av og til mindre bra).. Sovet dårlig et par netter på rad nå, og da blir man noe grinete.. Æsj!!!

Kjenner jeg tåler lite mas og tjas og mennesker generelt idag.. Så litt kjedelig å være på jobb og skal være i møte hele dag. Men går sikkert godt når jeg får våknet litt mer opp..

Håper dere har en noe mer forfrisket morgen enn meg! :regn:

Kjenner igjen følelsen.

Håper dagen din blir litt lysere etterhvert! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen følelsen.Håper dagen din blir litt lysere etterhvert! :klemmer:

Ble lettere etterhvert ja, gikk riktig så bra..Dautrøtt etter jobb da, og snubla i seng halv 9...

Håper dagen har kommet seg litt etterhvert! :klemmer: Dårlig søvn er noe herk...

Gravide trenger jo mye hvile, men vi sliter med søvnen. dårlig kombo! Men på en måte litt bra at vi forbereder oss på nattevåk over de små.

....

:sovne: En ny dårlig natt! Sover mye på venstre sida, men bekkenet der er så vondt at jeg føler hofta går "ut av ledd"/nerver i klem etter kort tid. Så er det over på rygg, og det gjør vondt i korsryggen. Frem og tilbake, i ett sett... vondt ved bevegelse.

Var på gravidtrening igår, og var helt svimmel og trøtt. Kjenner jeg er litt svimmel nå også..æsj. og stiv i nakken..

Tror forresten jeg har fått bittelitt vann i kroppen nå, så tydeligere sokkemerker på ankelen i går, og i natt svetta jeg temmelig mye.. Så på med støttestrømpene idag!

Hilsen den trøtte men lykkelige gravide.. :gravid:

(Hun sparker SÅÅ masse om dagen, det er helt skjønt)

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den følelsen av at ørten holder på å gå ut av ledd, jeg får den i venstre hofte uansett hvilke side jeg ligger på.

Håper du får en god dag på tross av lite søvn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Kjenner meg sånn igjen med nattesøvnen. Jeg har ikke klart å ligge på ryggen etter jeg ble gravid og bekkene blir vondt av å ligge på siden. Når jeg skal snu meg fra en side til en annen, må jeg reise meg opp og legge meg ned på den andre siden. Festlig.

Jeg ligger endel i type stabilt sideleie, ikke optimalt mtp bekkenet i følge noen, men jeg synes det er da bekkenet mitt hviler best :)

Helt merkelig hvor fort man blir vant til lite søvn, altså :jepp:

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæl form i dag :tristbla: veldig trøtt, la megvda jeg kom hjem fra jobb. Uten å få sove. Veldig urolig i kroppen. Lettere kvalmmog halsbrann, tung i hode, vond rygg, masse spark og knøling. Svimmel! Holder ikke ut idag på en måte, og null overskudd til hus og jobb. Grøss og gru. Må opp halv seks i morgen, æsj!!!! Kjenner jeg er misunnelig på de m sykemelding i dag, selv om jeg jo ikke har lyst å være syk såklatrt.

Please gi meg søvn inatt!!! Ble litt bekymra for svangerskapsforgiftning, men er vel helst søvmangelmog kanskje lavt blodtrykk?

Kjipt å klage, men deilig å få det ut!!!!!!

Ps: så fra en lang fødsel på unge mødre, begynte å grine.. Fordi det var litt vakkert men mest fordi jeg tenkte herregud det der orker jeg ikke. Ikke lett å være positiv når man er sliten gitt.

Hilsen vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Uff. Høres ikke ut som en hyggelig dag nei. Er det lenge til du skal på kontroll? Har du lavt blodtrykk kan det jo være greit å få sjekket det. Eller kanskje mangel på jern?

Dårlig med søvn er vel nesten en sykdom i seg selv..

Hver gang jeg ser noen føder på tv, så tenker jeg at jeg hadde en lett fødsel. For alle klager og hyler og griner og er helt utslitt. Sånn var det aldri for meg. Heldigvis! Så det må ikke nødvendigvis bli så ille altså :)

:klemmer: Stor klem til vraket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:klemmer: Om du ikke føler deg i form så synes jeg ikke du skal presse deg selv til å gå på jobb.

Kjipt mot slutten når alle plagene melder seg.. :gjeiper: Har merket halsbrann og nattesvette jeg også, men sover likevel godt de fleste netter. Heldigvis.

Tror ikke det er uvanlig å bli mer sliten mot slutten, men kanskje det er lurt om du tar deg en tur til legen? Bare for å utelukke at det er noe som enkelt kan korrigeres eller om du trenger en gradert sykmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Kjedelig å være så sliten..

Jeg holder en viss balanse med gradert sykemelding, veldig godt å slippe og stå opp kl seks hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig å være deg nå... :tristbla:

Hadde jeg vært deg ville jeg vurdert å holde meg hjemme fra jobben i morgen og fredag. Gitt deg selv en skikkelig langhelg til å komme deg på. Bare hvile kropp og sjel og ikke presse deg selv til å gå på jobb i halvsøvne.....

Jeg vet ikke. Men kjenn godt etter på kroppen din...

Håper det blir bedre snart.

Sender deg litt sovestøv :sove:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtten jenter, det trengte jeg :klemmer:

Ikke mye bedre søvn i natt dessverre, maks 2-3 timer. Men fikk iallfall roa ned kroppen etterhvert. På jobb nå allerede, føler meg temmelig i ørska.

Har en liten plan om å gå hjem tidligere idag og kanskje bli hjemme i morgen, trenger å hente meg inn igjen/nullstille om mulig. Dersom formen ikke bedrer seg noe, kommer jeg til å dra innom legen. F.eks 20 % sykemeldt hadde vært digg, så kunne jeg flekse litt mer ved behov.

Det er bare til å innse det at selv om man er frisk og rask og ser på seg selv som "svært oppegående gravid" så kan ting forandre seg underveis. Å gå til man griner av utmattelse er jo ikke bra.

Er jo uansett snart bare 2 uker til påske og fri og nesten permisjon ;) yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner meg sånn igjen! (Og dette vil jeg så gjerne gå igjennom minst en gang til?! Galskap! :fnise: )

Det er greit å gå på jobb en stund når kroppen hangler, men når en er gravid så stiller det seg litt anderledes. Kroppen er liksom ikke din, og selv den friskeste kan bli sliten. Det er ikke et nederlag å ta det litt rolig innimellom. Synes litt sykmelding høres ut som en god idè!

Håper det bare midlertidig og at formen blir bedre! Er jo enda noen uker igjen. :klemmer:

Har du forresten prøvd silkenattkjole e.l. sånn at det er lettere å bevege seg om natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som noen mindre artige dager du har. Ikke glem å ta vare på deg selv og be heller om en gradert sykemelding slik at du får litt ekstra tid til å la kroppen hente seg inn igjen. Er ikke alltid så mye som skal til, men det kan gjøre stort utslag på energien og humøret. Og selvfølgelig er det lov til å klage litt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooooooooood helg!! :klemmer:

Sørg for masse hvile og kos!! Ta deg masse tid til kun deg selv..Og kanskje forloveden :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...