Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Takk for alle gratulasjonene.. Jepp, det skjer riktig så mye i livet vårt nå. Nesten litt overvelmende. Men herlig tid ;) Og nå som det våres og vi har så mye å se frem til er det absolutt godt å leve!

Tenk at sambo endelig fridde ;) Var og kikket på ringer på lørdag, men jeg ble ganske i tvil om hva jeg ønsker. Og prisen lå jo langt over det vi i utgangspunktet hadde sett for oss.. Må tenke litt på.

*gleder meg masse til å få ring på fingeren* - har ikke sagt det til familie osv enda, har egentlig lyst at det bare skal se ringen og si "åhhhhhhhhhhhhhhhhh" :)

Dårlig med søvn igjen, det er håpløst å finne gode stillinger! Må alternere mellom høyre side og ryggstilling, og begge er like ukomfortable... Auu enten i bekkenet/hofta eller i korsrygg og nedover..

Og lille tumblerjenta mi er ganske aktiv om natta :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen så stas! Gratulerer med forlovelsen!! Så mye å glede seg over da:) :rodmer: Nå kan du bruke permisjonstiden på bryllupsplanlegging. Trivelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så stas! Gratulerer med forlovelsen!! Så mye å glede seg over da:) :rodmer: Nå kan du bruke permisjonstiden på bryllupsplanlegging. Trivelig!

Takk for det ;) Det føles litt uvirkelig enda, blir vel bedre når jeg får meg en ring :rodmer:

...

En ny regnfull dag på gang. Sov heldigvis bedre i natt, dagene blir så mye bedre også da. Nice!! I går verka jeg over alt og hadde en tung gravid dag.. Today I feel much lighter ;) Skal til behandling av nakke og rygg idag også, det er jo alltid digg.

Ønsker alle en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix:

Thanks ;) Har ikke fått bestilt ringen enda, kjenner litt på samvittigheten med å gå og kjøpe en så dyr ring nå RETT før flytting og baby. Vi har på en måte råd, but still...

Men jeg burde vel få en ring, hva synes dere? Blir litt rart å vente også, da kan man liksågreit droppe forlovelsesring og gå rett på gifteringene (vil ikke ha det før den dagen vi er gift)

...

2 netter med deilig søvn, og jeg føler meg så mye bedre. Pluss var til behandling og knakk opp ryggen igår, lå en hel del spenninger og ømme punkter der. Deilig!!!!!

Nå drømmer jeg meg bort til barnerom... Har bestemt meg for Leandersengen (som min forlovede også liker best, men er noe skeptisk til prisen for). Den kommer på tilbud til 5999 snart, da skal vi slå til (er min plan) hehe... Da har vi seng langt frem i tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med to netter med god søvn, det er det ikke her i huset :sukk:

Den leandersengen er kjempefin :Nikke: Dyr, men som du sier så kan hun jo bruke den lenge :)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at søvnen har blitt bedre! Har alt å si for humør og energinivå. :jepp:

Vi brukte samme ringer som forlovelsesringer som til gifteringer. Fikk dem pusset og gravert til bryllupet og satte dem på nypussa i kirka. Men jeg skjønner at dette ikke er slik alle vil gjøre det.

Jeg er ikke så glad i å gå med ringer på mer enn en finger per hånd. Så hvis jeg skulle hatt en egen forlovelsesring så ville jeg hatt en som jeg kunne brukt på samme finger som gifteringen (Vil ha muligheten til å variere litt på den andre hånda.) F.eks. en alliansering som ligger fint inntil gifteringen. Men siden vi ønsket klassiske, buede, ganske brede gullringer som gifteringer, synes jeg ikke det passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at søvnen har blitt bedre! Har alt å si for humør og energinivå. :jepp:

Vi brukte samme ringer som forlovelsesringer som til gifteringer. Fikk dem pusset og gravert til bryllupet og satte dem på nypussa i kirka. Men jeg skjønner at dette ikke er slik alle vil gjøre det.

Jeg er ikke så glad i å gå med ringer på mer enn en finger per hånd. Så hvis jeg skulle hatt en egen forlovelsesring så ville jeg hatt en som jeg kunne brukt på samme finger som gifteringen (Vil ha muligheten til å variere litt på den andre hånda.) F.eks. en alliansering som ligger fint inntil gifteringen. Men siden vi ønsket klassiske, buede, ganske brede gullringer som gifteringer, synes jeg ikke det passet.

Jeg vurderer nå mest en enstensring i hvitt gull, som jeg kan ha på samme finger som en klassisk giftering i gult gull etter vi er gift. Synes det matcher fint! (vil ha matt overflate) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer nå mest en enstensring i hvitt gull, som jeg kan ha på samme finger som en klassisk giftering i gult gull etter vi er gift. Synes det matcher fint! (vil ha matt overflate) ;)

Tror det er lurt å prøve begge ringene samtidig sånn at du ser hvordan det blir. Men høres ut som du har en plan, så det blir nok veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enstensring sammen med gifteringen, og det fungerer veldig fint :) Enstensringen er ganske smal (og nyydelig :rodmer: ), og gifteringen er "vanlig" størrelse. *Fine ringefingeren* :)

Jeg syens forresten du skulle kjøpt ring, hvis det er sånn at dere har råd til det. Det er så stas å være forlovet med ring på fingeren :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si meg enig med Selma_ ang ring! Det er stas å være ringforlovet, spesielt når det er en liten stund til dere skal feire bryllup :)

Selv "fridde" Mannen i huset et par dager før vi giftet oss, med en random ring han fant i bilen. Så selv hadde jeg aldri noen forlovelsesring, men nå er jo gifteringen veldig fin også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med i koret og sier JA til å kjøpe ring dersom økonomien tillater det :jepp: Det er litt ekstra stas å kunne vise frem kjærligheten sin på den måten :hjerte:

Vi forlovet oss for snart et år siden, og jeg har en sten. Vi kommer nok til å kjøpe nye til vi skal gifte oss og jeg vil ihvertfall beholde forlovelsesringen på en eller annen finger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og kikket på ringer idag igjen, og har egentlig bestemt meg. :rodmer: Ikke lenger dårlig samvittighet, jeg fortjener en ring! I alle årene vi har vært sammen har det ikke vært en gave i forb m valentine eller "årsdag" sldri blomster heller. Tenk alle pengene vi har spart opp i den potten:) så da føles det veldig bra å slå litt på stortromma nå. *glede seg* blir en relativt klassisk enstens som skal kombineres m giftering senere. Nå gjenstår bare og bestille , og velge skrift til gravering. Skal iallfall ha datoen, vet ikke hva mer.

Happy days!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, her skjer det ting! Gratulerer så mye :) Å være gift er for øvrig veldig stas, anbefales :) (jeg har jo nå hele åtte måneders erfaring på området, så dette vet jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig gravidsøndag i dag. Tung og ubegagelig mage. Med ei tulle som er aktiv og ligger helt skeivt i magen. Mageknip og litt vondt bekken. Og litt sure oppstøt.

Men godt humør lell. Så artig å stryke over magen, kjenner på en måte formen av henne. Og av og til en tydelig fot som sveiper over hånda mi. Kjenner dere også slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at du kjenner formen av henne. Jeg greier ikke å kjenne hvordan småen ligger, og ikke hender eller føtter! Men det må være morsomt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også "formen" av tulla i magen. Innimellom er det helt tydelig en fot som sveiper over handa eller stikker ut på siden av magen :P Det er veldig morsomt og koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelsen :hjerte:

Herlig å kunne kjenne forskjell på ben, armer og resten av kroppen til vesla. Her var det ei som drev og ålet seg i magen på morgenkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfer litt rundt på nett og kikker på stellevesker nå..

Fant en nydelig en:

http://www.lilleprinsen.no/product/579530/Storksak_Helena-leather-ROSE.html bare synd med prislappen...

Eller denne var fin (og kanskje mer praktisk) og greiere pris: http://www.lilleprinsen.no/product/579529/Storksak_Isabella-nylon-SORT.html

Blir jo svart mot svart, men det blir iallfall klassisk.

En veske jeg har tenkt på lenge (og enda vurderer) er denne:

http://www.lilleprinsen.no/product/577220/Storksak_GIGI-CHOCOLATE.html er brunt ok til svart?

Stellevesketips noen? Synes at de "vanlige" stelleveskene er kjedelige og DYRE iforhold til hva du får.. en nylonbag til 799/899 liksom? Hva er greia? Spytter heller i litt mer penger for å finne en veske jeg liker.

(av de såkalt normale veskene som jeg kaller de :fnise: har jeg sett på SKIP HOP DASH Deluxe eller hva den heter). liker ikke OIOI, Allerhand osv...

(og først bør jeg vel velge og kjøpe vogn igrunn) hehe

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...