Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg rolig og klar for fødsel.. (mentalt altså, ingen tegn på gang.. er tross alt 3 uker igjen ;) Lager en musikkliste på Spotify som jeg kan ha med på fødselen, uvisst om det blir anledning til å høre på. "Mediterer" litt og tenker meg til hvordan det blir nå mens jeg hører de rolige sangene....

Anbefaler omvisning på føden/fødselsforeberende kurs, det gjorde meg ganske trygg på at dette går godt. Og så noen utrolig skjønne babyer på sykehuset også, som gjorde meg helt :rodmer: . Snart får jeg møte skjønne, litte dattera mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må få huka deg av på mine innlegg igjen så jeg får med meg finalen! :jepp:

Deilig med permisjon nå kan jeg tenke meg ;) Masse lykke til, helt sikker på at det kommer til å gå mye bedre enn du frykter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe:

Det er bare å glede seg - det er så mye herligere med de små på utsiden enn en kunne tenkt seg på forhånd :rodmer:

Tipper 3. mai på deg jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You`re hired! Dårlig betalt er det gitt,men du får jo nyheter først av alle da.. ;)

Tøft! Jeg har aldri vært sladris før! Føler meg beæret! :fnise:

Betalingen er at jeg får den herlige nyheten først! :rodmer: Og jeg har jo fulgt deg hele veien og gleder meg såå på dine vegne for at du snart får en liten prinsesse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler omvisning på føden/fødselsforeberende kurs, det gjorde meg ganske trygg på at dette går godt. Og så noen utrolig skjønne babyer på sykehuset også, som gjorde meg helt :rodmer: . Snart får jeg møte skjønne, litte dattera mi ;)

Så bra at du føler deg klar for fødsel :) Ingenting er bedre enn det!

Jeg skal på omvisning på føden om et par uker allerede jeg! Synes det var litt tidlig, men var da jeg fikk time, så da får jeg bare satse på at jeg husker alt de sier de siste 8 ukene før fødsel..

Hvordan er formen din? Håper du får hvilt masse framover så du er full av energi når fødselen setter i gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg rolig og klar for fødsel.. (mentalt altså, ingen tegn på gang.. er tross alt 3 uker igjen ;) Lager en musikkliste på Spotify som jeg kan ha med på fødselen, uvisst om det blir anledning til å høre på. "Mediterer" litt og tenker meg til hvordan det blir nå mens jeg hører de rolige sangene....

Anbefaler omvisning på føden/fødselsforeberende kurs, det gjorde meg ganske trygg på at dette går godt. Og så noen utrolig skjønne babyer på sykehuset også, som gjorde meg helt :rodmer: . Snart får jeg møte skjønne, litte dattera mi ;)

Så godt å føle seg rolig og klar for fødsel! :jepp: Vi skal på temakveld om fødsel og på omvisning på føden om en måneds tid :jepp:

Lykke til med siste innspurt! Blir spennende å lese om begynnende tegn til det nært forestående ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe:

Det er bare å glede seg - det er så mye herligere med de små på utsiden enn en kunne tenkt seg på forhånd :rodmer:

Tipper 3. mai på deg jeg :jepp:

Godt å høre en nybakt mamma si dette, for man blir jo litt bekymret av og til for hvordan denne overgangen skal gå.. ;)

Tøft! Jeg har aldri vært sladris før! Føler meg beæret! :fnise:

Betalingen er at jeg får den herlige nyheten først! :rodmer: Og jeg har jo fulgt deg hele veien og gleder meg såå på dine vegne for at du snart får en liten prinsesse!!

Betyr det at jeg blir husets dronning? Hehe... ;)

Så bra at du føler deg klar for fødsel :) Ingenting er bedre enn det!

Jeg skal på omvisning på føden om et par uker allerede jeg! Synes det var litt tidlig, men var da jeg fikk time, så da får jeg bare satse på at jeg husker alt de sier de siste 8 ukene før fødsel..

Hvordan er formen din? Håper du får hvilt masse framover så du er full av energi når fødselen setter i gang :jepp:

Formen er super! lite vondter og godt humør.. Blir ganske sliten mot slutten av dagen, men jeg jobber ganske mye med å få ting på plass i huset da. Har ikke tid til å slappe av så mye.. ;) hehe. Men får nå hvilt innimellom, jeg tenker endel på å ha lada batterier til hva som måtte komme..

Så godt å føle seg rolig og klar for fødsel! :jepp: Vi skal på temakveld om fødsel og på omvisning på føden om en måneds tid :jepp:

Lykke til med siste innspurt! Blir spennende å lese om begynnende tegn til det nært forestående ;)

Kan ikke se jeg har sett så mange tegn foreløpig, men jeg oppdaterer jo etterhvert.. Er en veldig spennende tid nå i innspurten!

''''''

Da var jeg nydusjet, med ansiktsmaske (prøver å godsnakke litt med min hormonelle, røde hud) og akkurat fått i meg en stoooor og sunn smoothie med gode oljer og greier for meg og babylita. Let the sunday begin!!

Testet ut ny kroppsvask idag, deilig!

Lurer på om jeg skal pakke ut barnevogn og barneseng av emballasjen idag, og kanskje bygge litt.. :rodmer:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Høres ut som en deilig morgen! Tror jammen jeg skal la meg inspirere og låse meg inne på badet en liten time eller to selv senere :jepp:

Er jo veldig koselig å få orden i huset og bygge rede, du må bare passe på så du ikke sliter deg helt ut før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre en nybakt mamma si dette, for man blir jo litt bekymret av og til for hvordan denne overgangen skal gå.. ;)

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å ha gjort dette igjen for å si det sånn :) Det er det herligste jeg noen gang har opplevd, og er kjempe privilegert for at jeg har ei nydelig liten frøken sovende på brystet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som herlige planer for en søndag! :rodmer:

Mama Mio-produktene er herlige, jeg vant jo en pakke med dusjsåpe, strekkmerkeolje og bodylotion derfra tidligere i vår, og de er utrolig gode! Brukte det en del da jeg var gravid med Turnerose også. :)

Håper du har fått kost deg med redebygging i dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig morgen! Tror jammen jeg skal la meg inspirere og låse meg inne på badet en liten time eller to selv senere :jepp:

Er jo veldig koselig å få orden i huset og bygge rede, du må bare passe på så du ikke sliter deg helt ut før fødselen :)

Sliter meg ikke ut, men er i grei aktivitet.. Er bare sååå herlig å tenke på å få ting på plass nå, slik at jeg kan være fullstendig i ro og barsel når den tid kommer. Har på følelsen av jeg trenger både tid, hvile og fokus i den tida.. ;)

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å ha gjort dette igjen for å si det sånn :) Det er det herligste jeg noen gang har opplevd, og er kjempe privilegert for at jeg har ei nydelig liten frøken sovende på brystet :rodmer:

åhhhh... :rodmer: Kan nesten ikke se det for meg engang. Gleder meg!!

Høres ut som herlige planer for en søndag! :rodmer:

Mama Mio-produktene er herlige, jeg vant jo en pakke med dusjsåpe, strekkmerkeolje og bodylotion derfra tidligere i vår, og de er utrolig gode! Brukte det en del da jeg var gravid med Turnerose også. :)

Håper du har fått kost deg med redebygging i dag! :hjerte:

Hadde ikke vært avskrekka av flere Mama Mio produkter nei, kanskje en bodyscrub.. ;) Koser meg veldig her i huset, ja!

''''''''

Sov til 10 idag, deilig med permisjon!! (var riktignok våken noen timer i natt). Sola skinner og blå himmel, ingen planer bortsett fra litt redebygging. Kanskje bake skillingsboller? Life is good!

Puppene mine er forresten ganske ømme nå, dvs. vortene er ømme. Ikke like ille som tidlig i graviditeten, men må være litt forsiktig når jeg er borti de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not so good morning today! Dvs morgenen er søt nok, men natta var bad.. Just one of those nights! :sovne:

Håper morgensmoothie med jordbær gir meg god energi å gå på... En kald og klar morgen med endel ærend for meg utover dagen, blir nok bra!

Hoppa på dette tilbudet idag for Bo Bedre. Fineste vervepremien ever (VIPP), ønska meg en sånn, men tenkte at det kanskje ikke stod høyest på prioriteringslista mi.. Måtte bare tipse om det itilfelle noen andre også kunne tenke seg ;):rodmer:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den såpedispenseren er så fiiin! Må tenke litt på om jeg også trenger et sånt abonnement... :fnise:

Håper dagen blir bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 uker :hoppe:

Det er kjedelig med sånne netter med lite søvn, håper du får hvilt litt utover dagen, og den smoothien hørtes virkelig ikke feil ut heller ;)

Fin vervepremie der ja! Tror jeg må styre meg, har nettopp blitt abonnement av Boligdrøm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

:hoppe: 38 uker!

Høres ut som om vi har hatt den samme koselige natten, og morgenen. Bortsett fra at jeg ikke har hatt i meg smoothie, men det hørtes så godt ut. Tror det får bli lunch :)

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoho! 38 uker allerede, synes ikke det er lenge siden testen var positiv jeg :)

Nå er det bare den siste innspurten igjen så er jenta ute i verden. Deilig å tenke på :)

Kos deg så mye i permisjonstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, nyt permisjonstiden, og å bake skillingsboller hørtes digg ut!

Her har mamma faktisk vært veldig masete på at jeg må bake masse ting til å ha i frysen, så jeg kan by til folk som kommer for å besøke oss etter fødselen :fnise: Kan jo sikkert være greit hvis jeg ikke har annet å ta meg til i permisjonstiden før fødsel, og mamma tenker vel som husmødre flest gjør :rodmer: Varte opp gjestene!

Meen, vet ikke hvor klar jeg kommer til å være for mange gjester etter fødsel, og føler nesten heller at jeg selv fortjener å vartes opp da.. :sjenert: hihi.

Bare to uker til termin! Så deilig at du er fin form også, da er det jo bare å nyte fridagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den såpedispenseren er så fiiin! Må tenke litt på om jeg også trenger et sånt abonnement... :fnise:

Håper dagen blir bra! :klemmer:

Dagen har vært toppers til nå. Hadde bestemt meg for å abonnere på Bo Bedre faktisk, med nye huset og greier (er plutselig blitt så opptatt av interiør :gjeiper: ), så da MÅTTE jeg bare slå til. Fantastisk! Billig vipp med blader på kjøpet, slik jeg ser det ;)

38 uker :hoppe:

Det er kjedelig med sånne netter med lite søvn, håper du får hvilt litt utover dagen, og den smoothien hørtes virkelig ikke feil ut heller ;)

Fin vervepremie der ja! Tror jeg må styre meg, har nettopp blitt abonnement av Boligdrøm :fnise:

jepp, dumt med for mange blader inn.. for da går det jo litt penger ut også. Har ikke fått hvilt meg særlig, men er i fin form. Satser på en god natt søvn til natta!!

:hoppe: 38 uker!

Høres ut som om vi har hatt den samme koselige natten, og morgenen. Bortsett fra at jeg ikke har hatt i meg smoothie, men det hørtes så godt ut. Tror det får bli lunch :)

Håper du får en fin dag :klemmer:

Jada, går litt opp og ned med søvnen. Stort sett bra heldigvis!

Elsker smoothie.. har fått meg juicemaskin også, men gjenstår å teste. Det får bli sommerslageren ;)

Whoho! 38 uker allerede, synes ikke det er lenge siden testen var positiv jeg :)

Nå er det bare den siste innspurten igjen så er jenta ute i verden. Deilig å tenke på :)

Kos deg så mye i permisjonstiden.

Tida går fort, og det er mange følelser nå like før. Gleder meg heldigvis, tror vi har en fantastisk tid foran oss. Deilig med permisjon, en helt annen hverdag!

Ååh, nyt permisjonstiden, og å bake skillingsboller hørtes digg ut!

Her har mamma faktisk vært veldig masete på at jeg må bake masse ting til å ha i frysen, så jeg kan by til folk som kommer for å besøke oss etter fødselen :fnise: Kan jo sikkert være greit hvis jeg ikke har annet å ta meg til i permisjonstiden før fødsel, og mamma tenker vel som husmødre flest gjør :rodmer: Varte opp gjestene!

Meen, vet ikke hvor klar jeg kommer til å være for mange gjester etter fødsel, og føler nesten heller at jeg selv fortjener å vartes opp da.. :sjenert: hihi.

Bare to uker til termin! Så deilig at du er fin form også, da er det jo bare å nyte fridagene :)

Har enda ikke fått bakt, sambo klarte å kjøpe sammalt hvete og ikke siktet hvete.. er ikke så greit vet du! :gjeiper: Kanskje i morgen?

Tror jeg skal prøve å ha noe på frysen, men tror ikke jeg vil få såå mange gjester.. I starten ønsker jeg heller ikke det. Trenger nok litt tid på å bli vant med det nye livet.

************

En deilig dag på farten.. Først innom babybutikk, og fikk med meg Chicco engangsammeinnlegg. Mangler ull, jeg leter etter noen som ser greie ut og ikke koster 150 kr paret.

Så jordmor, alt ser helt perfekt ut! blodprosent har gått opp og magen er noe under gjennomsnittet. viktigst av alt, hun er i hodeleie og hodet har festet seg! Perfect work, little girl! *stolt mamma* hehe.

Fikk modningsakupunktur, så nå er jeg litt øm både her og der i stikkene.. Skal to ganger til neste uke (dersom ikke noe skjer såklart)

Apoteket neste: prøvde å få med meg babybox fra Vitus, men det var tomt. KJøpte paracet stikkpiller og nesedråper saltvann til lilles medisinskap.

Siste innkjøp for dagen var 4 deeeeeilige bambushåndkler til stelleplassen, fra Princess. Tror nesten bare jeg skal kjøpe bambus nå fremover, de var jo så herlige og myke jo!!

(Kjøpte noen stilige kjøkkenhåndkler i hvitt og sort til kjøkken også, forresten.. gøy å snope til huset også)

Og i kveld blir det IKEA og gjenvinningsstasjon! Ikke tid til å hvile her i gården, nei! Er vel greit når man har masse energi.. ;)

Håper dere har det like godt som meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med all energien, heldiggris! Høres helt herlig ut!

Og så flink frøken du har som har gjort seg klar for fødsel :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å lese her inne, ble skikkelig glad og litt energi boost ;)

Så bra lillemor har lagt seg med hode ned, supert! Nå er det bare å vente :) Jeg tok modningsaku og tror det gjorde susen! Vannet gikk jo mens jeg tok det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...