Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Hvordan går det, Pasjonsblomst?

Er så spennende med alle disse tegnene på at ting kan være i gang når som helst! Tenk at du snart har snuppa di på utsiden!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bra her.. våkna litt mer opp etter at jeg var i zombiehumør frem til 16 omtrent. Har jevnlig litt maserier, men de er ganske korte og kommer og går litt.

Kjenner jeg er rastløs, og håper virkelig ikke at dette skal vedvare i 1-2 uker.. Just let it happen, all right! (men vet at for mange så går det dagevis med dette styret her).

Spennende!!! Så jeg klarer ikke helt slappe av, ikke mentalt iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Maserier hele natta gjennom.. sov kun 2-3 timer, satt helst og så på tv.. Våkna litt til nå, og riene har så godt som forduftet.

Kan visst ta litt tid dette her...Men har det godt nå :)

Ellers fikk jeg skikkelig løs mage idag, tar det som et godt tegn. Please don`t let me wait to long now... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada! Maserier hele natta gjennom.. sov kun 2-3 timer, satt helst og så på tv.. Våkna litt til nå, og riene har så godt som forduftet.

Kan visst ta litt tid dette her...Men har det godt nå :)

Ellers fikk jeg skikkelig løs mage idag, tar det som et godt tegn. Please don`t let me wait to long now... :gjeiper:

:skravle::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

:klemmer:

Håper du ikke må gå sånn mange dager! Tenk at plutselig ligger du på sykehuset med verdens søteste lille babyjente i armene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status 39+4

Sammentrekninger siste timen igjen..

Voond korsrygg, i rumpa... Vagger når jeg går

Verker litt nedover beina også

Voooondt i korsryggen når jeg tisser, gruer meg til å gå på do...

Litt trøtt

Godt humør

Har faktisk gått tur idag, og deretter handletur m sambo. Ble helt gåen og måtte gåntil bilen og sette meg...

Lurer på hvordan natta blir... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun blir født i morgen får hun samme bursdag som Maud Angelica, Jerry Senfeld og, ikke minst, sønnen min! Og så er det bryllupsdagen til William og Kate. Heia 29. april! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er modningsrier jeg har, for de kommer og går.. dessverre! Er rimelig sliten nå etter 2,5 døgn med kjøret! De er relativt vonde, synes nå jeg..

varm, sliten, matt, molefunken og lei! Suuuuupervær her idag, men jeg synes det er sååå varmt og ubehagelig. Gjemmer meg alene inne på soverommet, det det er litt kjølig.

I natt /dag morges trodde jeg virkelig det ble fødsel idag, men jeg innser nå at de ikke har noen sammenheng med ekte rier (annet enn at jeg kanskje (forhåpentligvis!) har litt åpning allerede, når fødselen enda starter.

Så sånt går det her i pasjonsland! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er modningsrier jeg har, for de kommer og går.. dessverre! Er rimelig sliten nå etter 2,5 døgn med kjøret! De er relativt vonde, synes nå jeg..

varm, sliten, matt, molefunken og lei! Suuuuupervær her idag, men jeg synes det er sååå varmt og ubehagelig. Gjemmer meg alene inne på soverommet, det det er litt kjølig.

I natt /dag morges trodde jeg virkelig det ble fødsel idag, men jeg innser nå at de ikke har noen sammenheng med ekte rier (annet enn at jeg kanskje (forhåpentligvis!) har litt åpning allerede, når fødselen enda starter.

Så sånt går det her i pasjonsland! :sukk:

Vil tro det er slitsomt...Håper du slipper å gå sånn stort lenger!

Hang in there woman!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, det der høres fryktelig slitsomt ut, Pasjonsblomst. :troest: Håper det skjer noe "skikkelig" snart så du slipper å gå rundt sånn så lenge... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

:klemmer:

Uff, så slitsomt det høres ut. Bare pass på å få hvilt deg så mye du kan (sikkert lett for meg å si :gjeiper: )

Uansett ikke lenge igjen, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...