Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skillingsboller :sikle::spise:

Dagene forsvinner selv om man er hjemme ja, har hatt meg en lengre dupp på sofaen i dag jeg også. Deilig med litt påfyll av søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Og jeg gleder meg til å få ut ungen, så jeg kan gjøre litt mer husarbeid :) I alle fall lage mat igjen. Jeg må gjøre som *joyce*: sette meg ned, og da gidder jeg skjelden gjøre mer enn nødvendig :ler:

Håper dagene går fort for deg, ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen hos jordmor ble ikke helt som planlagt, da det plutselig var en annen jordmor enn min faste. Fikk ikke så god kjemi med henne, og hun nevnte ingenting om å sjekke evnt åpning, og det passet liksom ikke spørre. Så da ble det bare nåler på meg.. nesten ikke noe prat engang. Litt nedtur ja.

Ellers er jeg helt dau i dag... av greia orker ingenting..*sukk*

Har lest litt om fødsel i "På vei" da, guri så spent jeg er!

Edit: fikk litt energi så lagde litt raw sjokolade, yum!!! Ser på tv, min nye favoritt BBC lifestyle:)

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med annen jordmor og at du ikke fikk sjekket evt åpning da... :sukk:

Når skal du til jordmor igjen da? Eller skal du kanskje ikke noe mer før evt overtidskontroll? Nå er det jo like før termin!! Det er så spennende altså!! :jepp:

Kos deg med tv`n og sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daff form idag også.. sov godt og lenge, men har lite med energi for det. Satt på litt godmusikk og prøvd meg på litt husarbeid, men går godt utover korsryggen min, og alt er et ork.

Tror jeg skal slenge meg ned på sofaen med bok/ipad/tv/snacks av noe slag.. og bare nyte livet. Denne jobbinga er for slitsom.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg begynner å smake på følelsen av å være lei... Kjeder meg, det er kjedelig å hvile!!! Har gått en liten tur og laget deilig havregrøt m masse digg i. Gleder meg til sambo kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir lei!

Men nå går det jammen meg fort til noe skjer!! Er så spent på dine vegne.. :hoppe:

Kjenner du noen merksnodige symptomer om dagen eller det helt som vanlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nattevåken igjen.. godt å stå opp litt innimellom :sovne:

Yes, i natt har jeg hatt endel blodspor i tynnere utflod. Det MÅ jo bare bety at jeg modnes mer det. Heier på kroppen min, kom igang og fød!! :heiajente: Litt småkynnere og murringer også, men ikke veldig mye.

Nå er både natt og dag spennende.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! Om ikke lenge er hun her! :rodmer:

Jeg husker at jeg på slutten var litt skuffet hver morgen når fødselen ikke hadde startet i løpet av natta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende! Jeg må liksom ha en dagbokrunde hver morgen nå for å sjekke om det har skjedd noe iløpet av natten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våkna halv 5 og sovna aldri igjen.. hadde endel uregelmessige sammentrekninger, maserier/rier/hva-vet-vel-jeg.. det var iallfall sånn at jeg måtte puste meg tungt gjennom de, ganske vonde (mest i korsryggen) og at jeg ble litt svimmel i hodet mens det pågikk.

Ble veldig trøtt av dette utover formiddagen, så jeg sovna liksågreit på sofaen i 2,5 time.. ;) NICE!!! da jeg våkna var jeg i bedre form. Nå har jeg litt "press"/mensenvondt i ryggen, føler meg passelig trøtt og i svima, men har lite med sammentrekninger. Fortsatt blod i trusa.

Noe er definitivt på gang :)(selv om det kanskje ikke blir fødsel idag, som jeg trodde i dag morges ei stund... heheh)...

Fikk ellers post idag :danse:

Disse tre ulike ammeinnleggene fra Hippe Hippo

bambus/ull

Ull/silke

ren ull

Pluss 3 bærenett fra favoritten min BAGGU- De er veldig anvendelige, god størrelse, holdbarhet og fine farger ;) Og gode priser!

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...