Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er noen gode ideer til julegave en flott kniv med navn, lommelerke, Drammeglss med navn på båten, hytta o.l

Dette er personlige gaver.

Min lenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Idag skal jeg ut å kjøpe en del av julegaven til kjærsten. Krysser fingrene for at jeg får tak i det! Hviss ikke har jeg et problem... :sjenert:

edit: Fikk tak i tskjorta. Så nå blir han nok glad. Håper bare den passer :)

Endret av elvital
Gjest helenehøi
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe kaffemaskin fra Dolce gusto til samboeren min til jul :) Den har mange forskjellige smaker og lager både varme og kalde drikker. Så får jeg smake og, som bare liker iskaffe og iste. Tenkte å kjøpe med en god del kapsler også..

Tidligere har jeg gitt han klokke, gavekort på massasje, lommelerke, abonnement på bilblad, vest som hører til dressen hans, og div. klær. Han er også av typen som aldri sier hva han ønsker seg, og som har det meste han trenger.

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe kaffemaskin fra Dolce gusto til samboeren min til jul :) Den har mange forskjellige smaker og lager både varme og kalde drikker. Så får jeg smake og, som bare liker iskaffe og iste. Tenkte å kjøpe med en god del kapsler også..

Tidligere har jeg gitt han klokke, gavekort på massasje, lommelerke, abonnement på bilblad, vest som hører til dressen hans, og div. klær. Han er også av typen som aldri sier hva han ønsker seg, og som har det meste han trenger.

Dolce gusto anbefalses på det varmeste! Er kjæresten din kaffegal, blir dette en super gave:) mange gode kaffesmaker, kakao, iste..mmmm

jeg har også gitt min abonoment på blad tidligere men skal prøve å finne på noe annet iår. skal bla litt i forum, kanskje jeg får noen ideer. :biggrin:

Gjest helenehøi
Skrevet

Dolce gusto anbefalses på det varmeste! Er kjæresten din kaffegal, blir dette en super gave:) mange gode kaffesmaker, kakao, iste..mmmm

jeg har også gitt min abonoment på blad tidligere men skal prøve å finne på noe annet iår. skal bla litt i forum, kanskje jeg får noen ideer. :biggrin:

Så bra!! Kjenner ingen som har den, men lest at den bråker mer enn feks. nespresso-maskinene? Men det tåler vi :)

Kom på at jeg har kjøpt mansjettknapper fra http://snellaogpetronella.no/ med skriften rå tass (rå på en, tass på den andre), noe som falt i smak :) Mye fint der!

Skrevet

hmm... :unsure: dette var vanskelig i år. Ser her at mange gir klokker og t-skjorter og gensere... dette har jeg gitt før.Vil overraske han denne gangen men aner ikke hva det skulle være.. Tenkte litt på en romantisk weekend tur...er det noen som har vært et sted dere kan anbefale i Norge ?

Skrevet

Så bra!! Kjenner ingen som har den, men lest at den bråker mer enn feks. nespresso-maskinene? Men det tåler vi :)

Kom på at jeg har kjøpt mansjettknapper fra http://snellaogpetronella.no/ med skriften rå tass (rå på en, tass på den andre), noe som falt i smak :) Mye fint der!

jo, den bråker, desverre ! Det var noen her som lurte på om det går an å bruke vanlige kopper til maskinen- det gjør det. Jeg bruker både høye ikea glass og store kopper- alt funker :)

skal ta en titt på linken du har her :)

Skrevet

Kjæresten min har ALT. Trenger ikke klokke, parfyme eller noe av det som er safe.. Hva skal jeg kjøpe da??? haaaaafffff, han sier han ikke kommer på noe, noe som gjør saken veldig enkel for meg!

Gjest helenehøi
Skrevet

Kjæresten min har ALT. Trenger ikke klokke, parfyme eller noe av det som er safe.. Hva skal jeg kjøpe da??? haaaaafffff, han sier han ikke kommer på noe, noe som gjør saken veldig enkel for meg!

Lommelerke med navnet hans inngravert? Pen-skjorte? Evt mansjettskjorte og mansjettknapper? Samboeren min er ikke så glad i å stivpynte seg, men syns det ble litt kult når han fikk mansjettknapper med rå-tass så det ikke ble så stivt :) Han syns det er veldig kjedelig å få ''vanlige klær''.

Hvis han er av den sporty typen så kan du se på paragliding eller fallskjermhopping? Paragliding er litt rimeligere og koster rundt 1500kr.

Skrevet

jeg har også en mann som har alt. eller som ikke trenger noe som han selv sier. etter å ha surfet litt rundt her på forumet fikk jeg ideen til å melde han inn i den norske turistforeningen. han er veldig glad i å sitte hjemme og "slappe av " i helgene men tar jeg initiativ og drar han ut så storkoser han seg på turer. samtidig er det kanskje litt dumt å gi noe sånt til julegave- kanskje han vil føle seg "presset" til å bli med på turer? :sjenert:

Skrevet

Maria_Lena: Sjekk ut tretopphyttenr

Skrevet

Maria_Lena: Sjekk ut tretopphyttenr

tusen takk for tipset, dette ser spennende ut :)

Må si kjærestene våre er heldige, vi planlegger og tenker og leter etter den perfekte gaven :rodmer:

Skrevet

Kjæresten min får alltid noen boksere. Det blir han veldig glad for, siden han aldri orker eller kommer på å kjøpe selv.

I tillegg skal han få Red Dead Redemption til PS3. Et spill som virkelig kan anbefales :) Og så blir det ei kokebok med forslag til pizzafyll, da han ofte hinter om at vi spiser alt for lite hjemmelaget pizza.

Synes ikke at man må slå på stortromma og overraske med kjempedyr gave hvert år.

Skrevet

hmm... :unsure: dette var vanskelig i år. Ser her at mange gir klokker og t-skjorter og gensere... dette har jeg gitt før.Vil overraske han denne gangen men aner ikke hva det skulle være.. Tenkte litt på en romantisk weekend tur...er det noen som har vært et sted dere kan anbefale i Norge ?

Min kjære vakre fikk weekendtur av meg i fjor. Da dro vi på Dr.Holms på Geilo. Vi satt ute i mørket på kvelden, i glovarm stamp mens lufta holdt minus 20 grader, med utsikt over hele Geilo og slalombakkene. Det var ufatterlig romantisk :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Sitter og er litt lei meg.

Bilen gikk i stykker, og der røyk budsjettet til diamantanhenget jeg skulle kjøpe til dama.

Skrevet

Kjæresten min får alltid noen boksere. Det blir han veldig glad for, siden han aldri orker eller kommer på å kjøpe selv.

I tillegg skal han få Red Dead Redemption til PS3. Et spill som virkelig kan anbefales :) Og så blir det ei kokebok med forslag til pizzafyll, da han ofte hinter om at vi spiser alt for lite hjemmelaget pizza.

Synes ikke at man må slå på stortromma og overraske med kjempedyr gave hvert år.

Jeg har også kjøpt dette spillet, samt Assasins Creed: Brotherhood (de var på tilbud sammen). I tillegg har jeg kjøpt Lego-mansjetter. Tror han blir veldig glad for dette, for jeg er vanligvis ikke så glad når han bruker penger på spill. Så nå spiller han GTA for n-te gang, stakkar. :fnise: Vi er gift med barn, så våre økonomiske prioriteringer ligger andre steder enn hos hverandre. Den kokeboka hørtes fin ut, forresten!

Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg og kjæresten møttes begge i utlandet for omtrent et år siden. Jeg har derfor laget en fotobok til han med bilder fra opplevelsene vi hadde i landet, med tilhørende tekst :sjenert: tenker han kommer til å synes det er kjempekoselig! Blir på en måte også en gave til oss begge, ettersom dette er noe vi kan ta frem i senere år og se på! Har også bestilt inn noe snop fra landet vi var i som ikke finnes i Norge, og som jeg vet han savner :rodmer: gleder meg til å se på når han pakker opp!

Skrevet

iPod annlegg og en eske med reese's cups.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gi, men har endel ideer. Vi har avstandsforhold, men hvis alt går greit skal vi være sammen i julen :rodmer:

Han har bursdag i mars, så jeg har rett og slett lurt på om jeg skulle kjøre kombigave, feks en helgetur for oss to hvor jeg betaler fly og hotell - men man er jo student og det kan jo bli ganske dyrt, i tillegg har han vanskeligheter men å få fri fra jobb og fra trening(han spiller på et hockeylag), så dette har jeg vel egentlig slått fra meg.

Men iom at vi har avstandsforhold og har vanskelig for å besøke hverandre pga flykostnader lurer jeg på å lage et gavekort på at han kan komme og besøke meg(av div grunner er det billigere at han kommer hit enn at jeg drar til ham), for da kunne han bare sagt fra når han har fri og så kunne jeg betalt det...er det kjipt?

Ellers har jeg en annen ide...vet ikke om noen her har sett filmen Anchorman? Det er en av yndlingsfilmene til kjæresten min og vi har sett den sammen et par ganger. I filmen nevner de en parfyme som er fiksjonell, men nå har noen laget en slik parfyme. Den heter Sex Panther, og er vel mest ment som en liten spøk/novelty gift, men skal man tro det folk på internett sier lukter den faktisk ganske godt! Hva tenker dere om dette, er dette en grei gave? Ville hatt en liten ting i tillegg da, men parfymen koster rundt 300 og som sagt så er jeg student:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...